Πώς το ελληνικό δημόσιο ξεπούλησε στους μεγαλοεργολάβους το μοναδικό
ελληνικό δημόσιο και ολοκληρωμένο κατασκευαστικά αυτοκινητόδρομο, με
τεράστιο στρατηγικό, εθνικό και αναπτυξιακό ρόλο για όλη την Βόρειο
Ελλάδα
Από τις 21 Σεπτεμβρίου είχαμε αποκαλύψει τον φωτογραφικό διαγωνισμό της κυβέρνησης για τα διόδια της Εγνατίας. Η διοίκηση της εταιρείας είχε προχωρήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.
Το υπουργείο Υποδομών φρόντισε, μάλιστα, να θέσει προϋποθέσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τις οποίες πληρούσαν μόνο συγκεκριμένες εταιρείες.
Είχε προηγηθεί από τον περασμένο χειμώνα η κατεπείγουσα τροπολογία που φρόντισε να περάσει, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
Ο υπουργός βιαζόταν τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που τη συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα, τακτική συνηθισμένη στη Βουλή των μνημονιακών κυβερνήσεων.
Η βιασύνη του Χρυσοχοΐδη δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, μόνο στο... ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά και στην εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.
Λίγους μήνες μετά, το ελληνικό δημόσιο αποφασίζει το ξεπούλημα της Εγνατίας οδού – που σημειωτέον κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο – δίνοντας στους μεγαλοεργολάβους και… προίκα 20 σταθμούς διοδίων.ΠΕΡΙΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
Συνέντευξη της εκπροσώπου της Κίνησης Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου, για τις ενέργειες των Τελών Κυκλοφορίας του 2015 και θέματα του ο.α.ε.ε. ΕΔΩ
Οι απόψεις του ιστολογίου μπορεί να μην συμπίπτουν με τα περιεχόμενα του άρθρου
Σας ευχαριστώ για την επίσκεψη. Ελπίζω να ωφεληθήκατε από αυτό που διαβάσατε.
Από τις 21 Σεπτεμβρίου είχαμε αποκαλύψει τον φωτογραφικό διαγωνισμό της κυβέρνησης για τα διόδια της Εγνατίας. Η διοίκηση της εταιρείας είχε προχωρήσει από τις αρχές Σεπτεμβρίου στην προκήρυξη διαγωνισμού για την ανάθεση σε ιδιώτη των υπηρεσιών λειτουργίας και υποστήριξης των σταθμών διοδίων.
Το υπουργείο Υποδομών φρόντισε, μάλιστα, να θέσει προϋποθέσεις για συμμετοχή στον διαγωνισμό, τις οποίες πληρούσαν μόνο συγκεκριμένες εταιρείες.
Είχε προηγηθεί από τον περασμένο χειμώνα η κατεπείγουσα τροπολογία που φρόντισε να περάσει, ο υπουργός Υποδομών κ. Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, με την οποία θα επιτρέπεται η τοποθέτηση διοδίων από το πρώτο ως το τελευταίο χιλιόμετρο, συμπεριλαμβανομένων και των κάθετων αξόνων για όλες τις κατηγορίες οχημάτων.
Ο υπουργός βιαζόταν τόσο πολύ να περάσει την τροπολογία που τη συμπεριέλαβε σε νομοσχέδιο που αφορούσε άσχετα θέματα, τακτική συνηθισμένη στη Βουλή των μνημονιακών κυβερνήσεων.
Η βιασύνη του Χρυσοχοΐδη δεν οφείλεται, όπως ακούγεται, μόνο στο... ενδιαφέρον του για το δημόσιο συμφέρον αλλά και στην εξυπηρέτηση των μεγαλοεργολάβων που διαχειρίζονται τους σταθμούς διοδίων πανελλαδικά.
Λίγους μήνες μετά, το ελληνικό δημόσιο αποφασίζει το ξεπούλημα της Εγνατίας οδού – που σημειωτέον κατασκευάστηκε εξ ολοκλήρου ως δημόσιο έργο – δίνοντας στους μεγαλοεργολάβους και… προίκα 20 σταθμούς διοδίων.ΠΕΡΙΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ 2015 (1€)
Συνέντευξη της εκπροσώπου της Κίνησης Ακομμάτιστων Πολιτών Αγρινίου, για τις ενέργειες των Τελών Κυκλοφορίας του 2015 και θέματα του ο.α.ε.ε. ΕΔΩ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου