Κυριακή, 22 Σεπτεμβρίου 2013

ΟΙ ΑΣΤΡΑΠΤΕΡΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΝΑΠΑΣ ΚΑΙ Η ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ!!!!

Η εικόνα της Παναγίας της Αγίας Νάπας Αμμοχώστου Κύπρος η οποία ευρέθηκε εντός της ομώνυμης νάπας ήτοι σπηλαιολαγκαδιάς αρχαιοελληνιστί και πιθανολογείται ως μία εκ των εικόνων του Αγίου Λουκά του Μαθητή Του Ιάσων Χριστού (ο Πίνδαρος αναφέρει σ' έναν ποίημαν του: "εν Απολλώνιαι νάπαι..."

ΓΡΑΦΕΙ Ο ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

ΟΙ ΑΣΤΡΑΠΤΕΡΕΣ ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΝΑΠΑΣ ΚΑΙ Η ΗΡΩΙΚΗ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ ΤΗΣ!!!!

Στην Αγία Νάπα έχει χαθεί κάθε μέτρον, φρένον και αντικειμενική αξιοπρέπεια αντίληψης. Δεν έχω σκοπόν να κακίσω κανέναν συγκεκριμμένον άτομον αλλά κρόω τον κώδωναν του κινδύνου, πού πάμε; Δεν θα κρυπτώ όπισθεν του δακτύλου μου και θα αναφέρω έναν μόνον πράγμα που μας επιδοκιμάζουν ανθρώποι από άλλες περιοχές και χώρες κυρίως Κύπριοι όταν αντιληφθούν την ισχύουσα νοοτροπία και ενώ στην αρχήν δεν πιστεύουν το μυαλόν τους ότι όντως κολιαντηρίζουμε τέτοια νοοτροπία. Μας αποκαλούν ξιππασμένους «χωριάτες» που αν και αδαείς νομίζουμε πως τα γνωρίζουμε όλα.

Το δημαρχείον της Αγίας Νάπας αποφάσισε να αναστήσει στους δρόμους της επάνω Αγίας Νάπας μερικά όνοματα αστεριών/σταρς κατά την αντίληψη του. Μερικά εξ αυτών των ονομάτων είναι ποδοσφαιρικά ενώ άλλα τραγουδιστές ίσως να παράθεσαν επί του δρόμου και κάποιον ηθοποιόν και δεν το αντιλήφθηκα. 

Με ποίον κριτήριον ανάρτησαν αυτά τα ονόματα ως σταρς στους δρόμους; Αυτή η συνήθεια γίνεται στην λεωφόρο Χόλλυγουντ του Λος Άγγελες την οποία επισκέφθηκα. Σας παραθέτω την σκέψη του Χόλλυγουντ για να αποφασίσουσι αυτή την ενέργεια: α) είναι η παγκόσμια Μητρόπολις του κινηματογράφου β) ο όρος σταρ προέρχεται εκ των Χολλυγουντιανών και εννοεί κυρίως ηθοποιούς, σκηνοθέτες και μερικούς τραγουδιστές υπερδιεθνούς φήμης, δεν συμπεριλαμβάνεται στον όρον στάρς ο αθλητικός παράγοντας αν και καλύπτεται από τον όρον διάσημος ή «ήρωας» γ) στο Χόλλυγουντ έχουν συνέπεια και συνάρτηση λογικής αφού στην λεωφόρο τους αναρτούν πλακέττες επί του πεζοδρομίου των πιο υπερθρυλικών σταρς του κινηματογράφου ή τραγουδιστών οι οποίοι συμμετείχαν στον κινηματογράφον όπως ο Έλβις Πρίσλεϋ, η Μέριλυν Μονρόε, η Γουίτνεϋ Χιούστον, ενώ τραγουδιστές που συμμετείχαν έμμεσα ή όχι στον κινηματογράφον είναι πολίτες του Χόλλυγουντ και αν έφυγαν πήγαν ως το Σαν Ντιέγκο όπου κατοικούν διάσημοι τύπου Μαντόνα και Μιχαήλ Τζιάκσον, αλλά δημότες του όπως ο Πρίνς. ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΗ «ΡΑΤΣΙΣΤΙΚΗ» ΧΟΛΛΥΓΟΥΝΤΙΑΝΗ ΣΥΝΕΠΕΙΑ (!!!!) δ) αποφασίζεται από ειδικόν εξειδικευμένον συμβούλιον ποίου το όνομα θα συμπεριληφθεί στις πλακέττες του χολλυγουντιανού πεζοδρομίου και αφού ενημερωθεί η πόλις από τα ΜΜΕ και από ειδικές εκδηλώσεις και ε) ένας εις τους εκατόν υπεριδιάσημους ηθοποιούς, σκηνοθέτες και σεναριογράφους βλέπει το όνομα του σε πλακέττα επί του χολυγουντιανού πεζοδρομίου δεν αρκεί να βραβευθείς με όσκαρ, αφού στην ουσία η τιμή του πεζοδρομίου είναι το ΑΤΥΠΟΝ ΕΝ ΤΥΠΟΙΣ ΥΠΕΡΟΣΚΑΡ!!!!

Ερχόμαστε τώρα και στην Αγία Νάπα που έμμεσα και άθελα της μέσω του δημαρχείου προχωρεί στο να ανταγωνιστεί το Χόλλυγουντ ή να ρεζιλευτεί και να ρεζιλέψει και τους δημότες και θαμώνες της εάν δεν αντιδράσουν στις ασυνεπείς ασυνάρτητες αψυχολόγητες ενέργειες. Με ποία λογική έβαλαν εκείνα τα ονόματα στις πλακέττες; Ποία ονόματα θα βάλουν και ποία όχι; Πόσα ονόματα θα βάλουν σε πλακέττες δεδομένουν ότι την Αγία Νάπα επισκέφθηκαν επίσημα και άσημα πολλοί εκ των αποκαλούμενων διάσημων και ίσως και μερικοί σταρς (όρος ανώτερος από το διάσημος και διαχρονικός, αφού αν κάποιος αποκαλεσθεί σταρ και ξεχασθεί σε δύο δεκαετίες στην ουσία δεν υπήρξε ποτέ σταρ, ενώ πρέπει να τον θυμούνται άνθρωποι εκτός της γειτονιάς του ή της χώρας του), με άλλα λόγια πού σταματούμε; Θα πρέπει να γεμίσουμε τους δρόμους της Αγίας Νάπας και να πάμε έως το Ξυλοφάγου και το Παραλίμνι για να υπάρχει πιθανότητα να τους χωρέσει, δεδομένου ότι επί παραδείγματι, την δεκαετία του 1990 μ.Χ. επισκέφθηκαν την Αγία Νάπα ως τουρίστες δεκάδες ποδοσφαιριστές της Α΄Κατηγορίας της Αγγλίας, γιατί ο Φέρτιναντ του οποίου το όνομα τοποθετήθηκε σε πλακέττα είναι καλύτερος εξ όλων αυτών ή του Κκέβιν Ντανγκλίς που επισκεπτέτο την Αγία Νάπα τακτικότατα την δεκαετία του 1980 μ.Χ. και ήταν ο ηγέτης της τότε θρυλικής Λίβερπουλ και ένας από τους καλύτερους παίκτες της Αγγλίας όλων των εποχών; Τον έχουν υπόψιν τους στο δημαρχείον ή ασχολούνται μόνον με τους εσχατοεπισκεφθείς στην πόλη μας; Ποίος θυμάται τον άλλον παικταρά της Λίβερπουλ που του σύσστησε την Αγία Νάπα ο Ντανγκλίς τον Ίαν Ρασς ο οποίος κατάλυσε μερικές ημέρες του στο Νήσι Μπητς; Η ιδική μας η Αλέξια είναι πολύ πιο «σταρ» από τους ψευδοστάρς που θαυμάζουμε, τραγουδάει σε διασημότατο κέντρο τζαζ στο Λος Άγγελες. 

ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΙΚΡΟΣ ΧΩΡΟΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΧΩΡΙΟ ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΝ ΚΟΙΝΟΝ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΗ ΠΟΛΗ Ή ΧΩΡΑ ΔΙΑΣΗΜΟ ΟΛΚΗΣ ΚΑΙ ΣΤΑΡ!!!! Με τον νουν που κολιαντηρίζει το δημαρχείο θα πρέπει ν’ αναρτηθεί πλακέττα σε κάθε δισκοθηκοπαίκτη/DJ, σε κάθε τραγουδιστή, ηθοποιό, διάσημο μάγειρο, συγγραφέα κ.τλ όπου επισκέφθηκε την Αγία Νάπα, δηλαδή να μην κάνουμε άλλη δουλειά από το να δείχνουμε τον νουν μας και τα συμπλέγματα αμορφωσιάς μας. Δηλαδή όποιος έρχεται και τον πληρώνουμε ως τραγουδιστής ή ηθοποιός θα πρέπει να του κάνουμε ανδριάντα; Διότι ακούστηκε και αυτόν από παράγοντα του δημαρχείου αντί για πλακέττες να κάνουμε κυρτούς τοίχους με τα ονόματα. 
Στην αρχαιότητα ήταν εντροπή να αναρτείς σε πόλη ηρώων αγάλματα καλλιτεχνών ενώ υπήρχε διατίμηση πληρωμής τους. Το να αναρτούμε σε όποιον επισκεφθεί την πόλη μας πλακέττα ή ανδριάντα δείχνουμε την κατωτερότητα των δημοτών και της πόλης ενώ θα πρέπει η πόλη να είναι ανώτερης εμβέλειας από τους επισκέπτες της. εκείνοι που αποφασίζουν δεν γνωρίζουν από διαφορά σταρ και διάσημου ενώ μερικοί δεν θα κοίταζαν χάμω για να κοιτάξουν το όνομα του πιο σταρ ανθρώπου του κόσμου θεωρώντας το ως περιττόν και επίσης δεν έχουν ερωτήσει κανέναν γνώστη περί αυτών των θεμάτων, τα είδαν και τα γνωρίζουν όλα!!!! Επίσης κακαίσθητη είναι φίρδην μύγδην ανακάτωση ποδοσφαιριστών με τραγουδιστές κάτι που δείχνει άγνοια, ανιδεότητα και παρακμιακή θρασύτητα κουτουρού δράσης!!!! 

Μεταξύ άλλων επιγράφθηκαν τα ονόματα των Γιώργου Νταλάρα ο οποίος υποστήριξε την συρρίκνωση των συνόρων της χώρας του σε ραδιοφωνική του συνέντευξη και της Νανάς Μούσχουρη η οποία καθύβρισε το κοινόν ενώ τραγουδούσε και μας αποκάλεσε ψυχρούς (θυμάστε στο Φεστιβάλ!!!!) και τα παραίτησε στην μέση επειδή δεν καταδέχετο να τραγουδήσει σε ανίδεο απαθή και αμόρφωτο κοινό αλλά δεν επέστρεψε τα χρήματα ή μέρος εξ αυτών όπου αμοίφθηκε, χεχεχε, και ενώ υποστήριξε την ναζιστική πολιτική της Γερμανίας έναντι του Ελληνικού Λαού, ξεχνώντας ότι η Γερμανία η χώρα της χρωστάει έναν τρισεκατομμύριον ευρώ στην Ελλάδα από τις ζημίες όπου έκαναν οι Ναζί στον ΒΠΠ και από τις κλεψιές 30,000 αρχαιοτήτων και εικόνων ανεκτίμητης αξίας και από τις δέκα πτωχεύσεις της Γερμανίας τον 20ον αιώνα μ.Χ.. το γνωρίζατε;;;;; Πρώτη χώρα σε πτωχεύσεις η Γερμανία και ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕ ΠΟΤΕ ΤΙΠΟΤΕ!!!! Η παροιμία που ισχύει για την Νανά είναι: «ο σκύλος εκεί που τρώγει λάσσει/γαυγίζει» και αυτή τρώγει στην Γερμανία!!!! Αυτούς πρέπει ο υιός μου να θαυμάζει;;;; Γιατί δεν έβαλαν το όνομα του Γιάννη Πάριου ο οποίος τραγούδησε δωρεάν στο Φεστιβάλ Αγίας Νάπας, συγκινήθηκε, έκλαψε και λυποθύμησε για την Αγία Νάπα και την Κύπρο. 

Εισηγούμαι την ιδέα να γίνει ένας τοίχος και κάθε έτος να χαράσσονται τα ονόματα των τραγουδιστών του Φεστιβάλ Αγίας Νάπας, κάτι τέτοιον θα είχε συνέπεια και συνάρτηση, αλλά και πάλιν το αφηεισηγούμαι διότι δεν θα ήθελα να τιμώ ως πολίτης, δημότης, Έλληνας και αξιοπρεπής άνθρωπος τους Γιώργο Νταλάρα και Νανά Μούσχουρη. Η Αγία Νάπα δεν πάει μπροστά με την ματαιοδοξία και την αμορφωτη σπασμωδική αψυχολόγητη αυτογελοιοποίηση της!!!! 

Ένας τόπος που έχει ήρωες, αγίους, προγόνους, εκκλησίες, Ιστορία και Ηθοπρέπεια δεν τιμάει τους επί πληρωμεί καλλιτέχνες ούτε τους επισκέπτες ως ανώτερους της πόλεως εκτός και αν έχει τρελαθεί από διάφορες αιτίες. 

Πιο πέρα από τις πλακέττες του δημαρχείου κλείνει ο δρόμος με πέντε στύλους μη εισαγωγής οχημάτων εντός του νυχθερινού πεζόδρομου, ενώ ενδιάμεσα χωράνε οι μοτοσυκλέττες και ενώ πριν μερικούς μήνες συνένωναν τους στύλους με αλυσίδες μη αφήνοντας χώρον στους πεζούς οι οποίοι έπρεπε να πηδούν επάνω από τους αλύσους για να εισέλθουν εντός της πλατείας ή σε καταστήματα. Και δεν σκέφθηκαν πως υπάρχουν γέροντες, γυναίκες με μάξι φουστάνια και αμαξίδια βρεφών που δεν μπορούν να πηδάνε επάνω από τις αλυσίδες!!!! Αντιδράσαμε δεόντως και το πρόβλημα στην ουσία λύθηκε όχι από το δημαρχείο αλλά από τον υπεύθυνο να βάλλει και να βγάζει τις αλυσίδες. Και ενώ και τότε και τώρα κάθε μερικά λεπτά αποσύρονται οι στύλοι από οχήματα που έχουν άδεια να εισέρχονται στον πεζόδρομο και επαναφέρονται εξ ιδίων ή από τον υπεύθυνον των αλυσίδων, βλέποντας ο κόσμος και να γελάει… Εισηγούμαι ή ν’ αφαιρέσετε πλήρως τους στύλους ή να βάλετε μπάρες με ηλεκτρισμό και όσοι έχουν το δικαίωμα να εισέρχονται εντός του πεζοδρομίου με βάσει των κριτηρίων του δημαρχείου να βαστούν τηλεχειριστήρια για να ανοιγοκλείνουν τις μπάρες, τι λέτε;

ΕΝ ΚΑΤΑΚΛΕΙΔΙ εισηγούμαι την οικοδόμηση ενός μεγάλου τοίχου και επάνω ν’ αναγράψουμε όλους τους ήρωες της Κύπρου και του Ελληνισμού όλων των εποχών (κάτι ανάλογον έκαναν οι ΗΠΑ για τους κατακτητές στρατιώτες από τους πολέμους τους εκτός ΗΠΑ στην Ουάσιγκτων, εμείς έχουμε πεσόντες διά την ΑΜΥΝΑ ΔΗΛΑΔΗ ΑΛΗΘΙΝΟΥΣ ΗΡΩΕΣ!!!!) αυτόν θα το ζηλέψει και το Χόλλυγουντ διότι θα αναδείξουμε τους ΗΡΩΕΣ και όχι τους «ήρωες» των ταινειών και των κινούμενων σχεδίων. ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΝ ΧΡΥΣΟΝ ΚΑΙ ΖΗΛΕΥΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΕΝΕΚΕ!!!! ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΘΝΟΣ!!!!

Ένας Λεμεσσιανός παλαιοκάτοικος Αγία Νάπα μου είπε πού είναι η Αγία Νάπα, τα παλαιά της σπίτια χαλάστηκαν, χαλιέται και η παραλία της, οι αμμόλοφοι της, ενώ σε κάποια σημεία η παραλία καταστράφηκε λόγω απληστείας των γειτνιάζοντων συμφερόντων. ΈΧΕΙ ΔΙΚΑΙΟΝ ΑΛΛΑ ΝΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ: «Η Αγία Νάπα είναι το ιερόν σπήλαιον εντός του οποίου ανευρέθηκε η Εικόνα της Θεοτόκου Μαρίας, εξού και αγία νάπα ήτοι αγία λαγκαδιά/λαξιά. Αυτή η αληθινή Αγία Νάπα δεν θα χαθεί ποτέ, η άλλη η ψεύτικη και ανίερη θα έρθει ώρα που θα χαθεί και το Μοναστήρι να ξανά λειτουργήσει». 

Προσοχή το εν λόγω άρθρον είναι κατοχυρωμένη πνευματική ιδιοκτησία και έκαστη ιδέα η οποία αναφέρεται ανήκει εις τον συγρραφέα και έκαστη αναφορά περί ταύτων ή χρήση τους πρέπει ν’ αναφέρει τον συγγραφέα ή να τον ειδοποιεί.


πηγή





Η άποψη της Σύνταξης μπορεί να μη συμπίπτει με την άποψη του/της αρθρογράφου




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου