Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

Οι ιστορίες, που κανείς δεν λέει για τον Μ.Αλέξανδρο και ένας τάφος αγνώστου περιεχομένου

tafos2
Εδώ και αρκετές ημέρες προφανώς σε μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της κοινής γνώμης, βομβαρδιζόμαστε για την ανασκαφ΄η του πιθανολογούμενου τάφου του Μ.Αλεξάνδρου.
Όλη η ιστορία που σχετίζεται με τον Μέγα Έλληνα στρατηλάτη, έχει στο διάβα των χρόνων, υποστεί τροποποιήσεις, μετατροπές και ασέλγειες.

Ο κάθε ηγεμόνας ήθελε να μοιάζει, η να είναι απόγονος του Μ.Αλεξάνδρου.
Όποιο κατακάθι της βαλκανικής και να βρεί κανείς, έχει να πεί οτι ο Μ.Αλέξανδρος είναι τουλάχιστον συγχωριανός του.
Σε αρκετές περιπτώσεις, αυτό είναι επικίνδυνο, όπως με τους Σκοπιανούς, σε άλλες διασκεδαστικό, όπως με τους Αλβανούς, οι οποίοι τελευταία εμφάνισαν και τον Χριστό ως πρόγονό τους.
Ειδικά με τους τελευταίους τα γέλια είναι ασυγκράτητα.
Αυτο συμβαίνει τώρα, φανταστείτε τι συνέβαινε την εποχή που ο Αλέξανδρος ήταν κάτι μεταξύ Θεού και Ημίθεου.
Όταν δηλαδή αποτελούσε συν τοις άλλοις, στην παραδωμένη στους Ρωμαίους Ελλάδα,  σημείο στο οποίο θα μπορούσε να συγκεντρωθει όλη η ελληνική αντιρωμαική αντίσταση.
Πιστεύετε ότι οι Ρωμαίοι, κυρίαρχοι, νικητές των ελλήνων και ειδικά των Μακεδόνων, θα άφηναν να υπάρχει ένας τέτοιος συμβολισμός στην κατεχόμενη Ελλάδα;
Απο την άλλη, πιστεύετε ότι η σωρός του Μ.Αλέξανδρου, θα αφηνόταν απο τους τότε έλληνες, τους τότε έλληνες το τονίζουμε αυτό, αδέσποτη να υπάρχει σε κάποιο σημείο σε κοινή θέα;;
tafo

Η σωρός του σημαντικότερου θνητού της ιστορίας ήταν και είναι κάτι που είχε ισχυρή πολιτική σημασία, για αυτό και πιστεύουμε πως ότι και βρεθεί στην Αμφίπολή δεν θα έχει καμμία σχέση με την σωρό αυτή.
Η σωρός του Αλέξανδρου για μας είναι πολύ καλά κρυμμένη , όπως είναι πολύ καλά κρυμμένες οι λεπτομέρειες που αφορούν τον ίδιο.
Παραδειγμα.
Κανένας δεν κάνει αναφορά στο τι ακριβώς πίστευε ο Αλέξανδρος για την καταγωγή του.
Ο Αλέξανδρος, για την Θεική του καταγωγή θεωρούσε πατέρα του τον Δια
Για την ανθρώπινη τον Αχιλλέα απο την πλευρά της μητέρας του.
Ως άνθρωπος ο Αλέξανδρος θεωρούσε πολύ περισσότερο τον εαυτό του Ηπειρώτη παρά Μακεδόνα.
Κανένας δεν μας λέει τι σχέση είχε το μαντείο του ΑΜΜΩΝΟΣ ΔΙΑ με το Μαντείο της ΔΩΔΩΝΗΣ…γιατί οι ιερείς του Αμμωνος τον προσφωνήσαν ως παι ΔΙΟς ;;
Κανένας δεν μας λέει σε τίνος τον γάμο σκοτώθηκε ο Φίλιππος και τι εξυπηρετούσε σε επίπεδο τότε παγκοσμιότητος και ιερατείων η ενθρόνιση του Αλέξανδρου.
Όλα αυτά θα αναπτυχθούν σε επόμενες αναρτήσεις.
Απλά κρατήστε μικρό καλάθι για ότι λένε και προσοχή μεγάλη.
Αυτό που θα βρούν, η καλύτερα αυτό που θα πουν ότι βρήκαν , θα το πουν την κατάλληλη χρονική στιγμή.Στιγμή που θα βολεύει τα τωρινα εξουσιαστικά ιερατεία.
ΠΡΟΣΟΧΗ

ΠΗΓΗ: ΠΑΡΑΞΕΝΟ
paratiritis.net


1 σχόλιο:

  1. ναι ο Αλεξανδρος πιστευε πως δεν ηταν Μακεδονας αλλα Ηπειρωτης, επισης ηταν και αρχιτσελιγκας

    ΑπάντησηΔιαγραφή