Σάββατο, 13 Μαΐου 2017

ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑΣ. ΟΛ’ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!



ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΜΥΣΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΤΑ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΚΑΚΑ ΤΗΣ ΓΙΟΓΚΑΣ. ΟΛ’ Η ΑΛΗΘΕΙΑ!
.
Ευκαιρία και αφορμή του άρθρου ήταν ο σύνδεσμος του γιου ττουπ https://www.youtube.com/watch?v=UDUU938dkW4 Γέρων Παϊσιος Γιόγκα και Μετενσάρκωση. Δεν ομιλεί ο ίδιος ο Άγιος.
.
Ο παρουσιαστής λέγει πως δύο δυνάμεις υπάρχουν ο Χριστός και ο Διάβολος, και αφού η Γιόγκα δεν είναι Χριστός τότε είναι Διάβολος! 
.
Διαφωνώ με την ανωτέρω προσέγγιση, δηλονότι ως να λέμε ότι ο Θεός ή ο Χριστός το μόνον πράγμα που δημιούργησε είναι ο Διάβολος και ο Θεός είναι ο Άκτιστος και ο Διάβολος όλα μαζί τα κτιστά πράγματα, ήτοι όλη η Δημιουργία είναι ο Διάβολος συμπεριλαμβανομένου και του ανθρώπου. Εξωφρενική υπόθεση!
.
Η αλήθεια είναι ότι ο Θεός δημιούργησε άπειρα σ’ αριθμόν πράγματα συμπεριλαμβανομένων του ανθρώπου, των αγγέλων (συμπεριλαμβανομένου και του Διαβόλου), της ύλης. 
.
Ο Διάβολος δεν δημιούργησε τίποτε, ο Διάβολος είναι κτίσμα όπου χρησιμοποιεί τα άλλα κτίσματα. 
.
Ο παρουσιαστής υπαινίσσεται ότι το τσί προέρχεται από διαβολομαγικές ενέργειες. Το τσί είναι η ενέργεια κινεζιστί! Η ενέργεια είναι ο μαγνητισμός, ο ηλεκτρισμός και η βαρύτητα. 
.
Αυτές τις τρείς υποενέργειες χρησιμοποιούν εις τα απωανατολίτικα μοναστήρια, αυτά χρησιμοποιεί και ο Διάβολος, αυτά και οι επιστήμονες, μηχανικοί, χημικοί και ο Χριστός και οι αγίοι Του, χωρίς να σημαίνει πως δεν χρησιμοποιεί Αυτός και οι αγίοι Του διαμέσω αυτών δυνάμεις απορρέουσες μόνον από Την Αγία Τριάδα, αλλά δεν είναι αμαρτία, μαγεία και κακία ο Θεός να χρησιμοποεί τις δημιουργημένες εξ’ Ιδίου δυνάμεις! Άλλωστε, π.χ. η άνοιξη της Ερυθράς Θάλασσας, η βροχή και το αστροπελέκι όπου κατέπνιξε τα Σόδομα και τα Γόμμορα, ήταν οι τρείς αυτές ενέργειες όπου ο Ίδιος δημιούργησε, κατανοητόν; Ο Θεός δικαιούται να χρησιμοποιεί τις δυνάμεις της Δημιουργίας του ή τις Αυτοδυνάμεις Του, τελεία και παύλα!
.
Σ’ εκείνον όπου ενδεχομένως σφάλλει ο γιόγκυ και δη ο γκουρού, ο Μοναχός του Σιάο Λήν, ο επιχειρηματίας, ο τεχνολόγος, ο μικροβιολόγος, ο πολιτικός, ο στρατιωτικός, ο υποκριτής του θεάτρου και ο κάθ’ ένας άλλος, είναι η Μαγεία της Ματαιοδοξίας!!!!
.
Αυτό ακριβώς έκαμε και ο Διάβολος διά να πέσει, χρησιμοποίησε όσες από τις δυνάμεις από την Δημιουργία ήταν προσιτές και επιτρεπτές μέσα από την ελευθερία όπου του έδωκε ο Θεός, και έγινε υπερήφανος, συμφεροντολόγος, ιδιοτελής. Λάτρευσε τον εαυτόν του ως θεόν και ζηλοφθόνησε εις την αρχήν έμμεσα και εν τέλει άμεσα Τον Θεόν διά τη θέση Του, ώσπου Του έκανε πρόταση συνεξουσίας της πάσας υπάρξεως και τότε ένεκα της βλασφημίας του έπεσε ο παμματαιόδοξος και παμμαυτοματαιόδοξος!
.
Το κακόν με την χρήσιν του τσί/ενέργειας δεν είναι ότι είναι υπερφυσική όπως ισχυρίζεται ο παρουσιαστής, αλλά ότι πρόκειται περί κεκρυμμένων ή και υπάρχουσων τεχνικών διαχείρισης του Ηλεκτρομαγνητοβαρυτισμού και αυτόν δεν είναι κακόν καθεαυτόν, αλλά κακόν εάν με τη χρήσιν του κάνεις άμεσα ή έμμεσα κακόν εις τους άλλους και εις τον εαυτόν σου, εις τις ζωές και τις ψυχές των άλλων και εσού! 
.
Ο γιόγκυ ή γυμνοσοφιστής ελληνιστί δεν είναι κακός εξ’ υπαρχής, άλλωστε το Βυζάντιον επέδειξε τους Μοναχούς Εφησυχαστές όπου ήσαν οι ρασοφόροι Ορθόδοξοι Χριστιανοί γυμνοσοφισταί. 
.
Το κακόν και η πλάνη του γιόγκυ, του σιάο λήν Μοναχού, του επιχειρηματία, του μικροχημικού, του πυρηνικού επιστήμονα, του πολιτικού, του στρατιωτικού, του οικονομικού παράγοντα και λογιστή και του έκαστου άλλου επίσημου ή ενεπίσημου επαγγέλματος, ενδιαφέροντος, ερασιτεχνισμού και ενασχολήματος, είναι η θεοποίηση της τέχνης, του κατορθώματος, της επιστήμης, όπου είναι η απαρχή της ειδωλολατρείας. Διότι θεοποιείται μία συγκεκριμμένη δυνατότητα της Δημιουργίας όσον θαυμαστή και αν είναι και όχι ο Ίδιος ο Δημιουργός. Βλασφημία!
.
Κάποιος φίλος διδάκτηκε σε Μοναστήρι Σιάο Λήν και ενθουσιάστηκε όπως και ο Γιωργάκης όπου αναφέρεται εις την περίπτωση του αγίου Παϊσίου του Αγιορείτου, ο οποίος θαμπώθηκε από την ικανότητα να κάνει μαγείες ή πράγματα όπου οι πλείστοι δεν κάνουν. Θυμάμαι το Ξανθόν Μάγον εις το Παραλίμνι, όπου είπε όταν τον θαύμασαν διά τις μαγείες και ταχυδακτυλουργίες της εξαπάτησης του θεάματος: «ο καθένας έχει τα κόλπα του εις το επάγγελμα του και είναι μάγος στο επάγγελμα του», κάπως έτσι τα είπε. 
.
Ας υποθέσουμε ότι ο Μοναχός Σιάο Λήν καταφέρει να ίπταται μέχρι την Σελήνη, να θραύει βράχους βάθους χιλίων μέτρων, όπως αυτοί όπου αναφέροντε ήρωες και ημίθεοι εις την Αρχαία Ελλάδα. Και θαμβώνεται ο ίδιος, θαμβώνει και τους άλλους, όπως θα κάνει και ο Αντίχριστος. 
.
Και τι αν ίπταται ως τη Σελήνη; Όσον μακρυά και αν ίπταται πάντοτε θα υπάρχει περιθώριον διά πειό πέρα, βάσει απειροδιαστήματος. Αυτόν δεν τον κάνει άγιον. Το να νομίζουμε πως αυτές οι δυνάμεις αγιάζουν τον Μοναχόν είναι ως να νομίζει κάποιος ξενοδόχος πως κάθε φορά όπου κτίζει ακόμη ένα ξενοδοχείον εισβαίνει ακόμη πειο υψηλά και βαθειά εις τον Παράδεισον! Το αντίστροφον ίσως συμβαίνει, ή το ουδέτερον αλλά αυτόν όχι, εκτός εκτάκτων περιπτώσεων φιλανθρωπίας, δηλαδή να αποκτάει περιουσία έντιμα πάντοτε και να την χρησιμοποιεί μόνον και μόνον διά την φιλανθρωπία και την Θεογνωσία των ανθρώπων.
.
Τι κάνει ο Διάβολος; Παρουσιάζει τις δυνάμεις της γιόγκα, της σιαοληνικής πολυτεχνίας και οίας άλλης τέχνης, ούτως ώστε να εξαπατήσεις τον Μοναχόν και αντί να μάχεται να ταπεινωθεί και να δοξολογήσει Τον Τριαδικόν Θεόν, έστω με τον Όνομαν Θεός μόνον, να ασχολείται με την απόκτηση δυνάμεων, όπου του φαίνοντε μεγαλειώδεις, αλλά είναι μέρος της αχανής και άπειρης Δημιουργίας και απομονωμένες ή μη, δεν στοιχίζουν σε αξία τίποτε, αν τις κατέχεις, ως επίδειξη προς Τον Θεόν!
.
Δηλαδή, όταν θα ερωτήσει ο Θεός τι έκανες; Θα του ειπείς έμαθα να πετάω, να ίπταμαι, να θερμαίνεται η παλάμη μου μετά από είκοσι έτη ως να είναι θερμάστρα, χρησιμοποιούσα και καθοδηγούσα το τσι; Και ο Θεός θα ερωτήσει, πως δοξολογούσες Εμένα και πως αναδείκνυες την ανιδιοτελή και ταπεινή αγάπη μέσα από αυτά, αφού η αφοσίωση σου σ’ αυτά είναι εκ των πραγμάτων απομονωμένη ειδωλολατρεία; 
.
Διά να καταλάβετε, ακόμη και αν ο γιόγκυ ή ο σιαολήν ή όποιοσδήποτε άλλος, ακόμη και Ορθόδοξος, καταφέρει να λάμπει ως ο ήλιος, από ματαιοδοξία και ακόρεστη ασυνείδητη έπαρση αποκτήσεως δυνάμεων, δεν θα τον πάρει όπως νομίζει εις την Βασιλεία των Ουρανών, αλλά θα τον κολλάσει, ως υπερήφανον, εγωιστήν και φιλοδύναμον!!!!
.
Ο άγιος δεν ενδιαφέρεται διά δύναμη, γνωρίζει πως όσην και αν αποκτήσει είναι μάταια, αφού πάντοτε αυτή θα είναι αμελητέα, εν συγκρίσει με την δύναμη Του Θεού. Καταλάβωντας αυτόν, παύει ν’ ασχολείται με την απόκτηση δύναμις οποιουδήποτε φανερού ή κρυπτοδόλιου τρόπου και μορφής, αλλά τουναντίον μάχεται να απελευθερωθεί από οιναδήποτε δύναμη κατέχει φυσικώς, π.χ. γοητεία, πλούτη, εξυπνάδα, επιχειρηματική, επιστημονική, αθλητική κ.α. δυνατότητα, διότι αυτή τον κάνει να νοιώθει σπουδαίος, και όσον νοιώθεις σπουδαίος άγιος δεν γίνεσαι.
.
Πρέπει να νοιώσεις άχρηστος, χωμάτινος, τιποτένιος, ανάξιος, πταίκτης, προσβεβλημένος, ασήμαντος, κολασμένος, διά να σ’ εκτιμήσει ο Θεός, διότι ο κάθε άνθρωπος τω όντι ωσαύτως είναι και όσον το νοιώθει αυτόν (γνώσθι σεαυτόν) τόσον περισσότερον απαλλάσσεται εις τους οφθαλμούς της αλήθειας, ήτοι Του Θεού, από την αχρηστεία, την χωματοσύνη, την τιποτενοσύνη, την αναξιότητα, την πταιότητα, την προσβολή, την βλασφημία, την υπερηφάνεια, την κρυπτοαυτοθαύμαση κ.α..
.
Ο αληθώς σπουδαίος άνθρωπος απωλαίνει κάθε δύναμη όπου τον κάνει να νομίζει ότι είναι σπουδαίος και συνάμα αποκτάει την κυνική ευγενική δύναμη όπου τον κάνει να έχει επίγνωση της πάσας ασημαντότητος του, εν συγκρίσει με το άπειρον παν! Να το μυστικόν της αγιότητος, να ο ορισμός της ΑΠΡΟΣΠΟΙΗΤΗΣ ΤΑΠΕΙΝΟΦΡΟΣΥΝΗΣ. 
.
Ο Θεός σώζει αυτούς όπου έχουν εκτιμήσει σωστά ποίοι είναι, έναν τίποτε! 
.
Όσοι νομίζουν πως είναι κάποιοι (σπουδαίοι) δεν εκτιμούντε από Τον Θεόν και δεν σώζοντε, επειδή ο σπουδαίος, άθελα του ή μή, εκπέμπει μέσω της υπερηφάνειας της καρδίας του το μήνυμα προς Τον Θεόν: «δεν σ’ έχω ανάγκην». Κοιτάξετε τους μωρόφιλους, που νομίζουν πως με το εγκόσμιον έργον τους, την εγκόμια φήμη τους, την εγκόσμια δύναμη, επιτυχία και γοητεία τους, θα ζήσουν αιώνια! Και πως θα ζήσεις αιώνια, αν δεν ταχθεί η ψυχή σου εν Παραδείσω; Οι μωρόφιλοι νομίζουν πως η Ιστορία δεν είναι νεκρή, και όμως η Ιστορία είναι η αφήγηση των νεκρών και του βίου τους. Πέρασε λέμε, κάποιος, εις την Ιστορία! Και πού κατοικεί η Ιστορία; Εις τα βιβλία και την μνήμη! Η μνήμη και τα βιβλία χρειάζοντε μόνον διά να μας θυμίζουν να κάνουμε μνημόσυνα και δεήσεις σωτηρίας των ψυχών από Τον Θεόν, διότι όσον Τον παρακαλούμε με αληθινή ταπεινοφροσύνη τόσον γίνεται ευλογία η παρακάλεση μας υπέρ του κολασμένου νεκρού! Να προσεύχεστε πάντοτε διά τους κολασμένους νεκρούς, όχι από εποχήν Αυραάμ, αλλά από την εποχήν της άπειρης Δημιουργίας, του πρώτου των πρώτων ανθρώπων, της πρώτης των πρώτων ψυχών!!!!
.
Η γιόγκα και η σιοαλική αδελφότητα, δεν είναι θρησκείες, δεν αποσκοπούν εις την υπέρτατη ταπείνωση, αλλά εις την απόκτηση ικανοτήτων όπου θα ωφελεί τον άνθρωπον και την ορμονολογία του σώματος (έχουμε πρώτοι αναφέρει παγκοσμίως και κατοχυρώσει ότι η λέξη ψυχολογία πρέπει να αλλακτεί με τη λέξη ορμονολογία, καθότι η ψυχολογία είναι ο Λόγος της Ψυχής ήτοι η θρησκολογία και η «ψυχολογία» η ορμονολογία, ήτοι η γλώσσα των ορμονών μας, δηλονότι το σώμα μας είναι πανσυδοιαστικός χυμικός μαθηματικός κύκλος συνορμονικής συνθέσεως, εντός των ιστολογίων Θεομετρία και Κόμπρα, έχουμε τρία άρθρα περί τούτου).
.
Τι κάνει ο Διάβολος; Αυτό που μπορείς να κάνεις και μόνος σου από αυταπάτη! Σε βάλλει να θαυμάζει το φως της γιόγκας, το φως και την ικανότητα της σιαολικής μοναστικής πολυτέχνης κ.α., διά να θαυμάζεις τα θαυμαστά δημιουργήματα αντί Τον Θεόν. Να διατί οι Ιάπωνες, οι Έλληνες, οι Αιγύπτιοι κ.α. θαύμαζαν τον θεόν ήλιον! Τους θάμβωνε με το φως του! Μα δεν είναι θεός, είναι δημιούργημα ή αν θέλετε είναι κτιστός θεός, όχι Άκτιστος και Άπειρος όπως ο Τριαδικός Θεός. Οι Ιάπωνες τον λεν ντα νι τσι = διάνοιας τσι = διάνοιας ενέργεια = Διά νοία τσι/στί = εστίν = Δία Νοία Εστίν, δηλαδή είναι του Δία νόησης/πνεύμα, αλλά δεν το γνωρίζουν ωσαύτως, είναι ως να λέμε ότι ο ήλιος, το κάθε φως, η κάθε ενέργεια είναι νοία = νους = πνεύμα Του Τριαδικού Θεού, καθότι πολλοί μυημένοι Έλληνες έβλεπαν τον Δία ή μέσα από αυτόν το όνομα ή άλλου θεού, την υποψία και την εννόηση Ενός Άπειρου Θεού, εξού και ο Ένας (όχι πολλοί και ο Α+πόλλων = άλφα στερητικόν+πολλών) Άγνωστος Θεός του Άρειου Πάγου, όπου τους έφερε το μήνυμα ο Απόστολος Παύλος, αλλά τιμή των Ελλήνων το είχαν συνειδητοποιήσει από μόνοι τους, όμως από ευλογία Του Θεού, εξού και ο Χριστός είπε διά τους Έλληνας: «ελύληθεν η ώρα ινά δοξασθεί ο υιός του ανθρώπου». 
.
Όπως ο γιόγκυ λατρεύει την γιόγκα και ο σιαολής την ενεργειακή ικανότητα του, βλέπεις εφημερών Ορθόδοξους να θαυμάζουν τους παπάδες, τους τάδε πατέρες κ.τλ., δεν εννοώ τους Αγίους, και τα τυπικά αντί τα ουσιαστικά της ταπεινοφροσύνης. 
.
Δι’ αυτού ο παμφώτειστος εκ Θεού ερημίστης Ρώσσος Αγιορείτης, παπά/γέρων Τύχων έλεγε περίπου: « εις την κόλλαση θα ιδείς πράους, εγκρατείς, παρθένους, συνετούς, νηστεύοντες κ.α., αλλά δεν θα ιδείς ταπεινούς. Εις τον Παράδεισον θα ιδείς ταπεινούς».
.
Ο Θεός μαζίν μας αδέλφια. Και μία έσχατη διευκρίνιση, η λέξη δαιμόνιον = δαίμων = δαϊμων = ειδήμων = ειδικός, είναι ουδέτερη και εις την ελληνική γλώσσα, σημαίνει τον αγγελιοφόρον. Υπάρχουν δύο είδη αγγέλων/αγγελιοφόρων, οι αγαθοί και οι κακοί, και είναι τα δύο είδη δαιμονίων, τα αγαθά και τα κακά, δεν είναι δηλαδή η λέξη δαίμων συνώνυμον με τον Διάβολον. Εξού και ο π.Χ. Χριστιανός και εικονογραφημένος ως π.Χ. Άγιος, ο Σωκράτης, αναφερόταν εις το δαιμόνιον του, όταν ωμιλούσε περί δικαιοσύνης. Αν ο Σωκράτης, λάτρευε το δαιμόνιον ή τον άγγελον, θα ειδωλολατρούσε, αν λάτρευε Τον Θεόν, μέσα από τις αγγελίες όπου του έφερνε ο άγγελος/δαϊμων, τότε τιμούσε πρώτον Τον Θεόν και δεύτερον τον άγιον δαίμων/άγγελον Του Θεού. Να η διαφορά Ορθοδοξίας από τις άλλες θρησκείες.
.
Η γιόγκα δεν είναι πειο μαγική/ψευδοθεϊκη από τον αυτοματισμόν της τεκνοποίησης ή οίαν άλλην ηδονήν, ευχαρίστηση, ικανότητα. Ο Χουντίνι, ο Πελέ, ο Τέσλα, ο θηριοδαμαστής, ο Μέγας Αλέξανδρος, ο Λεωνίδας, ο Άϊνστάϊν, ο Αριστοτέλης, ο Μπρούς Λή, Ρέϋ Κρόκ των εστιατορίων Μακντόναλτς, ο Μιχαήλ Ιορδάνης (Μάικωλ Τζιόρταν), ο Δευκαλίων/Νώε, ο Δαίδαλος, ο Θησέας, ο έχων ανοσία εις το δηλητήριον του όφι ή άλλου κτήνους κ.α. δεν εισίν θεοί ούτε αγίοι, αλλά χρησιμοποιούν ή έχουν έμφυτες κάποιες από τις δυνάμεις της φύσης = του φυσήματος εκ Θείου Στάματος = Δημιουργίας = δήμος = είδη+έργον = Ειδηουργίας! Μην θεοποιείται τίποτε παρά να έχετε Θεόν μόνον Τον Θεόν, ινά μην σφάλλεται και μη ειδωλολατρεύεται, δηλονότι θανάσιμον αμάρτημαν, ο Θεός να μας συγχωρέσει όλους, διότι όλοι κάτι ειδωλολατρούμεν, ίσως να είναι το παιδί μας! ο Αυραάμ δεν το σεβάστηκε ως θεόν του, ούτ' αυτόν!
 .
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

1 σχόλιο:

  1. Panayiotis Yerimos13 Μαΐου 2017 - 3:14 μ.μ.

    Χρηστος Μολυβας Δες φιλε τι λεει ο Κρισνα
    «Μα οι μεγάλες ψυχές, ω Γιε της τιρίτχα, που έχουν θεία φύση, Εμένα λατρεύουν με απαρασάλευτη σκέψη, έχοντας γνωρίσει την πηγή των όντων, την Άφθαρτη.
    Πάντα δοξάζοντάς με και αγωνιζόμενοι με αποφασιστικότητα, προσκυνώντας με, ...Δείτε περισσότερα
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 27 λεπτά
    Χρηστος Μολυβας
    Χρηστος Μολυβας Σκοπός και τέλος της Γιόγκα είναι η ένωση με το θεό. Άλλωστε αυτό σημαίνει η λέξη Γιόγκα (= ένωση με το θεό). Προσοχή όμως. Ένωση όχι με κάποιον απρόσωπο «θεό» αλλά με το συγκεκριμένο «θεό» Κρίσνα! Τον εφευρέτη, δημιουργό και δάσκαλο της γιόγκα. Έτσι διδάσκει ο «θεός» Κρίσνα ή οποίος κρύβεται πίσω του, έτσι διδάσκει η «Ιερή» Γκιτά!!...
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 24 λεπτά
    Yerimos Panayiotis
    Yerimos Panayiotis και ποίος είναι ο Κρίσνα; γνωρίζω ότι ένας από την "αγία τριάδα" των θεών της Ινδίας. εκείνον όμως που επισήμανα είναι πως θα γνωρίσει ο Γιόγκυ την πηγήν των όντων, δηλαδή τον ίδιον; διότι να γνωρίσουμε τα ίδια τα όντα εις άπειρον βαθμόν δεν είναι εφικτόν.
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 19 λεπτά
    Χρηστος Μολυβας
    Χρηστος Μολυβας Λες οτι η γιογκα δεν ειναι θρησκεια γι αυτο τα εβαλα
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 17 λεπτά
    Yerimos Panayiotis
    Yerimos Panayiotis το κριτήριον είναι πως νοιώθει ένας γιόγκυ; φθάνει εις την ταπείνωση; διότι αν δεν φθάνει πως θα γνωρίσει την ασημαντότητα του, αν εν τέλει γίνεται ταπεινότυφος εντός της υπερηφάνειας του; γενικά δεν ενοχλούν, αλλά δεν ξέρω την ηθική τους. η λέξη μεταφορικά σημαίνει ένωση με τον θεόν, αλλά είναι από το γυμνός και γυμνοσοφιστής.
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 17 λεπτά
    Yerimos Panayiotis
    Yerimos Panayiotis καλά έκανες.
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση · 16 λεπτά
    Yerimos Panayiotis
    Yerimos Panayiotis θρησκεία είναι τα πάντα, ακόμη και ο Ολυμπιακός, ειδωλατρία, τα πάντα. εγώ εννοούσα ότι δεν χρησιμοποιείται εξ' όλων ως θρησκεία, αλλά ως γυμναστική και τούτον ίσως είναι χειρότερον διότι τους κάνει αυτάρεσκους και λάτρεις αυτής καθεαυτής της τεχνικής εξάσκησης, ως θεοποίηση. καλά είναι να βάλω τα σχόλια, στα σχόλια του άρθρου. εν τέλει όποιος και να κρύβεται όπισθεν της γιόγκας και όποιος και είναι ο Κρίσνα που μπορεί να είναι ενέργεια του αληθινού Θεού ή του διαβόλου, αφού προσωπποποιείται, ίσως και λόγια ανθρώπου αυτοφάνταστα, σημασία έχει η πρόθεση του κάθε γιόγκυ. κάτι που ξέχασα, όταν έλεγα δεν είναι θρησκεία, είχα δίκαιον διότι είναι τεχνική θρησκείας για λατρεία του Κρίσνα ήτοι θεού του Ινδουισμού, όπως ο εφησυχασμός των Ορθόδοξων Χριστιανών δεν είναι θρησκεία αλλά τεχνική της Ορθόδοξης θρησκείας, διαφέρει, διότι το έναν είναι υπό του άλλου.
    Μου αρέσει!Δείτε περισσότερες αντιδράσεις
    · Απάντηση ·
    1
    · 11 λεπτά

    ΑπάντησηΔιαγραφή