Τρίτη 25 Μαρτίου 2014

ΠΟΥΤΑΝΟΜΠΑΜΑΓΚΕΛΟ

ΠΟΥΤΑΝΟΜΠΑΜΑΓΚΕΛΟ

Διακωμωδεί ο Νίκος Μαστοράκης
Το δημοψήφισμα στην Κριμα(ια) έφερε αντιμέτωπους Πουτιν-Ομπαμα με τη Μερκελ στη μέση. Φίλος μου αναλυτής της NSA μαγνητοφώνησε παράνομα τη συνομιλία των τριών ηγετών και μου την έδωσε με την αυστηρή προϋπόθεση να μην αποκαλύψω το όνομά του. Μα αστειεύεσαι, Τζον Μπεργκερ; Εγώ είμαι τάφος.


Ιδού τι κατάφερα στη μετάφραση με τις άπταιστες γνώσεις μου σε αγγλικά, ρωσικά και γερμανικά.
ΟΜΠΑΜΑ: Πουτιν;
ΠΟΥΤΙΝ: Εδώ είμαι.
ΟΜΠΑΜΑ: Είπα «πουντην’» για τη Μερκελ.
ΜΕΡΚΕΛ: Κι εγώ στη γραμμή.
ΠΟΥΤΙΝ: Να ήταν κι ευθεία αντι για τεθλασμένη.
ΟΜΠΑΜΑ: Την έχεις κι εσύ χεσμένη;
ΠΟΥΤΙΝ: Άλλο είπα.
ΟΜΠΑΜΑ: Τι σχέση έχει η πίπα;
ΠΟΥΤΙΝ: Κάνει παρεμβολές το τηλέφωνο σου και δεν καταλαβαίνεις.
ΟΜΠΑΜΑ: Κάποιος μαλάκας δικός μου μας παρακολουθεί.
(ακούγονται διάφορα κλικ)
ΟΜΠΑΜΑ: Σορρυ, η Μισελ ήταν. Βλαντ, δεν σου είπα να μην κάνεις δημοψήφισμα;
ΠΟΥΤΙΝ: Στα αγγλικά μου το είπες. Μέχρι να μου το μεταφράσουν, το δημοψήφισμα είχε γίνει. Σκίσαμε, αρχηγοπουλο.
ΟΜΠΑΜΑ: Κάτι τέτοιες μαλακίες κάνεις και ξοδευόμαστε στα υπεραστικά.
ΜΕΡΚΕΛ: Εγώ έχω Skype.
ΟΜΠΑΜΑ: Εσύ για τώρα καλύτερα να skype. Μιλάω με αρχηγό υπερδύναμης.
ΜΕΡΚΕΛ: Υποτιμάς τη Γερμανία που φτιάχνει τις Μερσεντες;
ΠΟΥΤΙΝ: Άλλο υπερδύναμη κι άλλο ιπποδύναμη.
(γελάκια, ακούγεται και κάτι σαν οπίσθιος εξαερισμός)
ΜΕΡΚΕΛ: Αγόρια, μιλάμε τώρα η κλανουμε;
(βροντερά γέλια)
ΟΜΠΑΜΑ: Άκου ερώτηση. Ok, ας τελειώνουμε. Βλαντ, για να μη γίνω ρεζίλι στους δικούς μου, θα σου επιβάλλω μερικές κυρώσεις.
ΠΟΥΤΙΝ: Θα μου κλ$#%ς τα αρχ$#α.
ΟΜΠΑΜΑ: Τι είπες;
ΠΟΥΤΙΝ: Θα μου κλέψεις τα αρχεία.
ΟΜΠΑΜΑ: Λοιπόν, για τα μάτια των ηλιθίων, κυρώσεις.
ΠΟΥΤΙΝ: Όχι όμως κίρρωση του ήπατος, γι αυτό έχει φροντίσει η καλή ρωσική βότκα.
ΟΜΠΑΜΑ: Μια που τη μελετησες, στείλε καμιά ντουζίνα.
ΜΕΡΚΕΛ: Τη δική μου γνώμη στο θέμα των κυρώσεων, τη θέλετε;
(γέλια από τους δυο άντρες)
ΠΟΥΤΙΝ: Για κουνήσου. Αν σου κόψω το φυσικό αέριο
(ακούγεται οπίσθιος εξαερισμός)
ΠΟΥΤΙΝ: … θα δεις με τι θα φτιάχνεις καφέ τα επόμενα χρόνια.
ΟΜΠΑΜΑ: Ασταδιαλα, γελάσαμε σήμερα.
ΜΕΡΚΕΛ: Οπότε πού καταλήγουμε;
ΠΟΥΤΙΝ: Εσύ να καταλήξεις, είσαι και κάποιας ηλικίας.
ΟΜΠΑΜΑ: Από αύριο το παίζουμε πλακωμενοι, όπως κάνουμε πάντα. ΜΕΡΚΕΛ: Εγώ τι να κάνω;
ΠΟΥΤΙΝ: Εσύ να πας να πλύνεις πιάτα.
(ακούγονται γέλια και μερικά κλικ)
ΟΜΠΑΜΑ: Ωχ, η Μισελ. Έχει τις χειροπέδες και το μαστίγιο και την έχω αφήσει να περιμένει. Bye φιλαράκια.
(διάφορα κλικ)
ΠΟΥΤΙΝ: Αγκελικουλα, αύριο θα εισβάλλω και στο Χάρκοβο. Κουβέντα εσύ.
ΜΕΡΚΕΛ: Ο,τι πεις αφέντη. Κι όταν έρθεις στο Βερολίνο, ξέρεις.
(ακούγονται μερικοί ακαθόριστοι ήχοι και η συνδιάλεξη τελειώνει)




 

* Οι απόψεις της Σύνταξης μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου.
 

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο,κοινοποιήστε το

 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου