Παρασκευή, 27 Ιανουαρίου 2017

ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΠΛΗΡΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΡΗΤΟΥ ΝΑ ΖΕΙΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙΣ. ΔΙ’ ΟΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΥΣ!!!!

Ο ΘΕΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΘΡΗΣΚΕΙΑ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΘΡΗΣΚΕΙΑ.
Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑ ΑΘΕΟΣ Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΘΕΟΣ!!!!
.

ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΠΛΗΡΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΑΡΧΑΙΟΥ ΡΗΤΟΥ ΝΑ ΖΕΙΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙΣ. ΔΙ’ ΟΛΕΣ ΘΡΗΣΚΕΙΕΣ ΚΑΙ ΑΘΕΟΥΣ!!!!
.
Διαβάστε μέχρι τέλους αφορά όλες τις θρησκείες και τους άθεους!!!!


ΥΠΕΡΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!! ΘΡΙΑΜΒΟΣ. ΠΛΗΡΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΑΦΗΝΙΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΥ ΡΗΤΟΥ: «ΝΑ ΖΕΙΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙΣ;».
.
Η απορία αν πρέπει να ζείς να μην ζείς είναι η ίδια απορία αν πρέπει να γεννηθείς ή να μην γεννηθείς;
.
Το ερώτημα αυτόν είναι αρχαίον όσον και η ΛΟΓ+ΙΚΗ ΤΟΥ ΘΕΟΥ ΛΟΓΟΥ. Η λογική συνοδεύει τον άνθρωπον από την ώρα όπου ήταν άνθρωπος. Δεν νοείται άνθρωπος άνευ λογικής. Όστις κατηγορεί την λογική ότι δεν προάγει την εννόηση Του Θεού κατηγορεί την ίδια την ρίζα της Λογικής ήτοι Τον Λόγον όπου ως γνωστόν ο Ιωάννης είπε πως είναι ο Θεός, αυτόν φαίνεται ιδιαίτερα εις την Αρχαιελληνική (και γενικότερα εις την Ελληνική) Γλώσσα επειδή δεν είναι τυπική αλλά ζωντανογεννονοηματική. ΑΠΛΑ αυτοί όπου θεωρούν ότι η Λογική δεν προάγει Τον Θεόν είναι αυτοί όπου δεν έχουν την σωστή λογική να το καταλάβουν και επίσης αυτοί όπου στιγμάτισαν με κακοδιάκριση (ρατσισμό) και έκπτωτη νόηση την Λογική, χωρίς να εξετάσουν αν σφάλλουν όταν στιγματίζουν μία λέξη όπου είναι ιερόν παράγωγον της Ελληνικής Λέξως ΛΟΓΟΣ!!!!
.
«ΝΑ ΖΕΙ ΚΑΝΕΊΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙ;». Ένα πανάρχαιο ερώτημα όπου υπεριδιασημοποιήθηκε από τον Άγγλον τραγικόν ποιητή Σαίξπηρ, χωρίς ποτέ να δώσει απάντηση! Η μη απάντηση δεν είναι ανωτερότητα αλλά άγνοια ή απόκρυψη. Άρα τε, όταν ο Σωκράτης έλεγε: «εν οίδα ότι ουδέν οίδα», δήλωνε την άγνοια του αλλά και την απόκρυψη του, από πράγματα όπου γνώριζε και οι περιστοιχίζοντες αυτόν δεν ήσαν έτοιμοι ένεκα κακίας να καταλάβουν και διά να αυτοδηλώσει την ταπεινοφροσύνη του, δήλωσε: «εν οίδα ότι ουδέν οίδα» δηλώνοντας συνταυτοχρόνως την άγνοια του και την υπεργνωστικότητα του αφού ουσιαστικά τους έλεγε: «εγώ γνωρίζω περισσότερα απ’ εσάς επειδή γνωρίζει την άγνοια μου, γνωρίζω ότι δεν γνωρίζω τίποτε, ενώ εσείς τι γνωρίζετε και πως είστε βέβαιοι πως αληθεύει η γνώμη σας, υπαινισσόμενος την μεταφυσική θρησκευτική πραγματικότητα».
.
Ομοίως διά ν’ απαντηθεί το ερώτημα αν πρέπει «να ζεί κανείς ή να μην ζεί» πρέπει ούτως ή άλλως να προσεγγιθεί και να επεξηγηθεί θρησκευτικώς ή δε μή δεν έχει ούτε απάντηση ούτε νόημα, ΟΠΩΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΟΝ ΕΡΩΤΗΜΑ!!!!
.
ΑΙ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΑΙ ΚΑΙ Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΙΣ ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΝΑ ΖΕΙΣ Ή ΝΑ ΜΗΝ ΖΕΙΣ:
.
1)    Από Χριστιανικής Γνωματεύσεως είναι καλύτερα να μην ζείς δηλαδή να μην γεννηθείς, διότι άμα γεννηθείς υπάρχει η περίπτωση να χαθείς (να χάσεις την ψυχήν σου και να καταλήξεις εν Κολάσει). Το ερώτημα να ζεις ή να μην ζείς είναι το ίδιον με το ερώτημα να παλεύεις ή να μην παλεύεις (επίσης καλύτερα να μην γεννηθείς παρά να καταλήξεις ένα βρωμισμένη λάσπη σκεπασμένη εντός χώματος ή τέφρα, αν δεν υπάρχει κάτι άλλον όπου εξέρχεται από αυτήν την σαπισμένη λάσπη γιάξ!!!!). Από λογικής σωφρονούσας σκοπιάς είναι καλύτερα να μην παλεύεις διότι αν παλεύσεις υπάρχει περίπτωση να ηττηθείς, άρα τε καλύτερα να μην παλεύεις διά να μην ηττηθείς. Τ’ άγρια θηρία της Αφρικής αποφεύγουν τον καυγά διότι μία αμυχή αρκεί διά να μολυνθεί η πληγή του τραύματος και να επιφέρει τον θάνατον. Τουτέστιν, από χριστιανικής σκοπιάς, αν γεννηθείς (και ζεις) υπάρχει περίπτωση άμα τη πάλει να ηττηθείς και να χαθεί η ψυχή! Άρα τε, καλύτερα να μην γεννηθείς διά να μην υπάρχει περίπτωση να χάσεις την ψυχήν σου, δηλαδή μεταξύ του τζόγου: «να γεννηθώ και να παλέψω αν θα καταλήξω είτε εν Παραδείσω είτε εν Κολάσει, ή να μην γεννηθώ διά ν’ αποφύγω οπωσδήποτε την Κόλαση» η πιο σώφρωνη και πράα απάντηση είναι να μην γεννηθείς και να μην ζείς. Περί τούτου ο Χριστός είπε εις τους υπεραμαρτωλούς όπου υβρίζουν Τω Αγίω Πνεύματι να παρακαλούν να μην είχαν γεννηθεί. Είναι ως να λέγουν πως εν Παραδείσει δεν πρόκειται να εισέλθουν άρα τε να εκλιπαρούν Τον Θεόν να τους αποθάνει ως να μην γεννήθηκαν ποτέ ούτως ώστε να αποφύγουν την αιώνια Κόλαση. Διότι είναι καλύτερη η αιώνια ανυπαρξία ως να μην έχεις γεννηθεί από την αιώνια Κόλαση και όστις διαφωνεί δεν είναι μήδ’ αληθινός, μήδε δίκαιος, μήδε σωστός, μήδε Χριστιανικώς νοών!!!!! Άρα τε, η απάντηση είναι να μην ζείς, να μην γεννηθείς διά να μην διακινδυνέψεις την εισαγωγήν ή αυτοεισαγωγήν σου εις την Κόλλαση. Σ’ αυτόν συνηγορεί και ο Χριστιανισμός όταν μας λέγει: «ν’ αποφεύγουμε τον πειρασμόν». Η επίγεια ζωή είναι ένας (πολυ+ένας) παμποικίλος (αλλά ένας) πειρασμός και πρέπει να τον αποφεύγουμε ή σαφέστερα είναι καλύτερα να τον αποφεύγουμε. Συνεπώς ευτυχέστερος (τυχερότερος) ο αγέννηστος, διότι όπως λέγει η παροιμία: «όποιος θέλει τα πολλά (εν προκειμένω τον Παράδεισον) χάνει και τ’ ολίγια (εν προκειμένω την ταπεινή αποφυγή της Κόλλασης)». Ποίος δύναται ν’ αμφισβητήσει την Αλήθεια αυτή χωρίς ν’ αμφισβητεί την Πραγματικότητα της Αλήθειας; Αφού όπως διδάσκειται εφημερών ο Χριστιανισμός δεν υπάρχει γυρισμός από τον Παράδεισον και από την Κόλλαση μεταθάνατον, και από τον Παράδεισον αν αμαρτήσεις πιθανόν να άγεις εν Κολλάσει αλλά από την Κόλλαση δεν φεύγεις αφού ο Χριστιανισμός υποστηρίζει την αιωνιότητα του (αν και φημολογείται ότι κάποιοι αγίοι είπαν πως αν ζητούσε συγχώρεση ο Διάβολος θα σώζετο, ισχύει και διά τον άνθρωπον μεταθάνατον; Δεν απαντούν οι Χριστινοί ταγοί επειδή δεν γνωρίζουν ή δεν θέλουν να γνωρίζουν ή δεν θέλουν να φάσκουν και αντιφάσκουν με τα αντίφασκα λόγια τους, δηλώ Χριστιανός, είμαι Μάρτυς θαυμάτων αλλά δεν δίδω σε καμμία θρησκεία το αλάθητον διότι με τούτον θα πρόσβαλλα Την Θεία Τριαδική Αλήθεια ήτις είναι άφθαστη και ακατάληπτη και δεν είναι η Λογική της απάντηση μόνον σ’ έναν συγεκριμμένον δόγμαν, κανέναν όμως, διότι αν ίσχυε τότε οι ταγοί της μεν ή δε θρησκείας θα ήσαν παντογνώστες, Παντογνώστης Γεννήθηκε μόνον ο Χριστός!!!!).
.
2)    Άρα, βάσει των χριστιανικών διδαχών άμα αποθάνεις είτε θα καταλήξεις αιωνίως εις Τον Θεόν είτε αιωνίως εις τον Διάβολον. Και βάσει της σοφής παροιμίας: «στερνή μου σκέψη να σ’ είχα πρώτη» διατί να διακινδυνέψω να γεννηθώ αφού η συντριπτική πλειοψηφία είναι να καταλήξω εις την Κόλλαση, χαχαχαχαχαχα; Και αφού βάσει των χριστιανικών διδαχών ελάχιστοι σώζοντε, ενώ ο Άγιος Αντώνιος είπε πως άμα είδε τις παγίδες του θανάτου κατάλαβε πως σχεδόν δεν υπάρχει περίπτωση να μην καταπειαστείς εις τα σατανικά δίκτυα. Αν και ο Θεός του είπε πως πάντοτε υπάρχει τρόπος. Όπως είπε ο Χριστός πως είναι ευκολότερον να περάσει κάμηλος από ρωγμή βελόνης παρά να σωθεί πλούσιος, αλλά όταν του είπαν δεν θα σωθεί κανένας πλούσιος τότε, είπε πως πάντα δυνατά παρά Θεού. Βεβαίως τα πάντα δυνατά παρά Θεού, αλλά ελάχιστοι τα καταφέρνουν ή θέλει ο Θεός να τα καταφέρουν ή ενδιαφέρεται ο Θεός δι’ ελάχιστους, ενώ συνάμα οι Χριστιανοί και άλλοι λέγουν πως ο Θεός είναι Πολυέλεος, Φιλάνθρωπος και Φιλεύσπλαγχνος και πως μεριμνεί περί του κάθ’ ανθρώπου. Αν ισχύει τούτον τότε υπάρχει κάποια ικανοποιητική μέθοδος και δύναμη παρά Θεού ούτως ώστε να σώζει τα πλάσματα Του και δη τους ανθρώπους Του. Και αυτή η μέθοδος είναι μία εκ των εξής βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητος: α) Να μην βάλλει κανέναν εν Κολλάσει β) Να τον βάλλει και να τον σώζει κατόπιν γ) Να του παραχωρεί την φιλεύσπλαγχνη αγάπη της μετενσάρκωσης/επανενσάρκωσης της ψυχής ούτως ώστε να δοκιμαστεί εξ’ αρχής και να επανενσαρκώνεται ώσπου εν τέλει ν’ αγιάσει ήτοι διά των κόπων του φθάσει εις την αξιότητα της δικαιοσύνης να τον θεοποιήσεις ως ψυχή ο Τριαδικός Θεός και δ) το ανάμεικτον των τριών ανωτέρω!!!! Ποίος δύναται ν’ αμφισβητήσει αυτά τα λόγια και να μην είναι υποκριτής ως θρήσκος (πιστεύων σε ψυχή και μεταφυσική ύπαρξη) διότι διά τους άθεους θα αναφερθούμε κατωτέρω. Το ν’ αμφισβητείς αυτά τα υπερτεκμηριακά λόγια είναι ως να είναι η ερώτηση π.χ. από Θεού 7+7 πόσα μας κάνει και να θεωρούμε ως Χριστιανοί ή ως άλλη θρησκεία ότι το αποτέλεσμα 14 είναι εσσφαλμένον επειδή ειπώθηκε από κάποιον άνθρωπον όπου πιστεύει σε άλλη θρησκεία, χαχαχαχαχαχα!!!! Θυμίζω ότι αυτά έλεγε ο Χριστός όταν έλεγε: «η μεγαλύτερη θρησκεία είναι η αλήθεια» αλλά και να μην το έλεγε ο Χριστός ποία θα ήταν η καλύτερη θρησκεία παρά η ίδια η αλήθεια; Χαχαχαχαχα! Γελώ όχι από περιπαίξιμον αλλά από ΨΥΧΕΥΤΥΧΙΑ!!!!
.
3)    Πως τολμούν οι ταγοί του Χριστιανισμού να αμφισβητούν και ακόμη χειρότερα να απορρίπτουν την ύπαρξη και την δυνατότητα της Ενσάρκωσης και άμα επαναγίνει καλούμενης Μετενσάρκωσης ήτοι ενσαρκώσεω ξανά όταν ο Ίδιος ο Υιός Του Θεού Ενσαρκώθηκε και αν το επανακάνει (γούστον του και καπέλον) Του θα λέγεται Επανεσάρκωση Του Χριστού είτε τούτον συμβεί εις την Δευτέρα Παρουσία ή σ’ άλλη περίπτωση και πως γνωρίζουσι γαρ ούτοι ότι ο Χριστός δεν Επανεσαρκώθηκε εις το παρελθόν απροσμέτρητα τετρακισεκατομμύρια πριν; χαχαχαχαχα! Χαύνοι, ανόητοι και υποκριταί όσοι από κομματοϊδεολογική μανία και πείσμα δεν παραδέχοντε το αυτονόητον. Και αφού το παν δυνατόν εκ Θεού δεν θα δύναται να την Ενσάρκωση και την Επανενσάρκωση άμα και όποτε το Θελήσει; Χαχαχαχαχαχα! Προσβάλλετε Τον Θεόν βάζοντας κόπτη εις τις δυνατότητες Του και ενώ δηλώνεται άγνωσται αι βουλαί Του Κυρίου, την ίδια ώρα απορρίπτεται ό,τιδήποτε δεν συμφωνείτε εσείς ή δεν είναι συγγραμμένον εντός των συγγραμμάτων όπου προεγκρίνετε. Μα αν αι βουλαί Του Κυρίου εισίν άγνωσται τότε δεν πρέπει να εισίν εγγραμμέναι όλαι εντός της Αγίας Γραφής επειδή ούτως ή άλλως εισίν άπειρες εις αριθμόν, λόγια και νόημα, ή δε μή και εισίν γνωσταί δύναστε να ειπείτε ότι εισίν μόνον όσαι είναι εγγραγραμμέναι εντός της Αγίας Γραφής. Αντί να με κηρύξετε αιρετικόν επειδή δεν είμαι ή είμαι όπως ήταν ο Χριστός έναντι των Ιουδαίων, κοιτάξετε μέσα σας σοβαρά και ειλικρινά και κρίνετε τα αμφιταλαντευτόμενα και αμφοϋποστηρικτικά λόγια σας όπου φάσκουν και αντιφάσκουν πολλάκις και άμα σας το επισημάνουν προσπαθείτε πειρατικοπειραματικά να συνδέσετε τα αντίφασκα λόγια με ό,τι σας κατέβει εις την κεφαλή και αν ακόμη έχετε δίκαιον δεν έχετε επίγνωση πως και διατί συχνάκις. Να τι κάνετε και πως το κάνετε και το λέγω με αγάπη όχι κατηγορία ή κρίση καταδίκης περί της ιδίας ρήσης από τους ίδιους ή διαφορετικούς ιερωμένους: α) ερμηνεύετε κυριολεκτικώς και αποκλείετε την μεταφορική ερμηνεία β) ερμηνεύετε μεταφορικώς και αποκλείετε την κυριολεκτική ερμηνεία γ) ερμηνεύετε άλλως πως και αποκείετε και την μεταφορική και την κυριολεκτική ερμηνεία ή δέχεστε και την μεταφορική και την κυριολεκτική ερμηνεία και δ) το ανάμεικτον δηλαδή βάσει και των δύο ή και των τριών ανωτέρω ερμηνειών βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητος. Και τώρα θέλετε την αλήθεια;;;;; Η αλήθεια είναι ότι ποτέ δεν παραδέχεστε ότι κάνετε τεσσάρων ειδών ερμηνείας αλλά ότι ισχύουν και οι τέσσερεις ερμηνείες αλλά εισίν αληθινές άμα έχετε επίγνωση του Νόμου της Τετραπιθανότητος και του νοήματος δι’ αυτού τι σημαίνει να είσαι Άναρχος Θεός, Συνάναρχος Πατήρ και Αγίω Πνεύματι ως ΘΕΟΣ!!!! ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΙΣΧΥΟΥΝ ΕΝ ΘΕΩ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΕΓΙΝΑΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟΥΝ ΑΜΕΣΩΣ Ή ΠΡΙΝ Ή ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΦΟΡΑ ΜΕΤΑΞΥ ΑΜΕΣΩΣ, ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ!!!! Σας ζάλισα ε;;;;; Πότε ισχύουν σε μία ρήση Του Χριστού και οι τέσσερεις ερμηνείες και πότε ολιγότερες αναλόγως σε ποίους και υπό ποίες περιστάσεις ομιλούσε (όπως και ό Σωκράτης όταν έλεγε εν οίδα ότι ουδέν οίδα), αλλά πάντοτε κάθε ρήση Του Χριστού και του κάθε άλλου όντος ήτοι των ανθρώπων εν γένει και Του Θεού ως Αγία Τριάς βεβαίως, έχει ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΕΡΜΗΝΕΙΕΣ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΤΗΣ ΤΕΤΡΑΠΙΑΘΑΝΟΤΗΤΟΣ, ασχέτως αν εμείς δεν τις συλλαμβάνουμε, χαχαχαχα! Δι’ αυτού ενώ ο Χριστιανισμός είναι η θρησκεία της Αλήθειας φάσκει και αντιφάσκει, ένεκα της άγνοιας του Νόμου της Τετραπιθανότητος και ένεκα της άγνοιας πως σε κάθε αγαθή ρήση ή περικοπή έκαστης θρησκείας ευρίσκεται ο Τριαδικός Θεός και σε κάθε κακή ρήση και περικοπή έκαστης θρησκείας ο Διάβολος όπου κατηγορεί, ή παρερμηνεύει ή υποσκάπτει ή σφετερίζεται ή περιφρονεί Τον Τριαδικόν Θεόν όπου ευρίσκεται και σ’ αυτές τις περικοπές και ρήσεις επίσης Παρών αφού είναι πανταχού Παρών και τα πάντα Πληρών!!!! Χαχαχαχαχαχαχα! Διατί γελάω; Επειδή η αλήθεια είναι διά να γελάεις με την καρδία σου εξ’ αγάπης, χαχαχαχαχαχαχαχα! Όστις παρεξηγεί τον γέλωτα της αγάπης παρεξηγεί την ίδια την αγάπη! Τα παιδιά τι κάνουν; Χασκογελάνε με τα αλληλοπειράγματα τους και τί είπε ο Χριστός διά να σωθούμε; Να επαναγίνουμε παιδιά! Χαχαχαχαχα! Και τι είπε ο Αιγύπτιος ιερέας (****) εις τον Σόλωνα όταν του αποκάλυψε ότι ο Ελληνικός Πολιτισμός είναι τουλάχιστον 1,000 αρχαιότερος εξ’ εκείνου της Αιγύπτου (άρα αν μάθουμε πόσων ετών είναι τω όντι η αρχαιότερη αιγυπτιοελληνική πυραμίδα συν 1,000 μαθαίνουμε και την ηλικία του Ελληνικού Πολιτισμού, χαχαχαχαχα); «Εσείς οι Έλληνες είσαστε αιώνια παιδιά και λησμονάτε πάντοτε τα κατορθώματα σας (δεν είμαστε τάχα ματαιόδοξοι) ενώ εμείς βαστάμε αρχεία» και σε ποίους ανάθεσε ο Υιός Του Θεού και του Ανθρώπου (με κεφαλαία) να διαδόσει την ΤριαδικοΘεϊκή Χριστιανική Θρησκεία; Χαχαχαχαχα! Εις τα αιώνια παιδιά τους Έλληνες, χαχαχαχα! Και τα παιδιά τι τα κάνουν συχνάκις; Όλα μαντάρα, χαχαχαχα! Επειδή τα παιδιά είναι αμέριμνα, αναρχικά, άτσαλα, λησμονητικά και χωρίς ενδιαφέρον και επίγνωση οικονομικής τάξης! Και τι σας θυμίζει τούτον; Χαχαχαχαχα! ΤΟ ΣΗΜΕΡΑ (ΕΦΗΜΕΡΟΝ) ΤΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΕΝ ΕΛΛΑΔΙ ΚΑΙ ΕΝ ΚΥΠΡΩ. Χαχαχαχαχα! Εδώ όποιος εις το έσχατον όπου είπαμε όστις δεν γελάει αποδεικνύεται ότι δεν είναι ΠΑΙΔΙΟΝ = ΕΛΛΗΝ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ! Ποίος άλλος γελούσε πολύ; Ο Βούδας = από το βούς! Χαχαχαχαχα! Όσοι νομίζετε ότι είμαι ευτράπελος αποδεικνύεται ότι εσείς δεν είστε καν ευτράπελοι αλλά σοβαροφανείς ή και υπερσοβαροφανείς διότι η «ΤΡΕΛΟ»ΠΑΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΥΤΡΑΠΕΛΙΑ!!!! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!
.
4)    Θυμίζω τις Ελληνορθοδοξοχριστιανικές προφητείες περί μετενσάρκωση του βασιλέα των Μογγόλων! Χαχαχαχα! Να πως η Ελληνορθοδοξοχριστιανικότητα φάσκει και αντιφάσκει, αφού ενώ υποστηρίζει ότι δεν υπάρχει μετενσάρκωση έχει επίσημη προφητεία περί επανενσάρκωση του βασιλέα των Μογγόλων! Δεν είναι ψευδής η προφητεία αλλά συγχυσμένη η Εκκλησία όπου δεν είχε ερμηνεύσει μέχρι σήμερον την ΠΑΝ+ΠΙΘΑΝΤΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΤΡΙΑΔΟΣ όπως την ορίσαμε εις τον Νόμον της Τετραπιθανότητος ανωτέρω και πάμπολλες άλλες φορές σε άλλα φιλοσοφικά κείμενα.
.
5)    Τουτέστιν, διά να μην είναι άδικος ο Θεός ή, όχι η συνετότερη επιλογή να θέλει κάποιος να ζεί ή και να γεννηθεί, είναι αν υπάρχει επιλογή διεξόδου από το αδιέξοδον όπου φέρνει η ζωή (να ζεί) και η γέννηση (να γεννηθεί) και να καταλήξει εν Κολλάσει καθ’ επιλογήν ή ασθένειαν ή αθέλητα του ο εκάστοτε άνθρωπος ή το ανάμεικτον αυτών βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητος ήτοι:  α) Να μην βάλλει κανέναν εν Κολλάσει β) Να τον βάλλει και να τον σώζει κατόπιν γ) Να του παραχωρεί την φιλεύσπλαγχνη αγάπη της μετενσάρκωσης/επανενσάρκωσης της ψυχής ούτως ώστε να δοκιμαστεί εξ’ αρχής και να επανενσαρκώνεται ώσπου εν τέλει ν’ αγιάσει ήτοι διά των κόπων του φθάσει εις την αξιότητα της δικαιοσύνης να τον θεοποιήσεις ως ψυχή ο Τριαδικός Θεός και δ) το ανάμεικτον των τριών ανωτέρω!!!! Ποίος δύναται ν’ αμφισβητήσει αυτά τα λόγια και να μην είναι υποκριτής ως θρήσκος (πιστεύων σε ψυχή και μεταφυσική ύπαρξη) όπως έχουμε αναφερθεί  ανωτέρω εις το 2).
.
6)    Περί άθεων. Οι άθεοι επειδή δεν πιστεύουν σε μεταφυσική ύπαρξη και Κρίση/Δικαστική Διάκριση Αλήθειας η καλύτερη απάντηση εις το ερώτημα να ζείς ή να μην ζείς ή και να γεννηθείς ή να μην γεννηθείς βάσει του Νόμου της Τετραπιθανότητος είναι αι εξής: α) Να γεννηθείς και να έχεις μία υπέροχη ζωή χωρίς ενδιαφέρον διά τον συνάνθρωπον σου αφού αποθαίνεις και δεν υπάρχει συνέχεια ή και αναπαύεσαι αιωνίως εις την ανυπαρξία σου β) να μην γεννηθείς και να μην ζείς επειδή έχουν μία κυνική στάση περί ζωής και αφού η ζωή είναι βάσανος και ματαιότητα διατί να χαζομεράς εδωπάνω και να ταλαιπωρήσαι, άρα τε καλύτερα να συνεχίζεις την αιώνια αναπαυτική απουσία σου εν τη ανυπαρξία σου γ) ούτε το μεν ούτε το δε αφού η διάρκεια έχει τέλος και ό,τι και αν γίνει εν τέλει όλοι θα αναπαυθούν ή ξεφύγουν από την χαρά και την λύπη ή και είτε από την χαρά είτε την θλίψη της επίγειας ζωής και δ) το ανάμεικτον δύο ή και των τριών ανωτέρω.
.
7)    Οι αγνωστικιστές και οι συνάμα ή όχι αδιάφοροι δεν πολυβασανίζοντε αλλά η συνείδηση του ασυνειδήτως περιφέρεται μεταξύ της Τετραπιθανότητος των Θρήσκων και των Άθεων, ούτως ώστε να τους κάνει κυρίως ως κατηγορία Αναποφάσιστους.
.
8)    Οι Εβραίοι, οι Μωαμεθανοί και άλλοι παρόμοιοι έχουν κάπως διαφορετική προσέγγιση από τους Χριστιανούς, τους Ινδουισταί, τους Βουδισταί κ.α.. Σημασία έχει να γεννηθείς Εβραίος και Μωαμεθανός αντιστοίχως επειδή θεωρούν πως αν γεννηθείς Εβραίος και είτε βαπτίσθηκες είτε όχι εν εγνοία σου ή μη και αν βαπτισθείς Μωαμεθανός είσαι άνθρωπος Του Θεού και αρεστός προς Τον Θεόν ό,τι και αν κάνεις, αλλά δεν το πιστεύουν οι Λογικοί Εβραίοι και Μωαμεθανοί αυτόν. Διά τους Εβραίους και ολιγότερον διά τους Μωαμεθανούς η καταγωγή είναι το παν. Οι Εβραίοι θεωρούν πως ό,τι κάνουν είναι προσυγχωρημένον και προεγκριμένον από Τον Θεόν ενώ δεν ισχύει τούτον διά τους Έλληνας και άλλους ανθρώπους. Θεωρούν εαυτούς υπερανθρώπους ή και το χείριστον: «πάς μη Εβραίος ου άνθρωπος» και οι Μωαμεθανοί θεωρούν ότι: «πας μην Μωαμεθανός ου άνθρωπος» και είναι πολύ χειρότερα από το αρχαιοελληνικόν: «πας μη Έλλην βάρβαρος», διότι το να σε αποκαλούν μη άνθρωπον και χειρότερον από απάνθρωπον ήτοι κτήνος είναι χειρότερον από το να σε θεωρούν άξεστον και μη Πρωτόγλωσσον (ένεκα της Αρχαιότερης Γλώσσας = της Ελληνικής) ήτοι βάρβαρον όπου βαρβακίζεις (ελληνοκυπριαστί το ρήμα αυτόν ως βαρβατζιήζεις σημαίνει ότι ωμιλείς μη καθαρευουσιάνικως ελληνικά από την αρχαιότητα και με συλλαβές μη καθαρές, εύηχες και σαφείς). Αι θρησκείαι των Εβραίων και των Μωαμεθανών και άλλων θρησκειών προσδίδουν εις τα λεγόμενα τους ένα άλλοθι απανθρωπιάς και κακών ή και μη αρεστών προς τους παθόντες αυτά συνανθρώπους, ένα άλλοθι όπου τους κάνει ανήθικους, αυθαίρετους και τους αφαιρεί τις ηθικές αναστολές τάχατες υπό το στίγμαν της ανωτερότητος, των ανώτερων αξιωμάτων επιλογής από Τον Θεόν και υπερελεύθερης υπεραυθαίρετης διάκρισης και πράξης με γνώμονα το συμφέρον και την ανωτερότητα των εαυτών τους, χαχαχαχαχα, γελάω με την μεγαλοφροσύνης τους ήτις εμπαίζει Τον Θεόν Της Αγάπης. Επί παραδείγματι, ο Εάν σκοτώσει μη Εβραίος Εβραίον και μη Μωαμεθανός Μωαμεθανόν θεωρείται αντιστοίχως ως η υπέρτατη αμαρτία, Εβραίοι και Μωαμεθανοί εισίν συγγενείς εξού και η παρόμοια λόξα τους αλλά δεν το παραδέχοντε. Εάν άγριον θηρίον κατασπαράξει Εβραίον ή Μωαμεθανόν αντιστοίχως είναι αμαρτία, ενώ αν άγριον θηρίον κατασπαράξει μή Εβραίον ή μη Μωαμεθανόν δεν είναι αμαρτία αντιστοίχως. Επίσης, ό,τι τους συμφέρει είναι δεν είναι αμαρτία ακόμη και αν απαγορεύεται ρητώς εις τα ιερά βιβλία τους αντιστοίχως, τούτον ισχύει περισσότερον διά τους Εβραίους, οίτινες απαγορεύουν τα πάντα εκ πάντων και πασών αλλά επιτρέπουν τα πάντα προς τους εαυτούς τους αν και όποτε συμφέρει ή και προς συγκεκριμμένους μεγαλοϋλόφορονες της επίγειας δύναμης Εβραίους οι ίδιοι προς εαυτούς συν και οι ιερείς προς τους εαυτούς και τους μεγαλοϋλόφρονες. Την Ημέρα της Εξιλέωσης οι Εβραίοι ορκίζοντε προς Τον Τριαδικόν Θεόν ότι δεν θα τηρήσουν κανέναν όρκον ή εντολή Του μέχρι την ίδια ημέρα του επόμενου έτους, χαχαχαχα, τούτον είναι υπερεξωφρενικώς τραγελαφικόν.Ως να Του λέγουν πως Τον Πιστεύουν αλλά δεν Τον Θεωρούν Παντοδύναμον διότι δεν έχει την καλύτερη κρίση διά το τί πρέπει να κάνουν κάθε φόρα, αλλά οι ίδιοι γνωρίζουν το καλύτερον εξ’ Ιδίου και τ’ ομολογούν αφού βάσει των βιβλίων τους ο ραββίνος δύναται να νικήσει σε συζήτηση Τον Θεόν, χαχαχαχαχα, πρόκειται περί του ισχυρότερου ηλιθιότερου σατανικού παραλογισμού, χαχαχαχαχαχα, και αυτή η λογική φέρνει αποτελέσματα. Την Ημέρα της Εξιλέωσης τους οι Εβραίοι δηλώνουν πως γνωρίζουν Τον Θεόν αλλά με τίποτε δεν δύναντε να Τον Τηρήσουν (ΤΑΣ ΕΝΤΟΛΑΣ ΤΟΥ) ΕΠΕΙΔΗ εισίν ΓΟΝΙΔΙΑΚΩΣ ΚΑΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΩΣ εθισμένοι από τον Διάβολον. Ουσιαστικώς αυτόν λέγει και ο Διάβολος όταν ρητορεύει εναντίον της «Αδικίας Του Θεού» με απροσμέτρητους τρόπους, επιστήμες, διαλογισμούς, συναισθήματα κ.α.. Συνεπώς, δεν το λέγω από κακία αλλά από αλήθεια και ειλικρίνεια θεραπευτικής επισήμανσης, οι Εβραίοι γνωρίζουν Τον Θεόν αλλ’ αγαπούν τον βίον, την πολιτείαν και την γενναία αυθαίρετη ελεύθερη δράση του Διαβόλου) τον Διάβολον. Είναι όπως τον ναρκωμανή ός εκτιμάει την νηφαλιότητα αλλά αγαπάει (αρέσκεται διότι θέλει να σωθεί ο Διάβολος αλλά να ομοιάσει την γενναίας αποστασιοποιήσεως του Διαβόλου από Τον Θεόν) τον Διάβολον. Φανταστείτε έναν άνθρωπον/άνδρα όπου αγαπάει ή μάλλον εκτιμάει την εντιμότητα και την αρετή της γυναίκας του αλλά προτιμάει ήτοι αρέσκεται εις την ηδονή, το πάθος και την λαγνεία της παλλακίδος του. Να διατί η ηδονή, το πάθος, η λαγνεία και άλλα πάθη εισίν θανάσιμ’ αμαρτήματα! Επειδή όταν παρευρίσκοντε εντός της καρδίας, του νου και της θελήσεως αυτά εξανεμίζουν την ελαφρύτητα (φως) της αγάπης. Εάν ο ανωτέρω άνθρωπος αγαπούσε την γυναίκα του δεν θα την απατούσε ή θα μετανοούσε διά την απάτην του μη επαναλαμβάνοντας την, όποτε απατάει την γυναία του προϋπόθεση είναι η εξανέμιση της αγάπης. Δηλαδή συμπεραίνεται ότι: «δεν γίνεται ν’ αγαπάς και ν’ απατάς ούτε ν’ απατάς και ν’ αγαπάς, διότι αν αγαπάς θυσιάζεις την απόλαυση διά χάριν της αγάπης ενώ αν αρέσκεσαι θυσιάζεις την αγάπην διά χάριν της αρεσκείας. Αν λάχει και αγαπάς και αρέσκεσαι συνάμα θα θυσιαστεί έναν εκ των δύο. Είτε θυσιάζεται η αγάπη διά χάριν της αρεσκείας και εν τη τοιαύτη περιπτώσει εξαπατείται η αγάπη, είτε θυσιάζεται η αρεσκεία επειδή είναι απάτη διά να μην προδοθεί, να μην χαθεί και να μην ατιμηθεί το πρόσωπον, η ευλάβεια, η ευσέβεια, η χάρις, η αλήθεια της αγάπης. Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να τηρήσεις και την αγάπη και την απάτη/αρεσκεία παρά εν μέσω υποκρισία όπου είναι αποτέφρωση της συνειδησιακής τύψης περί της ποιήσεως της απάτης. Δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να τηρήσεις και την αγάπη και την απάτη/αρεσκεία όπως δεν υπάρχει περίπτωση όπως βροντοφωνάζει η παροιμία: «να διατηρήσεις και τον σκύλον χορτάτον και το ψωμίν ολόγερον!». Όσον εκτείνεται η μεν υποχωρεί η δε και το αντίστροφον, ΝΑ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟΝ ΚΑΙ ΥΠΕΡΤΑΤΟΝ ΘΕΙΟΝ ΜΕΤΡΟΝ ΤΗΣ ΑΡΕΤΗΣ. ΓΥΝ ΚΑΙ ΓΙΑΝΚ, ΚΑΛΟΝ ΚΑΙ ΚΑΚΟΝ, ΜΕΝ ΚΑΙ ΔΕ ΜΕΛΑΝΟΝ ΚΑΙ ΛΕΥΚΟΝ, ΘΕΤΙΚΟΝ ΚΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΟΝ κ.ο.κ.. Ζητούμενον και επιθυμητόν εκ Του Τριαδικού Θεού είναι να εξαφανίσει πάσα απάτη θυσιάζοντας πάσα αρεσκεία διά χάριν πάσας αγάπης όπου είναι αληθινή δικαιοσύνη και όχι το αντίστροφον. Η δικαιοσύνη ήτις βλάπτει την ανθρώπινη ψυχή είναι μία νομικίστικη ψευδοδικαιοσύνη. Ό[που η δικαιοσύνη δεν συνάδει και δεν συμφωνεί πλήρως με την αγάπην, την φιλανθρωπία, την αυταπάρνηση, την φιλαληθεία, την αληθοπαρρησία, δεν είναι δικαιοσύνη και τούτα δύναντε να τα κάνουν πολλοί αλλά ελάχιστοι εκτός των πλαισίων της ιδιοτέλειας, ματαιοδοξίας και κενοϋστεροφημίας. Πρέπει να λέγεις και να πράττεις με Γνώμονα μόνον την Περιρρέουσα εις τους Ουρανούς Αγάπη και όχι την «αγάπη» της αρεσκείας σου ήτοι είναι η απάτη όπου καλείς αγάπη, αφού ποτέ η αγάπη δεν συνοδεύει την αρεσκεία αν η αρεσκεία δεν προσυνοδεύει την αγάπη. Δηλαδή αν της καρδίας σου αι αρεσκείαι δεν γίγνουν έναν και το αυτόν με ΤΟ ΘΕΙΟΝ ΘΕΛΗΜΑΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ τότε ουδέποτε αι αρεσκείαι σου δεν θα ευ+συμπίπτουν με εκείνες της αγάπης. Αν πάλιν αγαπάς ό,τι σου αρέσκει σφάλλεις επειδή δεν αγαπάς ό,τι είναι δίκαιον αλλά ό,τι συμφέρει ή νομίζεις πως συμφέρει εσένα ατομικιστικώς και μόνον! Είναι ως λέμε ότι πρέπει να ορίζεται π.χ. η Αγάπη αρσενικόν και η Αρεσκεία θηλυκόν και όχι το αντίστροφον διότι ένεκα επίγνωσης η μεν πρώτη είναι το αρσενικόν και η δεύτερη το θηλυκόν και το αναγνωρίζουμε από ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Όταν θεωρούμε ή ενώνουμε τους πόλους αντίστροφα, ήτοι το αρσενικόν ως θηλυκόν και το θηλυκόν ως αρσενικόν τότε άγουν όλα κατά διαβόλου!!!!
.
9)    Το ερώτημα αν πρέπει να ζεί κανείς ή να μην ζεί, να γεννάται κανείς ή να μην γεννάται, έχει λυθεί, εξαντληθεί και επεξηγηθεί με Θεοβασιλική Μαθηματική Εξήγηση διά του Νόμου της Τετραπιθανότητος, μία γνώση όπου μου δόθηκε είτε το πιστεύετε είτε όχι ο Ιάσων Χριστός, αφού πάντοτε την Κρίσην Αυτού είχα υπόψιν μου ως Κυριοτέρα είτε την έπραττα είτε την αγνοούσα και πρόδιδα όπως τους Εβραίους και τους κάθε άλλους. Συσστήνω όμως με αγάπη εις τους Εβραίους πως δεν αρκεί η Ημέρα της Εξιλέωσης αν δεν υπάρχει ουσιαστική Μετάνοια και Εξομολόγηση, αυτόν ήθελε να σας ειπεί ο Ιάσων Χριστός και δεν πρόλαβε επειδή δεν Τον αφήσετε. Ουσιαστικά σας το έλεγε, αλλά κωφεύατε, όπως κωφεύουμε κ’ εμείς και άλλοι απροσμέτητοι έκαστης θρησκείας, ΚΥΡΙΕ ΕΛΕΗΣΟΝ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ ΣΟΥ!!!!
.
Ο ΘΕΟΣ ΜΑΖΙΝ ΜΑΣ!!!!
 .
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Δημοσιεύτηκε από τον χρήστη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου