Παρασκευή, 24 Μαρτίου 2017

ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΨΥΧΟΘΡΙΑΜΒΟΣ!!!!



ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟΝ ΤΗΣ ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΙΠΑΝ. Ο ΕΛΛΗΝΙΚΟΣ ΨΥΧΟΘΡΙΑΜΒΟΣ!!!!
.
Ο Θεόδουλος πήγε στον δικαστή της περιφέρειας του και ομολόγησε το φρικτόν ασελγές έγκλημα που είχε διαπράξει 40 έτη πριν και ενώ δεν έγινε ποτέ αντιληπτός, χαίροντας άκρας υπόληψης και περισσής εκτίμησης στην τοπική και ευρύτερη κοινωνία. Άνθρωπος περιβλεπτός, πλούσιος, δοξασμένος και επιτυχημένος. Και όμως μία ημέρα αφυπνίστηκε πλένωντας από τα μάτια της ψυχής του τις στάκτες των ειδωλικών τιμών που τον κολάκευαν. Συνειδητοποιώντας εκείνο που είπε ο Άγιος Παϊσιος ο Αγειορίτης: «όταν όλα πάνε καλά με τη ζωή σου σημαίνει πως κάτι δεν πάει καλά» και αυτόν το είχα από μικρός συναίσθηση έστω και μη συνειδητή.
.
Είχε το κουράγιον ν’ αυτοεξευτελιστεί έμπροσθεν του δικαστού για να σβύσει την ανυπόφορη ενοχή με την κάθαρση της ταπείνωσης. Χωρίς ταπείνωση δεν υπάρχει κάθαρση όπως ομολογεί ο μέγας φιλόσοφος Άγιος Ισαάκ ο Σύρος. Θυμίζοντας τον Οιδίποδα που αυτοτυφλώθηκε για να φέρει την αυτοκάθαρση μετά το διπλόν ανουσιούηργημα του άμα αλαζόνεψε επειδή έλυσε το αίνιγμα του πειρασμού της Σφίγγας (Χερουβείμ αφού έξω από τον ναόν του Σολωμόντα γνωρίζουμε είχε δύο Χερουβείμα αγάλματα που ήταν δύο σφίγγες) κατά του πατρός και της μητρός του για να του δείξει ο Θεός τις στραβάρες της εξυπνοσοφοπονηριάς του. Τα ίδια γίνονταν στα Καβήρεια και Ελευσίνια μυστήρια. Ζητούμενον ήταν η ταπείνωση. Η ταπείνωση είναι πλήρες σύνδεση με Τον Τριαδικόν Θεόν, είναι ομολογία, παραδοχή και αποδοχή Του Τριαδικού Θεού ακόμη και αν δεν γνωρίζει το όνομα Του, η ψευδοταπείνωση είναι το άκρον άωτον της υποκρισίας και το τεντωμένον ύψος της αυτοκόλλασης. 
.
Εάν παραδεχθείς το έγκλημα σου στο πολιτειακό δικαστήριο έχεις ελαφρυντικά υπέρ σου στην ποινή σου. Αν ομολογήσεις το έγκλημα σου ενώ δεν ήσουν καν ύποπτος έχεις περισσότερα ελαφρυντικά τεκμήρια. Πρόκειται περί αυτόβουλης εξομολόγησης. Με την ίδια λογική αν εξομολογηθείς εις Τον Θεόν τα εγκλήματα σου πριν πας στο δικαστήριο Του Θεού μετά την λήξην της θητείας σου στην εποχή της ελευθερίας σου στην γήν δηλαδή πριν αποθάνεις, τότε τα ελαφρυντικά είναι η πλήρης απάλειψη του χρέους των εγκλημάτων σου, η αμνηστεία ελέους από Τον Θεό. Φαντάστου ότι μετά θάνατον θα πας σ’ ένα δικαστήριο και Δικαστή δεν θα είναι ο άνθρωπος του ανθρώπινου νόμου αλλά ο Θεός Του Θείου Νόμου. Ο Ίδιος θα είναι Εισαγγελέας, Κατήγορος και Υπερασπιστής σου, θα κρίνει δίκαια και αυτόματα χωρίς αδικία υπέρ σου ή εναντίον σου με μοναδικά ελαφρυντικά και επιβαρυντικά τεκμήρια τα όσα έκαμες πριν τον θάνατον του σαρκίου σου ενώ τελούσες εν ελευθέρω τη βουλήσει. Τι θα του πείς; Ποίον ψεύδος θα του πείς όταν πλέον θα μιλάει από μέσα σου όχι η πονηριά της απιστίας, της δειλίας και της έλλειψης κουράγιου αλλά η παρρησία της συνείδησης διότι με αυτήν θα συνδεθεί ο Θεός; Τι θα πεις άλλον παρά μόνον την απτή αλήθεια! Θα ομολογήσεις «και όποιον πάρει ο Χάρος του Τάρταρου» και υποψήφιος θα είσαι μόνον εσύ, κάθε δίκη θα είναι ατομική, ιδιωτική, ελεύθερη από άλλους και άλλες αιτίες και αφορμές, όπως ήταν και η προ θανάτου ελευθερία σου. 
.
Ακόμη και αν δεν μετανοήσεις πλήρως ή επανεπιθυμήσεις και επανανοσταλγήσεις ή χαρείς με την θύμιση διά τας αμαρτίας όπου έπραξες και κατόπιν μετανόησες ή έστω εξομολογήθηκες είναι καλύτερα να που τις εξομολογήθηκες (εκτός και αν πήγες με πλήρην ασυνειδησία να εμπαίζεις τον ιερέα και Τον Θεόν ώστε ουαί και αλλοίμονον σου!) διότι με την Εξομολόγηση Ομολόγησες Πίστιν εις Τον Χριστόν έγινες Μάρτυρας Ομολογητής διά της Εξομολογήσεως, ένας Μάρτυς Ομολογητής που δεν θυσίασε το σαρκίον του αλλά θυσίασε τα είδωλα της ορμονολογίας του διά χάριν της Χριστοπίστης και ο Χριστός είπε ότι η πίστη πολλών θα τους σώσει ειδικά στους χάλεπους καιρούς έστω και αν δεν έχουν άλλην αρετήν, τόσον δύσκολοι συγκεχυμένοι καιροί θα είναι και το ΠρόΑναγνωρίζει!
.
Το να έχεις το κουράγιον να πας σκυπτός έμπροσθεν του ιερέα και ας είναι χείριστης διαγωγής απ’ εσένα ο ιερέας, άθεος και υποκριτής, επειδή έχει το χρίσμα η Ευχή της Εξομολόγης πειάνει τόπον, ο ιερέας θα κριθεί από μόνος του αν ήταν βδελυγματικός και πρόδωσε Τον Θεόν. Για να εύρεις το κουράγιον να κάνεις αυτό το πράγμα σημαίνει ότι ταπεινώθηκες, δέχεσαι ν’ αυτοεξευτελιστείς δηλώνοντας και κατηγορώντας τον εαυτόν σου για τα εγκλήματα του, πριν καν πάει στο Θείον Δικαστήριον και αυτόν έχει ως ελαφρυντικόν την ελεούσα διαγραφή των εγκλημάτων σου, ενώ όταν ομολογείς τα εγκλήματα σου στο ανθρώπινο δικαστήριο δεν προνοείται η πλήρης απάλειψη των αμαρτιών. Στο δικαστήριο Του Θεού έχεις πλήρη απάλειψη εφόσον έχεις πλήρη μετάνοια και πλήρη αυτόβουλη ομολογία της αμαρτίας. Το να κινείς αγωγή εναντίον σου για τις αμαρτίες σου δείχνει άνθρωπο μετανοημένο, μετασωφρονισμένο, τεταπεινωμένο, άνθρωπο άξιο συγχωρέσεως. 
.
Η μεγαλύτερη δύναμη ευρίσκεται μέσα στην κουραγιοσυνείδηση να σκύψεις και να κατηγορήσεις τον εαυτόν σου όχι να τείνεις άνω την κεφαλή σου και να παραδικαιολογείσαι, χώνοντας αντί φανερώνοντας την ενοχή. Και για όσους αρέσκοντε και στους Αρχαίους δίκαιους, θυμίζω τον πρόπαππου Ηράκλειτον: «ουδέν κρυπτόν υπό του Ήλιου». Ο νομπελίστας Οδυσσέας Ελύτης οργίστηκε με πραότητα όταν οι Συνέλληνες του ερμήνευσαν την λέξη Ήλιος ο Ηλιάτωρας ως τον φυσικό ήλιο του ηλιακού μας συσστήματος και δήλωσε σε ραδιοφωνική εκπομπή πως εννοεί Τον Θεόν. Τον Θεόν του Ηράκλειτου (προσθέτω διότι στον Ίδιον Θεόν πίστευε και ο Ηράκλειτος». 
.
Και μία Τετραπιθανότητα Μέτρησης Ανθρωπιάς: α) να κρύψεις το έγκλημα σου β) ν’ αρνηθείς την κατηγορία του εγκλήματος σου γ) να παραδικαιολογήσεις (δικαιολογήσεις) την πράξη εγκλήματος σου δ) ν’ αυτοκατηγορήσεις τον εαυτόν σου και αυτοφανερώσεις το έγκλημα σου. Είναι διαφορετική η ανθρωπιά σε κάθε μία από τις ανωτέρω 4 πράξεις, αναλόγως μετράς και τον βαθμόν ανθρωπιάς σου, κρυφά από το σπίτι σου. Με τον Νόμον της Τετραπιθανότητος ουδέν κρυπτόν υπό της Αλήθειας. 
.
Και μία Τετραπιθανότητα Μετάνοιας: α) να μην μετανοήσεις για το έγκλημα σου και να το επαναλαμβάνεις β) να μην μετανοήσεις για το έγκλημα σου και να μην το επαναλάβεις γ) να μετανοήσεις για το έγκλημα σου και να το επαναλάβεις δ) να μετανοήσεις για το έγκλημα σου και να το εξομολογηθείς ζητώντας τιμωρρία και συγχώρεση ή μία απ’ αυτές αλλά αν ζητάς τιμωρρία ζητάς καταδίκη άρα αξίζεις συγχώρεσης αν ζητάς τη τιμωρρία από Τον Θεόν.
.
Μία άλλη Τετραπιθανότητα Μετάνοιας: α) μετανοείς β) δεν μετανοείς γ) με την πρόνοια προαποφεύγεις την αμαρτία δ) εξομολογείσαι (ομολογείς = γίνεσαι μάρτυρας και κατήγορος) την αμαρτία. Στο δ) μπορούμε να βάλουμε σε μία άλλη Τετραπιθανότητα το ανάμεικτον καθότι η Τετραπιθανότητα είναι αλάνθαστη και συνάμα είναι θύρες που ανοίγουν η κάθε μία από την κάθε άλλη όπως ένας δρόμος από κάθε άλλον, την χυμεία, την αστροφυσική, τα στοιχεία της φύσης, τις συναρτήσεις της φύσης, της ύπαρξης και κάθε επιστήμης και της γνώσης. Για τις θύρες της γνώσης χωρίς ηθική αλλά διά χάριν μόνον της έκστασης περισσότερον της ηδονής των ειδώλων των πραγμάτων Του Θεού που τα θαυμάζουμε περισσότερο απ’ Τον Ίδιον και χωρίς να σκεπτόμαστε αν με την εγωιστική μας αρεσκεία και λατρεία υποτιμούμε Τον Πλάστη μας και λατρεύουμε ότι μας γοητεύει εμάς ως εγωισταλαζόνες. Αυτή ήταν και η ιδέα του ροκκά Τζίμ Μόρρισον όταν έκανε το συγκρότημα «Οι Θύρες = The Doors, Θεός μακαρίσει τις ψυχές των ανθρώπων του συγκροτήματος αυτών και όσων επηρέασαν σατανικά ή εσσφαλμένα, άφου έφθασαν έως την ύβριν κατά Του Θεού και μακάρι να μετανόησαν κ’ εμένα μ’ επηρέασαν και το κατάλαβα μετανοώντας είθε να μετανόησα αρκετά μαζί και τις άλλες αμαρτίες μου, ο δρόμος της απώλειας όμως μου έδειξε το αθάνατον μεγαλείον της ευ+ταπείνωσης).
.
Η Τετραπιθανότητα της Ψυχοσωτηρίας: α) η μετάνοια, διότι αρνήσαι και παραδέχεσαι την αμαρτία ως αμαρτία β) η η εξομολόγηση επειδή γίνεσαι ομολογητής, κατήγορος και αυτεξευτελιζόμενος γ) η ταπείνωση διότι βάζεις υπεράνω σου ως αξιότερον Τον Θεόν, τον κάθε άλλον άνθρωπο, ον, ζώον, φυτόν πράγμαν δ) το έλεος, επειδή σε κάνει να δίνεις χωρίς να λαμβάνεις, να προσφέρεις χωρίς να επιζητείς ή προσδοκείς κρυφά επιστροφή και ανταμοιβή μικρότερη, ίση ή μεγαλύτερη από την αμοιβή που έδωκες και να ψυχοπονείς, ψυχοσυμπάσχεις και ψυχαγαπάς Τον Θεό, τον συνάνθρωπο, τον συνόν (συν+ον) σου και το συμπράγμα σου ό,τι και αν είναι. Αν εμβαθύνεται σ’ αυτά θα προσέξετε ότι η καθεμία είναι και η κάθε άλλη, δηλαδή η α) είναι και β),γ) δ), η β) είναι και α), γ) και δ), η γ) είναι και α), β) και δ) και η δ) είναι α), β) και δ), πρόκειται περί της Αυτοαλληλομοούσιας Τετραπιθανότητας. 
.
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙΝ ΜΑΣ, Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΙΣ ΨΥΧΕΣ ΜΑΣ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΡΙΝ ΜΑΣ ΕΡΘΕΙ Η ΚΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΙΔΟΤΗ ΑΓΓΕΛΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟ ΔΙΑΒΟΛΟ, ΔΙΟΤΙ ΜΑΣ ΚΑΤΗΓΟΡΕΙ ΑΝ ΔΕΝ ΑΥΤΟΚΑΤΗΓΟΡΗΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΜΑΣ ΜΕ ΣΥΓΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ (ή και προ+μάρτυρες) ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ Ο ΕΙΔΗΜΩΝ (ΔΑΙΜΩΝ) ΔΙΑΒΟΛΟΣ!!!!
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου