Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΙΣΙΩΝΕΙ Ο ΑΕΤΟΣ ΟΙ ΓΛΑΡΟΙ ΔΕΝ ΠΕΤΑΝΕ. Συγκλονιστική επιστολή από ένα νυν πιλότο μαχητικού αεροσκάφους

 

Μας το έστειλε η φίλη αναγνώστρια
Αγαθή Παπαδοπούλου.


Συγκλονιστική επιστολή από ένα  νυν πιλότο μαχητικού αεροσκάφους,που κάθε μέρα  αγωνίζεται κατά των Τούρκων  στις εσχατιές του Αιγαίου.Εξαιρετικά αφιερωμένη στον υπουργό Οικονομικών, Τρόικα, ΔΝΤ και λοιπούς οικονομικούς εξολοθρευτές!!

Σαν αντικρίσω τα άσπρα άλογα του Αιγαίου,χάνεται η σκέψη μου ψηλά στον Ουρανό, του Θείου του ωραίου του αληθινού! Δεν είμαι ημίθεος, δεν είμαι άτρωτος, δεν είμαι ήρωας! Καημένη Πατρίδα έχεις όλους τους άχρηστους στην πλάτη σου έχεις και μένα! Μπορεί να μην είμαι σε θέση,να ζητήσω από την έρμη την Πατρίδα,κάτι το καλύτερο για μένα,για τα παιδιά μου,μπορεί να μην είμαι καν ικανός,για αυτά που παίρνω! Όλες αυτές οι σκέψεις που περνάνε απ'το μυαλό μου, μου σφίγγουν το λαιμό και ξεραίνουν το στόμα μου! 
   Μπορεί να ήξερα πόσο επικίνδυνο είναι και ανούσιο ,ίσως για μερικούς και άχρηστο,αυτό που κάνω,ίσως και να έχουν δίκιο, βλέπεις εγώ δεν κατεβάζω τους διακόπτες της ΔΕΗ , εγώ δεν οδηγώ λεωφορείο ,εγώ δεν βγάζω φωτοτυπίες στα βουλευτικά έδρανα,ένα χειμωνιάτικο βράδυ του Γενάρη στην ζεστασιά της Βουλής
      Εγώ κάθομαι, σκέπτομαι μελετάω και περιμένω τον Τούρκο .Μπορεί να μην έχω να πληρώσω τα κοινόχρηστα αλλά εσάς δεν σας ενδιαφέρει,μπορεί να μην έχω να πληρώσω το χαράτσι από το πατρικό του χωριού μου αλλά ούτε αυτό σας ενδιαφέρει Ούτε και πρέπει! Εγώ όμως ,πρέπει να αδιάσω το μυαλό μου να κλειδώσω το υποσυνείδητο, να μην σκέφτομαι ότι με περιμένουν και μένα στο σπίτι μου,όπως και τόσους άλλους που δεν γύρισαν ποτέ,πίσω από μια ακόμη καθημερινή αποστολή! Ίσως και κάποιοι να πουν <<ότι τα ήθελε και τα έπαθε>>
      Εγώ όμως δεν πετάω γι'αυτούς! Πετάω για τον πατέρα μου που καμαρώνει στην άκρη απ'το χωράφι, όταν περνούν τα μαχητικά μας! Πετάω για το παιδί στη Φλώρινα,που περπατάει στο χιόνι για να πάει στο σχολείο του,Πετάω για την θρησκεία μας ,για τον Παπά που κάνει Ανάσταση με τους Τσοπαναραίους ,στο ύψωμα της Παναγιάς!Πετάω για τον Ψαρά,,που βγήκε στις 4 το πρωί,με την   ψαρόβαρκα, για να φέρει το μεροκάματο για την φαμήλια του,πετάω για το δάσκαλο που πληρώνει απο την τσέπη του τις φωτοτυπίιες,στα Άγραφα της Καρδίτσας! Για όλους αυτούς πετάω, για να μπορούν να κάνουν,αυτό που χρόνια κάνουν και να κρατάνε την Πατρίδα μας ζωντανή!
       Ούτε αυτοί μα ούτε και εγώ, θα ζητήσουμε υπερωρίες ,Κυριακές και γιορτές,γιατί εγώ προσωπικά πετάω για την Πατρίδα μου!
     Πετάω για τους δικούς μου ανθρώπους, αυτούς που γλεντάνε με την ψυχή τους, ζουν για μια στιγμή και όταν πεθαίνουν ξεπροβοδούν τους δικούς τους ανθρώπους με τραγούδια και εύχονται καλή αντάμωση! 
    Ίσως κάποιο πρωί, όταν κοιτάξεις ψηλά,να με δεις γιατί εκεί που ισιώνει ο Αετός ,οι γλάροι δεν πετάνε!!!
======================================
dtsiaouss.blogspot.gr



* Οι απόψεις της Σύνταξης μπορεί να μη συμπίπτουν με τις απόψεις του/της αρθρογράφου.
 

Εάν σας άρεσε αυτό το άρθρο,κοινοποιήστε το 

 
 Σας ευχαριστούμε  για την επίσκεψη.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου