Τρίτη 15 Ιουλίου 2014

ΕΓΩ ΤΑ ΚΑΝΩ...ΕΓΩ ΤΑ ΠΛΙΩ...ΚΑΙ ΑΜΑ ΛΑΧΕΙ ΤΑ ΠΕΤΩ(Αγιασώτικη διάλεκτος)


Μπράβο στο μάγκα που έφαγε εκατομμύρια και έχει το θράσος όχι μόνο να βρίσκεται στην Ελλάδα αλλά και να κάνει χυδαίες σπατάλες στη Μύκονο!

Χθές έφτιαξα τη δήλωση μου και με 8700 κέρδη πρέπει να πληρώσω 4135,95. Έκλαιγα μόνος μου και έκανα 10 τσιγάρα μέσα σε μία ώρα.
Ηρθα στη θέση φίλων και γνωστών που το τελευταίο μήνα για χρέη 1000-2000 ευρώ τους δεσμεύουν τους λογ/σμους και τους στέλνουν κατασχετήρια, σκοτώνονται με τη γυναίκα τους και διαλύουν τη ψυχολογία των παιδιών τους.
Δεν έχω ιδέα πως θα τα πληρώσω, και το χειρότερο είναι πως διαπιστώνω ότι ο φόρος μου είναι τόσο μεγάλος για να καλύψει μέρος των 152εκ που χρέωσε το παλικάρι αυτό το δημόσιο...

 We are all Greeks


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου