Τρίτη 16 Απριλίου 2013

Δραματικές περιγραφές Σοκάρουν οι μαρτυρίες από τις εκρήξεις στη Βοστόνη


Οι λέξεις δεν μπορούν να περιγράψουν τέτοιου είδους φρίκη. Οι μαρτυρίες είναι συγκλονιστικές.

Σοκ προκαλεί η δήλωση ενός θεατή, ο οποίος είπε πως «ένα κομμένο πόδι πετάχτηκε δίπλα στο κεφάλι μου». Ο Τζον Ρος, που βρισκόταν στο σημείο της πρώτης έκρηξης, ανέφερε επίσης: «Έβγαλα τη ζώνη μου και την έδωσα για να δεθεί το ακρωτηριασμένο πόδι και να σταματήσει το αίμα ενός τραυματία». 

Ο δρομέας  Μάικ Μίτσελ τη στιγμή που τερμάτισε και κοίταξε πίσω του, όπως ο ίδιος δήλωσε είδε μια «ογκώδη» έκρηξη, με τον καπνό να φτάνει τα 15 μέτρα ύψος.

Δραματική είναι και η περιγραφή της ρεπόρτερ της εφημερίδας Μπόστον Χέραλντ, Ρέιτσελ Φοξ, η οποία επεσήμανε τα εξής:

«Άνθρωποι ούρλιαζαν και έκλαιγαν. Είδα κάποιους πεσμένους κάτω. Για λίγες στιγμές δεν ήμουνα σίγουρη αν ήταν δρομείς που έπεφταν από την εξάντληση του αγώνα ή από τα τραύματα», ενώ στη συνέχεια σημείωσε χαρακτηριστικά πως «νόμιζα ότι η έκρηξη ήταν στο πλαίσιο της γιορτής. Μετά είδα τον καπνό. Ξαφνικά ένιωσα να τρέμει το έδαφος και μετά έγινε ησυχία για ελάχιστα δευτερόλεπτα. Την πρώτη έκρηξη ακολούθησε μία δεύτερη. Τότε η αρχική μου σκέψη εξαφανίστηκε. Κατάλαβα ότι κάτι δεν πάει καλά».

«Έτρεχα για να τερματίσω όταν άκουσα δύο εκρήξεις, η μία μετά την άλλη. Η δεύτερη έγινε πίσω μου. Και μου φάνηκε ότι εξερράγη ένας κάδος απορριμμάτων», είπε ο δρομέας Κρις Κάσιντι.




ΠΗΓΗ


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου