Τετάρτη 15 Απριλίου 2020

Ό κρυφός εξαγνισμός τής Αγίας Ευδομάδος καί μετά Τού Θεού μέσω κορωνοϊού! Όλοι διαβάστε....




 


Ό κρυφός εξαγνισμός τής Αγίας Ευδομάδος καί μετά Τού Θεού μέσω κορωνοϊού!
.
Οί μή Χριστιανοί, οί ασεβείς, οί άθεοι, οί δύσπιστοι, οί Αντίχριστοι ίσως δέν πειστούν, είτε επειδή δέν θέλουν καί δέν συμφωνούν είτε επειδή Ό Θεός δέν τούς θέλει καί δέν συμφωνεί μαζύν τούς, όπως ελέχθην είς Ευαγγέλιον.
.
Όσοι δέν συμφωνούν επειδή είναι σκεπτιτιστές ή κάτι άλλον, άς προσποιηθούν ότι συμφωνούν μέ τά όσα λέγει ό Χριστιανισμός ούτως ώστε νά αντιληφθούν τό νόημα από τήν σκοπιά τού Χριστιανισμού.
.
Σταμάτησαν όλα τά πρωταθλήματα τής ειδωλολατρείας. Σταμάτησαν οί μοιχείες καί οί ερωτικές απάτες. Σταμάτησαν οί σαρκικές ασέλγειες τουλάχιστον μεταξύ μή νυμφευμένων καί μή συγκατοικούντων.
.
Σταμάτησαν ή εισήλθαν είς τόν πάγον όλες οί οικονομικές απάτες, ασυδωσίες, επενδυτικές απληστίες, πονηρές επιχειρηματικές, πολιτικές, κοινωνικές προθέσεις.
.
Εκπτώθηκαν όλες οί αλαζονείες, ματαιοδοξίες, υπερηφάνειες, εγιωισμοί. Όλα αυτά σέ μεγάλους πληθυσμούς, εξαιρούνται οί ένδοξοι πλουτοκράτες διακυβερνητές τού κόσμου ή κατά τόπους. Πρόσθες αυτοίς κακά, τοίς ενδοίξοις τής γής, άσομεν τόν ψαλμόν τήν Εσπέρα Μεγάλης Τετάρτης.
.
Ήρθε η ώρα τής κατανόησης τής ταπείνωσης. Εάν δέν έρθη η ταπείνωση θά έρθη μεγαλύτερον ράπισμα καί είθε νά είναι ράπισμα αντί άφεση ημών είς τά σχέδια τών ισχυρών τού κόσμου τούτου.
.
Ό Χριστός θυσίασε τίς Θείες Λειτουργίες τής Εκκλησίας συμπεριλαμβανομένης καί τής Μεγάλης Ευδομάδος, διότι δέν έχει νόημα ή μάλλον κολλαζόμαστε όταν από τά όργια τών αποκρηών περνάμε είς τήν δήθεν μετάνοια; Διότι όταν γίνεται σκόπιμον έθιμον η ασυδωσία τής σαρκός καί τών ηδονών πώς ερχόμαστε σέ μετάνοια αμέσως μετά; Η μετάνοια έρχεται όταν αμαρτήσαμε παρορμητικώς καί η μετάνοια όταν η μίσηση καί η άρνηση έρχονται επίσης από μία βαθειά ψυχική παρόρμηση. Όταν λογαριάζουμε ότι σήμερα θά σκοτώσουμε καί αύριον θά μετανοήσουμε σημαίνει νηφάλια πράα πονηριά καί εξυπνοβλακεία.
.
Ό Χριστός όσους άξιζαν Τής Θείας Κοινωνίας καί δέν τήν λάβουν ένεκα κορωνοϊού θά τούς τήν δώσει. Μία πιστή έδωσε κάποτε τό μνημόσυνον τής είς τόν ιερέα αλλά διά κάποιον λόγον δέν αναγνώστηκε εντός τού ναού. Τήν νύχθα οραματίστηκε έναν άγιον νά τής λέγει ότι τό μνημόσυνον τής εισακούστηκε. Αμέτρητα τέτοια παραδείγματα εντός τής Ορθόδοξης Παράδοσης.
.
Όσοι πάλαι δέν άξιζαν νά Μεταλάβουν Χριστόν έστω καί άν εξομολογήθηκαν γλύτωσαν από τήν οργήν Τού Θεού νά βάζει Τώ Αγίω Πνεύματι μέσα τού ενώ είναι ακάθαρτος. Ό Χριστός είπε μήν δίδετε τό ψίχιον τού άρτου τής ευλογίας είς τά κυνάρια καί νά τό πέρνουν είς τίς σβουρνιές τής κοπριάς. Κυνάρια είναι οί κυνικοί άνθρωποι τού ψευδορθολογισμού οίτινες δέν πιστεύουν αλλά προσποιούνται ότι πιστεύουν καί ίσως δέν τό γνωρίζουν ούτε οί ίδιοι, βαστούν τά προσχήματα καί τούς τύπους, μή έχοντες θέρμην πίστης. Κοπριά είναι ό εσσωτερικός ακάθαρτος κόσμος τούς από πάσα άποψης αμαρτίας διαφόρων κλιμακοστάσιων.  
.
Κάπου ανάγνωσα έναν διαλογιστή τής γιόγκας νά λέγει ένεκα τού κατ’ οίκον περιορισμού: «άν δέν μπορείς νά πάεις έξω πήγαινε μέσα», πολύ ευφυές αλλά συνάμα πολύ σοφιστικόν. Νά όμως τί τώ όντι ισχύει μέ τίς δύο Τετραπιθανότητες, Πρώτη: μπορείς νά πάεις: α) από μέσα σού μέσα σού β) από μέσα σού έξω σού γ) από έξω σού έξω σού καί δ) από έξω σού μέσα σού. Δεύτερη: Ό Θεός: α) πηγαίνει από μέσα σού μέσα σού β) από μέσα σού έξω σού γ) από έξω σού μέσα σού καί δ) από έξω σού έξω σού.
.
Ποία η παγίδια στόν γιόγκυ; Ότι κινείται στήν Πρώτη Τετραπιθανότητα όπως κάθ’ άλλος αμαρτωλός καί αυτάρεσκος νάρκισσος κάθε συνταγής καί συνδοιασμού. Ό ευσεβής κινείται όσον καί περισσότερον στήν Δεύτερη Τετραπιθανότητα καί ό άγιος, όσιος καί πανδίκαιος μόνον στήν Δεύτερη. Δέν τού αρέσει ό εαυτός τού αλλά Ό Θεός! Προτιμάει Τόν Θεόν από τόν εαυτόν τού, υποστηρίζει Τόν Θεόν αντί τόν εαυτόν τού! Οί Αδάμαντος καί Εύα προτίμησαν όταν τούς πλάνευσε ό Σατανάς διά τού όφεως τούς εαυτούς τούς, έγιναν αυτάρεσκοι αντί Θεαρέσκοντες καί συνάμα Θεάρεστοι. Ό Θεός δέν αρέσκεται είς τά αυτάρεσκα κτίσματα. Όστις αγαπάει Θεόν αγαπάει αληθώς καί είναι Θεαρέσκων! Νά διατί Ό Χριστός ότι διά ν’ αγιάσεις πρέπει νά μισήσεις τόν εαυτόν σού, τά παιδιά σού, τούς γονείς σού, τήν γυναίκα σού, διά χάριν καί ευαρεσκείαν Θεού. Νά διατί έλεγε ότι ό αρέσκων εαυτού ψυχήν καί εύρων εαυτού ψυχής (π.χ. μέ τήν γιόγκα τήν θεραπευτική τού ψυχοσώματος καί όπως ό εγκληματίας ένεκα χρήματος καί ισχύος απολαμβάνει πάσα θεραπεία, ενώ ό πτωχός καί δυσάρεσκος πρός εαυτόν παθαίνει τά πάνδεινα) θά τήν απωλαίσει καί απωλών τήν εαυτού ψυχήν θά τήν εύρει έκ Θεού άγιον δώρον μετά θάνατον. Ό σύγχρονος άγιος ιερέας ός είδε τό όναρ μούλον ενδεδυμένον ιερέα έξω από τό Ιερόν σήμαινε ότι σύγχρονοι ιερείς είναι αυτάρεσκοι. Ό σπόρος άμα αποθάνει γεννάει τό δένδρον τό οποίον γεννάει χιλιάδες σπόρους είπε Ό Χριστός, άν αυτός ό πρώτος σπόρος ήταν αυτάρεσκος δέν θά είχε αγάπη, θά ήταν όπως εκείνους οπού θέλουν νά σταματήσουν οί νέες γεννήσεις καί νά ζήσουν οί ίδιοι μέσω τής φαρμακευτικής τεχνολογίας αιώνια, ήτοι ό αυτάρεσκος είναι ιδιοτελής ενώ ό ανιδιοτελής αγαπών. Αγαπάει τόν εαυτόν τού όστις δέν είναι αυτάρεσκος, τρομερός μαθηματικός αλγόριθμος = συνστηματοποιία καί συνστηματολογία.
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου