Πέμπτη 11 Απριλίου 2013

16 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2013 Η ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΣΜΡΟΥ Α.ΤΣΑΚΑΛΗ..... ΕΣΥ ΘΑ ΠΑΣ.....;;






Ο ΣΜΡΟΣ Α. ΤΣΑΚΑΛΗΣ με προσωπικό e-mail, μας ενημέρωσε και μας ζήτησε να δημοσιεύσουμε την πρόσκληση που απευθύνει έκκληση για συμπαράσταση:

ΣΜΡΟΣ Α. ΤΣΑΚΑΛΗΣ

Στις 16 Απριλίου 2013 και ώρα 9:00 π.μ., δικάζεται η έφεση μου στο Αναθεωρητικό Δικαστήριο Αθηνών, Πέτρου Ράλλη 1.
(Κρίθηκa ένοχος για τις απόψεις μου και την ιδεολογία που ανάρτησα στην προσωπική μου σελίδα στο facebook. 

Δείτε περισσότερα εδώ: http://asimpiestos.blogspot.com/2012/04/24-2012.html)


Σας παρακαλώ όλους τους Ελεύθερα Σκεπτόμενους Έλληνες (εφόσον σας το επιτρέπει ο χρόνος και η εργασίας σας), να παρευρεθείτε στην δίκη μου.

Η παρουσία σας θα είναι για εμένα πολύτιμη, καθώς θα πρέπει να υπερασπισθώ τον εαυτό μου, χωρίς δικηγόρο.

Τα οικονομικά μου βλέπετε, δεν διαφέρουν από τα δικά σας και δεν το επιτρέπουν,αλλά και η συνάντησή μου με δικηγόρους πατριώτες, με αντιμνημονιακούς, με αριστερούς και δεξιούς, ήταν άκαρπες.

Για να παραστούν, μου ζήτησαν ποσά άνω των 1500 ευρώ, την στιγμή που οι 4 μήνες φυλάκισης μεταφράζονται σε εξαγοράσιμους μόλις 600 ευρώ.

Παρ’όλα αυτά τους ευχαριστώ γιατί μου έδωσαν να καταλάβω για μια ακόμη φορά ότι πολλοί βρίσκονται στον αγώνα για προσωπικό όφελος και ο στόχος  τους είναι είτε μια θέση στην βουλή των νεοταξικών, είτε το οικονομικό κέρδος.

Με τη δική σας παρουσία και το δικό σας βλέμμα, θα πάρω δύναμη γι' αυτή την τόσο δύσκολη δοκιμασία. Όσοι δεν μπορέσετε να παρευρεθείτε, ελπίζω να είμαι στην προσευχή σας.
Επίση, εσείς που διαβάζετε την πρόσκλησή μου, σας παρακαλώ κοινοποιήσετε την στο facebook ή αποστείλατε τη με e-mail σε γνωστούς

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ εκ των προτέρων όλους εσάς.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλα τα blogs που θα το κοινοποιήσουν.

Έλληνες, συνεχίστε τον αγώνα ενάντια στην Νέα Τάξη Πραγμάτων και μην ξεχνάτε τα λόγια του Στρατηγού Μακρυγιάννη:
«Ὅταν μου πειράξουν τήν πατρίδα καί τή θρησκεία μου, θά μιλήσω, θά’ νεργήσω κι’ ὅ, τί θέλουν ἄς μου κάνουν»

Με εκτίμηση
ΣΜΡΟΣ Α. ΤΣΑΚΑΛΗΣ


ΣΧΟΛΙΟ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ.....

ΕΛΛΗΝΕΣ Η ΔΙΚΗ ΑΥΤΗ ΑΦΟΡΑ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΛΕΥΘΕΡΑ ΣΚΕΠΤΟΜΕΝΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ!
ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΝΤΙΣΤΕΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΗΝ ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ!
ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΑΓΩΝΙΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ!
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟ.....ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ.....ΑΥΡΙΟ ΕΜΕΙΣ!
ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΡΙΑΣ ΑΞΙΟΝ ΠΩΣ  ΤΙΜΩΡΟΥΝ ΟΙ (ΑΝΩΤΕΡΟΙ) ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΙΣΤΗ ΠΟΥ ΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΨΥΧΗΣ ΕΚΦΡΑΖΕΙ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ.....ΑΡΑΓΕ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΣΤΗΝ ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΕΛΛΑΔΑ.....ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΜΗΝΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΟΥΣ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΕΣ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΝΤΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΟΥ ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟ ΣΥΣΜΕΔ ΜΗΝΥΘΗΚΕ ΑΠΟ ΑΥΤΟ.ΔΗΛΑΔΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΑ ΜΕΡΙΑ ''ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΜΟ'' ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΒΑΘΜΙΔΑ(ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΚΟΥΝΗΘΕΙ).ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΕΝΑ ΑΛΛΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΑΠΕΥΘΥΝΑΜΕ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΣΥΡΙΖΑ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΘΕΙ

Ερώτηση βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ-ΕΚΜ για τη συνδικαλιστική ελεύθερια των στρατιωτικών

Προς τον Υπουργό Εθνικής Άμυνας
Από δημοσιεύματα του Τύπου προκύπτει ότι ενεργοποιήθηκε η διαδικασία του πειθαρχικού ελέγχου, επιβλήθηκε η πειθαρχική ποινή της 10 ήμερης φυλάκισης και διατάχθηκε η διενέργεια Ένορκης Διοικητικής Εξέτασης, από τον Αρχηγό του Γενικού Επιτελείου Εθνικής Άμυνας, Στρατηγό Μ. Κωσταράκο, στον Πρόεδρο και στον Γεν. Γραμματέα του ΣΥΣΜΕΔ για φερόμενη επίδειξη έλλειψης σεβασμού ως κατώτεροι προς ανώτερο, προσβολή της πειθαρχίας και της υπηρεσιακής τάξης στις ΕΔ και πρόκληση ανησυχίας και σύγχυσης στα εν ενεργεία μέλη των ΕΔ, μετά από έγγραφο ερώτημα που του απηύθυναν, αναφορικά με οικονομικά – θεσμικά – ασφαλιστικά και συνταξιοδοτικά θέματα που απασχολούν έντονα τα στελέχη των ΕΔ, στo πλαίσια των καταστατικών ενεργειών του Συνδέσμου Υποστήριξης και Συνεργασίας Μελών Ενόπλων Δυνάμεων για την ενημέρωση των μελών του.
Η ενέργεια αυτή εμφανώς έρχεται σε αντίθεση με τα συνταγματικά κατοχυρωμένα δικαιώματα των πολιτών να αναφέρονται στις Αρχές, τη συνδικαλιστική ελευθερία και την ελευθερία του λόγου
Κατόπιν τούτων,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός
  1. 1.    Ήταν σε γνώση του η πειθαρχική δίωξη και πειθαρχική τιμωρία του Προεδρείου του ΣΥΣΜΕΔ;
  2. 2.    Είναι σε γνώση του η διαταγή για διενέργεια ΕΔΕ σε βάρος των ανωτέρω;
  3. 3.    Τι σκοπεύει να κάνει αναφορικά με τη συνδικαλιστική ελευθερία των στρατιωτικών, μετά και την υπ’ αριθμ. 3/2012 απόφαση του Αρείου Πάγου;
Οι Ερωτώντες βουλευτές
Μητρόπουλος Αλέξιος
Δρίτσας Θεόδωρος
Αθήνα, 8-2-2013
ΚΑΙ ΕΥΘΕΩΣ ΘΕΤΟΥΜΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΔΥΟ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΔΥΟ ΜΕΤΡΑ ΔΥΟ ΣΤΑΘΜΑ; ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΣΗΜΑΙΟΦΟΡΟΣ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ(ΣΥΝΔΙΚΑΛΙΣΤΙΚΕΣ) ΜΕ ΣΤΕΡΗΣΗ ΒΑΘΜΟΥ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ''ΙΣΧΥΕΙ'' Η ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 3/2012 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ;ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΣΤΟ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑ; ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΛΕΙΣΘΕ κ.κ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.ΝΑ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ ΟΤΙ  ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΙΝΑΙ  ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ.
ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ ΧΑΤΖΗΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΠΗΓΗ.ΚΟΜΠΡΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου