Τετάρτη 14 Μαΐου 2014

ΚΑΣΙΜΑΤΗΣ:ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΞΕΓΕΡΘΕΙΤΕ,...ΒΙΝΤΕΟ

ΔΕΝ "ΠΑΕΙ" ΑΛΛΟ

ΔΕΝ "ΠΑΕΙ" ΑΛΛΟ
Ασφυξία!! Το ένστικτο της επιβίωσης δρα αυτοματοποιημένα και ανεξέλεγκτα! Το ίδιο και η Πατρίδα …ασφυκτιά μαζί με τον εξαθλιωμένο λαό της!!
Η κοινωνία ως αλυσίδα και ως συνοχή αποκόπηκε βίαια! Οι νόμοι άνομοι , ο θεμελιώδης νόμος το ΣΥΝΤΑΓΜΑ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ έγινε κωλόχαρτο στα χέρια των δοτών! Το χοιροστάσιο ΒΟΥΛΗ ως ναός της απάτης και του ψέματος καλά κρατεί. Η ΝΕΑ ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ του χοιροστασίου των ανθρωπόμορφων τεράτων ψηφίζει κάθε μέρα την ίδρυση νέων αποτεφρωτήρων για την εξαέρωση του Ελληνικού λαού . Το ανθρώπινο δικαίωμα της ελευθερίας αποτελεί άγνωστη λέξη στην σημερινή θεσμική ΕΛΛΆΔΑ! ..ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΙΜΑ ΔΕΝ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ!! Θέλω την ζωή μου πίσω ..θέλω την χαμένη μου πατρίδα πίσω, θέλω την κλεμμένη αξιοπρέπεια μου πίσω!! Θέλω την οικογένειά μου να χαμογελάσει ξανά, θέλω το παιδί μου να ζήσει στο πατρικό μου και να συνεχίσει το μέλλον του εδώ ..στον τόπο που γεννήθηκε, …Δεν «ΠΑΕΙ» ΑΛΛΟ…. Ο «πολιτικός πολιτισμός» τους είναι το βούτυρο στο ψωμί τους αφού οι ΔΙΚΑΣΤΕΣ τους και τα ΟΡΓΑΝΑ του κράτους δεν είναι τίποτα περισσότερο από δοτούς Υπαλλήλους τους…. Η ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΤΟΥ «ΣΠΙΤΙΟΥ» ΜΟΥ ΘΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΤΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΕΙΔΗΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΜΟΥ. ΔΕΝ ΕΧΩ ΝΑ ΧΑΣΩ ΤΙΠΟΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ!! ΤΗΝ ΔΙΝΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩΣ ΣΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΗΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΑΕΝΑΟΥ ΑΓΩΝΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥ!!

.
 πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου