Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΒΙΝΤΕΟ- ΡΕΣΙΤΑΛ ΠΟΛΥΔΩΡΑ:Επικαλούμαι την κατάσταση της ανάγκης να μην σας πληρώσω κύριοι τροικανοί

ΒΙΝΤΕΟ-Πολύδωρας: Και θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό;
Για «δήμευση» έκανε λόγο ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Βύρων Πολύδωρας, μιλώντας στη Βουλή για τον Ενιαίο Φόρο Ιδιοκτησίας Ακινήτων, τονίζοντας ότι πρόκειται για ένα «βαρύ και δυσβάστακτο φορολογικό χτύπημα στον ελληνικό λαό».

«Δεν μπορώ να το δεχθώ συνειδησιακά, λογικά, ιστορικά, εθνικά», ανέφερε ο κ. Πολύδωρας και πρόσθεσε:
«Οι σκέψεις μου είναι γνωστές, τις έχω παραθέσει με ένα άρθρο μου «Δημεύουν τα χωράφια μας», αλλά τέτοιες σκέψεις δεν χωράνε στο σκεπτικό και στη λογική της τρόικας».
«Ενημερωτικά, δεν αναζητούσαμε, και εγω ως βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας, κάποιο ψευδώνυμο ή άλλο συνώνυμο. Δηλαδή, αυτό το φόρο ακινήτου ιδιοκτησίας, ενιαίο, εις θέσην χαρατσίου. Δεν ήταν αυτό το κρινόμενο ζήτημα. Ψάχναμε για ένα άλλο φόρο, ελαφρύτερο, απλούστερο, δικαιότερο που δεν θα ξεκινούσε από το χαράτσι ως βάση εκτιμήσεως», υπογράμμισε.
«Ποιος είπε ότι εννοούμε το χαράτσι δεδομένο και προχωρούμε τις αυξήσεις και τα κλιμάκια; Πότε αυτό συμφωνήθηκε;», αναρωτήθηκε ο βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας.
Σύμφωνα με τον κ. Πολύδωρα «δεν είναι νέος φόρος, δεν είναι απαλλακτικός των άλλων αλλά λειτουργεί σωρευτικά με 40 παλαιότερους φόρους».
«Απευθύνομαι μέσω της κυβέρνησης στην τρόικα που έχει άλλο μυαλό με το οποίο δεν μπορώ να πιάσω επαφή. Πρόκειται για δήμευση ενώ από άρθρο του Συντάγματος απαγορεύεται ρητά» συμπλήρωσε.
«Τι είδους οικονομική πολιτική είναι αυτή; Βρήκαμε το υποζύγιο που λέγεται λαός και νοικοκύρης και τον πατάμε στον λαιμό; Και θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό; Και η ιστορία  μου; Ο πολιτισμός μου; Ότι αγωνιζόμουνα για την μεσαία τάξη;», επεσήμανε και κατέληξε:
«Η κατάσταση της ανάγκης αντιστρέφεται και παίρνει ένα ιερό περιεχόμενο. Επικαλούμαι την κατάσταση της ανάγκης να μην σας πληρώσω κύριοι τροικανοί γιατί θα μου πεθάνει το παιδί, θα μου πεθάνει ο λαός».
Και θέλετε να το ψηφίσω εγώ αυτό;
. .

ΕΚΤΑΚΤΟ ΑΠΟ ΤΗ ΒΟΥΛΗ...  Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ... ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΕ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΚΑΙ ΒΓΑΙΝΕΙ ΕΚΤΟΣ...


 
ΤΗΝ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΕ Ο ΠΟΛΥΔΩΡΑΣ ΚΑΤΑΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΤΑ ΑΡΘΡΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΟΡΟΛΟΓΗΣ ΤΗΣ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ... ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΡΑΓΔΑΙΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ ΒΕΒΑΙΩΣ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου