Τρίτη, 18 Απριλίου 2017

ΤΕΣΤ/ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ! ΠΟΣΟΝ ΚΑΛΟΨΥΧΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ;




ΤΕΣΤ/ΔΟΚΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΓΕΡΑ ΝΕΥΡΑ! ΠΟΣΟΝ ΚΑΛΟΨΥΧΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ; 
.
Άκουσα μέχρι και ιερείς και Μοναχούς να λέγουν πως αν πρέπει να πιστεύουμε εις Την Ανάσταση Του Ιησού Χριστού, διότι αν δεν αναστήθηκε τότε η πίστη μας είναι μάταιη! Προσωπικά η δήλωση αυτή με λυπεί και αγανακτεί, καθότι η διδασκαλία του Ιησού είναι η ανώτερη όλων των εποχών είτε αναστήθηκε είτε όχι! Προσωπικά πιστεύω ακράδαντα ότι αναστήθηκε διότι έχω πολυεμπειρική επαφή με Τον Χριστόν και τους Αγίους Του, διά μέσω πολλών θαυμάτων όπου θα ήμουν άδικος αν Τον απαρνόμουν περισσότερον από άλλους επειδή είναι ως ν’ αρνούμαι την ύπαρξη των ίδιων μου των εμπειρών. Δεν θέλω να περιαυτολογώ περί του διατί μου συνέβησαν και μου συμβαίνουν  θαύματα (δύο πρόσφατα εν Αγίω Όρει σε τετραήμερον ταξείδιον μου εις τις 7 Απριλίου όπου είναι 25 Μαρτίου με το Πατρώον Ελληνοχριστιανικόν ημερολογίον ήτοι ημέρα του Ευαγγελισμού!), αλλά δεν είναι επειδή είμαι τακτικός σε Θείες Λειτουργίες, τακτικός σε εξωκκλήσια ως ερημίτης είμαι, και ήμουν εντός των φαύλων ηδονών της νύχτας όταν μου συνέβαιναν τα θαύματα, αλλά το πρώτον μου συνέβη όταν ήμουν πρώτη τάξη Δημοτικού Σχολείου όταν έπαψα να νοιώθω τα πόδια μου, αφού σφάδαζα από πόνους εις τα ισχία και τις κλειδώσεις όπισθεν των γονάτων, με ιάτρεψε μετά από πολύ καιρόν ο Άγιος Επιφάνιος Επίσκοπος Κωνσταντίας/Αμμοχώστου, τούδε κατεχόμενης. Εις την Αγία Νάπα λειτουργήθηκα και μόλις τελείωσε η έσχατη λέξη του παπά ανασηκώθηκα χωρίς κανένα πρόβλημα. Ήταν η ημέρα της ιορτής του 12 Μαϊου 1979! Το εξωκκήσιον της Αγίας Νάπας είναι ο τόπος όπου ασκήτευε ολίγες ημέρες ο Άγιος Επιφάνιος διά να γράφει επιστολές σ’ άλλόθρησκους κάθ’ εθνικότητος.

Όπως θα ειδείτε κατωτέρω, ο Χριστός είτε αναστήθηκε είτε όχι με την διδασκαλία Του και δη το αγαπάτε τους εχθρούς και διώκτες σας, έθεσε τον ανώτερον πολιτισμόν επί τάπητος, δεν υπάρχει παραπέρα, είναι το άκρον άωτον της φιλανθρωπίας, της αγαθής μόρφωσης, της σωφροσύνης, της σοφίας! Είτε αναστήθηκε είτε όχι προσπέρασε την δυνατότητα της φύσης! Βεβαίως αυτόν αποδεικνύει Την Θεότητα Του, αφού έχει την ίδια αξία η διδασκαλία Του είτε αναστήθηκε είτε όχι, είτε γεννήθηκε είτε όχι!!!! Ακόμη και αν η ύπαρξη Του είναι απάτη η διδασκαλία Του είναι η ανώτερη όλων των εποχών, χαχαχαχα, άρα τε πώς είναι δυνατόν να είναι απάτη, χαχαχαχα! Τα όσα περιγράφουμε εδώ είναι μαθηματική συνάρτηση ότι απ' όπου και αν αρχίσεις θα καταλήξεις εις την ίδια εξίσωση, είναι η θεωρία των πάντων μέσα από την Ηθική Διδασκαλία Του Χριστού. Όσοι γνωρίζουν μαθηματικά θα καταλάβουν πως αυτή η εξήγηση ουσιαστικά είναι μαθηματικός τύπος και κάποιος μαθηματικός μπορεί να την ορίσει με την μαθηματική στενογραφία, χαχαχαχα! Εάν οποισδήποτε άνθρωπος ήταν σε δυσμενή θέση θα ήθελε τον υποψήφιον θύτην του εκείνην την στιγμήν να σκεφθεί με την λογικήν ελέους Του Χριστού, χαχαχαχα, άρα τε είναι η ανώτερη λογική επειδή σώζει τον καθένα από την δύσκολη θέση, σώζει τον εχθρόν του εχθρού και του εχθρού τον εχθρόν, χαχαχαχα! ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ (ΒΕΒΑΙΩΣ) ΚΑΛΗΜΕΡΑ Κ' ΕΦΕΞΕΝ, δι' όσους δεν πιστεύουν, αν μετά απ' αυτά τα λόγια δεν πιστεύουν, τι να τους ειπώ;;;; Ο Θεός να τους είναι βοηθός και να βάλει με έλεος το χέρι Του μέσα εις την καρδίαν, τον νουν και το σώμαν τους!!!!
 .
ΠΟΣΟΝ ΚΑΛΟΨΥΧΟΣ ΕΙΣΑΙ; ΟΣΟΝ ΠΟΛΙΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΙΣΑΙ!
.
Η γενναιότητα είναι άρρηκτα δεμένη με την αγαθότητα διότι η πρώτη είναι παρακλάδος της δεύτερης! Ο γενναιόψυχος είναι αυτός όπου αυτοθυσιάζεται διά συμφέρον των άλλων χωρίς να ζητεί εκ των προτέρων ή εκ των υστέρων κανέναν ιδιοτελές όφελος! Αγαθός είναι ο γενναίος εις την ψυχή και ισχυρός ο γενναίος εις την απληστία!
.
Ο Χριστός μας είπε ν’ αγαπάμε τους εχθρούς μας! πόση γενναιότητα χρειάζεται διά να ειπείς σ’ έναν εθνικιστή (ζηλωτή) τέτοια κουβέντα ειλικρινώς από αγάπη; Εάν όλοι οι ανθρώποι εφάρμοζαν την ρήση Του αυτή τότε δεν θα υπήρχε έχθρα! Κατά συνέπεια, είναι η πλέον εκπολίτιστική ρήση, διότι καταργεί την έχθρα άρα τε την βαρβαρότητα της ασέλγειας, της σφαγής, της αδικίας.
.
Το να δέχεσαι να θυσιαστείς διά χάριν των άλλων χωρίς να προσδοκείς ανάσταση και όφελος εν Παραδείσω, από αγνά αισθήματα και χωρίς ν’ ανήκεις σε συγκεκριμμένη σέκτα, κόμμα, ιδεολογία είναι κάτι το εξωφρενικόν, προσβάλλεις με την ανωτερότητα σου την ίδια την δομή των γονιδίων της φύσης και συνάμα είναι το καύχημα, το αφρόγαλα και το κορυφαίον άνθος της μεγαλοσύνης της φύσης! 
.
Είναι χριστιανικότερον και αγαθότερον να αγαπάς τους εχθρούς σου χωρίς να πιστεύεις σ’ ανάσταση και σωτηρία από το να πιστεύεις σ’ ανάταση και σωτηρία, διότι εις την δεύτερη περίπτωση υποβόσκει, ίσως τουλάχιστον, η ιδιοτέλεια! Πως θα μπορούσε να στηρίξει ο Χριστός την ηθική Του προσέγγιση, αγαπάτε αλλήλους και αγαπά τον εχθρόν σου, αν δεν έτασσε Παράδεισον; Κάποιοι άλλοι το είπαν αυτόν αλλά δεν έπεισαν και τόσον αν δεν έτασσαν αιώνια σωτηρία της ψυχής. Ο Σωκράτης έπρεπε να απορρίψει πολλούς θεούς διά να διδάξει Τον Έναν Θεόν, ο Κομφούκιος είπε ότι θα έρθη ο Ουρανάνθρωπος, Θεάνθρωπος, ο Βούδας είπε ότι σε 500 έτη θα χρεοκοπήσει η διδασκαλία μου από κάποιον ανώτερον μου, σε 500 έτη γεννήθηκε ο Χριστός!
.
Το άκρον άωτον της ηθικής γενναιότητος και αυτοθυσίας εισίν τα εξής: α) Να ανεβείς εις τον Σταυρόν επειδή επμένεις να διδάσκεις την αγάπην αλλήλων συμπεριλαμβανομένων και των εχθρών και να προσεύχεσαι περί δ’ αύτων, χωρίς να προσδοκείς ότι θα αμοιφθείς μετά θάνατον ως ψυχή β) να σώσεις άλλους χάνοντας την ζωήν σου χωρίς ν’ απαιτείς να σε αναγνωρίζουν και μάλιστα να απαιτήσεις να φορτώσουν την επιτυχία σ’ άλλους ανθρώπους, χωρίς να προσδοκείς ψυχαμοιβή και χωρίς να απαιτείς να υμνείται το όνομα σου αλλά ν’ απαιτήσεις να μην το αναφέρουν και να το λησμονήσουν και χωρίς συνάμα να έχεις βλάψει άλλους ή εχθρούς, αν ειπείτε σ’ έναν ήρωα πολέμου τέτοια λόγια ίσως να μην δεχθεί την αυτοθυσία του, και αν ο ήρωας είναι τόσον σπουδαίος, πόσο μάλλον ένας ήρωας όπου δεν βλάπτει ούτε εχθρόν ούτε φίλον παρά μόνον τον εαυτόν του διά χάριν της ανθρωπότητος και των ανθρώπων έκαστου ενός εξεχωριστά γ) να γράψεις έναν αποκαλυπτικόν βιβλίον, να κάνεις μία πρωτοφανή ανακάλυψη, να κερδίσεις έναν αμύθητον χρηματικόν ποσόν, να κερδίσεις μία θέση εις τον Παράδεισον και αντί να εκμεταλλευτείς της περιστάσεως, να τα δώσεις δωρεάν και κρυφά σ’ άλλους χωρίς καν να φανερωθείς πουθενά ποτέ και δ) να κάνεις πράγματα όπου έντεχνα θα σπρώξεις άλλους εις τον Παράδεισον αλλά συνάμα εσένα εις την απώλειαν και τον βρυγμόν των οδόντων του Τάρταρου. Ο Αραχχίων από την Φιγαλία δύο φορές ήδη Ολυμπιονίκης εθίστηκε εις την ματαιοδοξία και την τρίτη φορά έν έτει 564 π.Χ. διά να νικήσει έπρεπε να κάνει μία λαβή όπου θα νικούσε μεν αλλά θ’ απέθανε δε, ο Φιλόστρατος: "Ο αντίπαλος του Αρραχίονα, έχοντας ήδη πιάσει τη μέση του με σκοπό να τον τελειώσει, είχε ήδη περάσει το χέρι του γύρω από το λαιμό του άλλου για να διακόψει την αναπνοή του, ταυτόχρονα πίεζε με τα πόδια του ψηλά του πάνω στους προσαγωγούς του Αρραχίονα και πέρασε τα πόδια του χαμηλά πίσω από κάθε γόνατο του αντιπάλου".  Ο Αρραχίων νίκησε διά χάριν της ματαιοδοξίας, φανταστείτε να πεινάτε εφ’ όρου ζωής ή να καταλήξετε εις την Κόλλαση και να έχετε ως παρηγοριά την δόξα των ανθρώπων = μάταια δόξα! Χαχαχαχα! Να την τρέλα των ανθρώπων. Πάρτε αυτήν την αρχαιοελληνική ιστορία και βάλτε τώρα σε κατάσταση όπου ένας άλλος άνθρωπος αποθαίνει διά να σωθούν άλλων τα σαρκία ή αι ψυχαί και αυτός να γνωρίζει ότι θα χαθεί εις το χώμα και ακόμη χειρότερα να καταλήξει εν βασσάνους Κολλάσεως ένεκα της ματαιοδοξία του! Πόσον φρικτόν είναι αλλά συνάμα πόσον γενναίος και φιλάνθρωπος είναι Ο ΗΡΩΑΣ ΠΡΟΣ ΑΛΛΗΛΟΥΣ και δη να μην έχει βλαψει άνθρωπον άλλον ως εχθρόν!!!! Οι ελληνικοί μύθοι και ιστορίες είναι πολύ ενδεικτικές αν αφαιρέσετε την ματαιοδοξία, τον εγωισμόν και την ιδιοτέλεια και εις την θέση τους βάλετε την Θεοδοξία ή την Φιλανθρωπία, την ίση αγάπη εαυτού και αλλήλων συμπεριλαμβανομένων των εχθρών και την ισωφέλεια ή ακόμη πιο θαυμαστά την ωφέλεια των άλλων έστω και αν αυτή προϋποθέτει την ύψιστη βλάβη διά τον ίδιον και την ψυχήν του αν πιστεύει εις αυτήν, αν και υπάρχει η ψυχή οπωσδήποτε. Π.χ. ο μύθος του Άτλαντα όπου βαστούσε επ’ ώμου τον θώλον του ουρανού, αλλά δεν το ήθελε και όταν τον έλαβε επ’ ώμου δι’ ολίγον ο Ηρακλής δεν ήθελε να τον επαναβάλει εις τους ώμους του. Εκείνος όπου βαστάει επ’ ώμου τους ανθρώπους διά να μην εχθρεύοντε ή αίρε τις αμαρτίες τους, ή υποφέρει διά χάριν τους χωρίς να τον εκτιμούν, εξευτελίζοντας τον και δεν παύει να τους αγαπάει και δεν πιστεύει σε ωφέλειαν μεταθάνατον παρά σε θάνατον κάποτε και τίποτε άλλον ή εις αιώνιαν καταδίκην να βαστάει τους άλλους επ’ ώμου και το δέχεται, πόση αγάπη έχει μέσα του;;;; Και δεν είναι ανώτερος της φύσης;;;;;!!!! Είναι!!!! Εκείνος όπου δέχεται να χρεωθεί όλας τας αμαρτίας όλων των ανθρώπων και να υποφέρει όλον το σύνολον της καταδίκης διά χάριν τους, χωρίς να γογγύζει, αν δεν είναι θεός θα γίνει!!!! Δηλαδή αν δεν είναι άγιος θα γίνει!!!! Δεν γίνεται άλλως πως έστω και αν δεν το πιστεύει εξ’ αρχής!!!! Και αν το κάνει χωρίς να πιστεύει ότι θ’ αγιάσει δεν το κάνει εκ υστεροβουλίας και ΤΟΥΤΟΝ ΤΟΝ ΚΑΝΕΙ ΥΠΕΡΑΓΙΟΤΕΡΟΝ!!!! Εφαρμόζεται ο Νόμος της Τετραπιθανότητος. 
.
Ευτυχώς τέτοιοι ανθρώποι υπήρξαν και υπάρχουν, βλέπεις Μοναχούς ν’ αγιάζουν αλλά να λέγουν εις Τον Θεόν πως αν δεν σωθεί κάθε άνθρωπος να μην σωθούν ούτε οι ίδιοι. Κάποτε έγινε και κάτι πολύ αποτροπαίον σε Ιερά Μονή, Μοναχοί εις την Αττική έσφαξαν έναν σύνολον παιδιών σε εποχή κρίσης και μετά αυτοκτόνησαν, διά να καταλήξουν τα παιδιά εις τον Παράδεισον και ας καταλήξουν οι ίδιοι εις την Κόλλαση, δεν το συσστήνουμε τούτον και εύχομαι να μην αληθεύει!!!! 
.
Ο Χριστός ήταν ως Θεάνθρωπος είναι Αυτός όπου ως επί τω πλείστον ενέπνευσε συμπεριφορές αυταπάρνησης διά χάριν της σωτηρίας άλλων ανθρώπων χωρίς να θέλουν οι αυταπαρνημένοι να γίνουν διάσημοι. Αν όμως κάνεις αυτήν την αυταπάρνηση ενώ δεν είσαι θρήσκος είσαι ήδη άγιος και το αγνοείς, διότι για να φτάσεις εις το σημείον να δίνεις τα πάντα εις άλλους χωρίς να έχεις να λάβεις κάτι ως αντάλλαγμα από την Μητέρα της Ηθικής Ανταμοιβής είναι πέραν του απείρου εξωφρενικά γενναίον και φιλάνθρωπον! Ακόμη και ο Θεός τάσσει ανταμοιβή εις τους δούλους Του = δούλους της ΗΘΙΚΉΣ, εν δικαίω βεβαίως!!!! Χωρίς την ευλογία Του Θεού δεν δύναται άνθρωπος να κάνει υπεραυτοθυσία διά χάριν άλλων και δη ξένων και εχθρών, μονόδρομος η διά της ευλογίας οδού. Αλλά προς Θεού, δεν πρέπει να βλάπτουμε αυτούς όπου θα σώσουμε όπως έκαναν, αν έκαναν, κάποτε οι προαναφερόμενοι Μοναχοί! 
.
Η οδός της σωτηρίας είναι ανάποδη! Διότι αν η λογική της φύσης και της βιολογικής βιωτής και επιβίωσης περιστρέφεται από την μεν η λογική της Θείας Ηθικής περιστρέφεται από την δε πλευρά και απαιτεί αυταπάρνηση της πρώτης περιστροφής διά να επιτευχθεί η δεύτερη και σωτήρια περιστροφή! Και αν η περιστροφή της φύσης φαίνεται δεξιόστροφη αν κοιτάξετε την υδρόγειον σφαίραν ή οίαν άλλην σφαίραν απ’ επάνω φαίνεται ότι περιστρέφεται από αριστερά προς δεξιά αλλά αν την κοιτάξετε από κάτω φαίνεται ότι περιστρέφεται από δεξιά προς αριστερά! Ποία είναι η πραγματικότητα; Από πού προς τα πού περιστρέφεται; Αναλόγως της θέσης του παρατηρητού η περιστροφή αλλάσσει! Συνεπώς η σφαίρα περιστρέφεται προς αμφότερες τις κατευθύνσεις, συνάμα προς μηδεμία ήτοι ουδέτερον και συνάμα και τις τρείς κατευθύνσεις ως ανάμεικτον βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητος όπου θριαμβεύει ακόμη μία φορά!!!!
http://theometria.blogspot.com.cy/2017/04/blog-post_15.html (σχετικόν και το εν λόγω πάρακατω άρθρον της Θεομετρίας) ....
.

ΠΡΟΦΗΤΕΙΕΣ ΠΛΑΤΩΝΑ, ΒΟΥΔΑ, ΚΟΜΦΟΥΚΙΩΝ, ΣΙΒΥΛΛΩΝ, ΒΕΔΙΣΤΩΝ, ΔΙΑ ΙΑΣΩΝ ΧΡΙΣΤΟΝ!!!!
 .
Σωκράτης (αριστερά): «…τον λοιπόν βίον καθεύδοντες διατελοίτε αν ει μη τινα άλλον ο θεός υμίν επιπέμψειε κηδόμενος υμών»!..
 .
Πλάτων προφήτεψε: «γυμνωτέος δη πάντων πλην δικαιοσύνης… μηδέ γαρ αδικών, δόξαν εχέτω την μεγίστην αδικίας, ίνα η βεβασανισμένος εις δικαιοσύνην… αλλ’ ίτω αμετάστατος μέχρι θανάτου, δοκών μεν είναι άδικος δια βίου, ων δε δίκαιος… Ούτω διακείμενος ο δίκαιος μαστιγώσεται, στρεβλώσεται, δεδήσεται, εκκαυθήσεται τωφθαλμώ, τελευτών πάντα κακά παθών ανασχινδυλευθήσεται». [Πλάτωνος, Πολιτεία Β΄, IV-V (361 C-361 D)]..
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου