Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Ο "ΚΑΚΟΣ" ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΛΥΚΑΛΛΟΣ

ο Πτερωτός Λύκαλλος

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Ο "ΚΑΚΟΣ" ΑΝΤΙΔΡΑΣΤΙΚΟΣ ΛΥΚΑΛΛΟΣ

Πέστε μου έναν καλόν πράγμα που έκανε η νυν κυβέρνηση (δεν είμαστε ούτε της άχρησης προηγούμενης ούτε καμμίας άλλης μασσωνικής συμπληγάδος); Πέστε μου να το αναφέρω ρε παιδιά!

Να σας πω εγώ. Έδωσε διαταγή να αυξηθεί ο συντελεστής καλύψεως στα ξενοδοχεία ώστε να κάνουν περισσότερους ορόφους, αλλά και τούτον δεν είναι υπέρ του λαού ή των ξενοδόχων. Λειτουργός του Κτηματολογίου μου αποκάλυψε πως αφού ολοκληρώσουν την δορυφοεντόπιση όλων των κτισμάτων της Κύπρου που δεν είναι καταγραμμένα στα χωροταξικά σχέδια του Κτηματολογίου και είτε αυτά είναι έννομα είτε αυθαίρετα, θα πέσει ο πέλεκυς. Λογαριάζεται να ξεκινήσει συν/πλην από 0,6% - 1% και εις το μέλλον έως 3% και τότε οι περιουσίες των Ελληνοκυπρίων τετέλεσθαι. Ο Λειτουργός συνέχισε πως εκπονείται πονηριά ώστε να εξοικιστικοποιήσουν περισσότερα τεμάχια και κατόπιν να έρθουν να τα χαρατσοποιούν ώστε να καταστεί δυσβάστακτον "προτέρημα" η κατοχή γης/ακινήτων και να τα παραδώσει ο λαός εις το κράτος αφού η Εκκλησία προδώθηκε από μασσώνον βοσκόν και ξεπωλήθηκε η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ και θα καταστεί πτωχεύσασα όπως και το κράτος εν ολίγα έτη ώστε ούτε συσσίτιον να μην μπορεί να δώσει. Χαρείτε όσοι την μισούσατε και όταν θα έρθει ώρα δεν θα έχει να δας δώσει αρωγήν εάν χρειάζεται όπως έγινε και άλλοτε...

Επί παραδειγμάτι, εάν τις έχει οικίαν αξίας 500,000 ευρώ με 3% χαρατσόφορον = 15,000 ευρώ διά να έχει δικαίωμα κατοχής της περιουσίας του, με 1% όπου θα ξεκινήσει η όλη φάση συν/πλην = 5,000 ευρώ.

Πέστε μου έναν μάγκικον λόγον για να είμαι μαστουρωμένος με τα κόμματα; Πέστε μου έναν λόγον όπου έχει αξιοπρέπεια εκείνος όπου λοιώνει διά χάριν εκείνων όπου ως θέατρον πολιτικής τον εξαπατούν;
Πέστε μου διατί όταν θα πωλούσε τον χρυσόν το ΑΚΕΛ ο ΔΗΣΥ φώναζε αίσχος και δη τα παπαγαλάκια του ενώ τώρα είναι φρόνιμον! Εμείς διαφωνούσαμε όποιος λύκος της αγέλης των μασσώνων και αν είναι εις την εξουσία.

Σώστε αυτόν το κείμενον θα με θυμηθείτε.... σώστε το για απόδειξη δύο ετών το πολύ...

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου