Τά Μυστικά τού αφορισμού/αυτοαφορισμού ά δέν γνωρίζετε!
.
Εξήγηση αφορισμών Ιούδα, αρχιερέων ραββίνων, Κεραμέως, Χαρδαλιά, Μητσοτάκη.
.
Έδωσαν 30 αργύρια στόν Ιούδα καί αυτός τούς τά επέστρεψε. Αποφάσισαν ότι είναι καταραμένα επειδή δόθηκαν γιά νά παρτή αίμα αθώου καί τά επένδυσαν στήν αγορά τού όρους Κεραμέως γιά νά θαύουν τούς ξένους.
.
Η υπόθεση αυτή πρόκειται γιά έναν αλγόριθμον (συνστηματοποιία/συνστηματολογία) τών Υμερμαθηματικών. Ποίος τήν κατεύθυνε; Ό ΈΧΩΝ μέσα Τού τά Υπερμαθηματικά Τριαδικός Θεός. Νά πώς λειτούργησε η συνστηματοποιία αυτή.
.
Όταν πρόσφεραν τά 30 αργύρια ήξευραν ότι εξαγοράζουν κάποιον γιά νά πάρουν τήν ζωή αθώου! Άρα τέ, συνειδητώς διέπρατταν έγκλημα. Όταν τούς επιστράφηκαν φοβήθηκαν νά τά κατακρατήσουν επειδή ήξευραν ότι είναι καταραμένα. Ήθελαν νά τά ξεφορτωθούν επειδή ήσαν μιαρά. Αγόρασαν έναν όρος τό Κεραμέως γιά νά θαύουν τούς ξένους, αλλά γιατί ήθελαν νά θαύουν τούς ξένους σ’ έναν όρος οπού ήταν καταραμένον; Διότι από μίσος καί κατάρα οπού είχαν οί ίδιοι μισούσαν όλους τούς ξένους. Απ’ αυτά φαίνεται ό φανατικός εθνικισμός τούς ένας εθνικισμός μίσους πρός τά άλλα έθνη. Ενέργησαν ώς πολιτικοί καί όχι ώς θρήσκοι Θεού!
.
Ερμηνεία τού αλγόριθμου. Τήν κατάρα προξένησαν οί ίδιοι εξαγοράζοντας κάποιον γιά νά τούς παραδώσει αθώον Όν. Όταν τά χρήματα οπού δωροδόκησαν γιά νά ενεργοποιηθεί τό έγκλημα τής κατάρας επέστρεψαν στούς ίδιους ώς μπούμερανγκ οί μώροι θέλησαν νά τά εξεφορτωθούν λές καί τό μίασμα ήταν τά άψυχα χρήματα αντί η πράξη καί η πρόθεση τούς εγκλήματος τών. Επαναλαμβάνουν τήν ίδια κακία, βλακεία, μωρία, ιδιοτέλεια όπως είς τά πάρακατω λόγια Τού Χριστού: 16 Οὐαὶ ὑμῖν, ὁδηγοὶ τυφλοὶ, οἱ λέγοντες· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ ναῷ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ’ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ χρυσῷ τοῦ ναοῦ ὀφείλει. 17 μωροὶ καὶ τυφλοί! τίς γὰρ μείζων ἐστίν, ὁ χρυσὸς ἢ ὁ ναὸς ὁ ἁγιάζων τὸν χρυσόν; 18 καί· ὃς ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ, οὐδέν ἐστιν, ὃς δ’ ἂν ὀμόσῃ ἐν τῷ δώρῳ τῷ ἐπάνω αὐτοῦ, ὀφείλει. 19 μωροὶ καὶ τυφλοί! τί γὰρ μεῖζον, τὸ δῶρον ἢ τὸ θυσιαστήριον τὸ ἁγιάζον τὸ δῶρον; 20 ὁ οὖν ὀμόσας ἐν τῷ θυσιαστηρίῳ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν πᾶσι τοῖς ἐπάνω αὐτοῦ· 21 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ ναῷ ὀμνύει ἐν αὐτῷ καὶ ἐν τῷ κατοικήσαντι αὐτόν· 22 καὶ ὁ ὀμόσας ἐν τῷ οὐρανῷ ὀμνύει ἐν τῷ θρόνῳ τοῦ Θεοῦ καὶ ἐν τῷ καθημένῳ ἐπάνω αὐτοῦ. 23 Οὐαὶ ὑμῖν, γραμματεῖς καὶ Φαρισαῖοι ὑποκριταί, ὅτι ἀποδεκατοῦτε τὸ ἡδύοσμον καὶ τὸ ἄνηθον καὶ τὸ κύμινον, καὶ ἀφήκατε τὰ βαρύτερα τοῦ νόμου, τὴν κρίσιν καὶ τὸν ἔλεον καὶ τὴν πίστιν· ταῦτα δὲ ἔδει ποιῆσαι κἀκεῖνα μὴ ἀφιέναι. Ματθαίος 23κγ΄13-23.
.
Προσέφεραν 30 αργύρια γιά νά σκοτώσουν αθώον καί όταν τούς επεστράφηκαν από τόν Ιούδα αγόρασαν χώρον γιά τάφον τών ξένων γιά νά φύγει τό μίασμα τών 30 αργυρίων. Ενώ τό μίασμα ήταν η σύλληψη καί θανάτωση τού αθώου! Μέ τήν παραδοχή τούς ότι τά 30 αργύρια είναι μιασμένα γιά φόνο αθώου ΑΥΤΟΑΦΟΡΙΣΤΗΚΑΝ! Οί ξένοι καί καταραμένοι γιά τό όρος Κεράμεως οπού αγόρασαν κυριολεκτικώς είναι οί ίδιοι ΑΦΟΥ τά χρήματα οπού αγόρασαν τόν νεκροταφείον τών ξένων ήταν δικά τούς! Δηλαδή η αγορά τού καταραμένου νεκροταφείου τών ξένων τών Ιεροσολύμων είναι οί ίδιοι! Οί ίδιοι είναι οί ξένοι τών Ιεροσολύμων καί τών Ιερών τής!
.
Προσέξετε τήν κατωτέρω παραβολήν Τού Κυρίου καί συγρκίνετε τήν μέ τήν ανωτέρω συνστηματοποιία τών Υπερμαθηματικών τής Αυτόματης Ειμαρμένης θελήσει Θεού.
.
Εἶπεν ὁ Κύριος τὴν παραβολὴν ταύτην· ἄνθρωπος τις ἦν οἰκοδεσπότης, ὅστις ἐφύτευσεν ἀμπελῶνα καὶ φραγμὸν αὐτῷ περιέθηκε καὶ ὤρυξεν ἐν αὐτῷ ληνὸν καὶ ᾠκοδόμησεν πύργον, καὶ ἐξέδοτο αὐτὸν γεωργοῖς, καὶ ἀπεδήμησεν. 34 ὅτε δὲ ἤγγισεν ὁ καιρὸς τῶν καρπῶν, ἀπέστειλε τοὺς δούλους αὐτοῦ πρὸς τοὺς γεωργοὺς λαβεῖν τοὺς καρποὺς αὐτοῦ. 35 καὶ λαβόντες οἱ γεωργοὶ τοὺς δούλους αὐτοῦ ὃν μὲν ἔδειραν, ὃν δὲ ἀπέκτειναν, ὃν δὲ ἐλιθοβόλησαν. 36 πάλιν ἀπέστειλεν ἄλλους δούλους πλείονας τῶν πρώτων, καὶ ἐποίησαν αὐτοῖς ὡσαύτως. 37 ὕστερον δὲ ἀπέστειλε πρὸς αὐτοὺς τὸν υἱὸν αὐτοῦ λέγων· ἐντραπήσονται τὸν υἱόν μου. 38 οἱ δὲ γεωργοὶ ἰδόντες τὸν υἱὸν εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· οὗτός ἐστιν ὁ κληρονόμος· δεῦτε ἀποκτείνωμεν αὐτὸν καὶ κατάσχωμεν τὴν κληρονομίαν αὐτοῦ. 39 καὶ λαβόντες αὐτὸν ἐξέβαλον ἔξω τοῦ ἀμπελῶνος καὶ ἀπέκτειναν. 40 ὅταν οὖν ἔλθῃ ὁ κύριος τοῦ ἀμπελῶνος, τί ποιήσει τοῖς γεωργοῖς ἐκείνοις; 41 λέγουσιν αὐτῷ· Κακοὺς κακῶς ἀπολέσει αὐτούς, καὶ τὸν ἀμπελῶνα ἐκδώσεται ἄλλοις γεωργοῖς, οἵτινες ἀποδώσουσιν αὐτῷ τοὺς καρποὺς ἐν τοῖς καιροῖς αὐτῶν. 42 λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· Οὐδέποτε ἀνέγνωτε ἐν ταῖς γραφαῖς, λίθον ὃν ἀπεδοκίμασαν οἱ οἰκοδομοῦντες, οὗτος ἐγενήθη εἰς κεφαλὴν γωνίας· παρὰ Κυρίου ἐγένετο αὕτη, καὶ ἔστι θαυμαστὴ ἐν ὀφθαλμοῖς ἡμῶν; Ματθαίος κα΄33-42.
Οί ραββίνοι συνέχισαν νά ΚΑΚΟΚΑΝΟΥΝ όπως ελέγχονται από Τόν Χριστόν μέσω τής ανωτέρω παραβολής. Λειοτουργούσαν ώς πολιτικοί καί όχι ώς καλοί ποιμένες Τού Θεού, σκότωσαν Τόν Υιόν Τού Θεού όπως φανερώνεται είς τήν παραβολήν έν συνειδήσει.
.
Συνεπώς, Πρώτον, ό Χριστός αποκαλεί δούλους τού οικοδεσπότη τούς προφήτες αλλά όχι τούς γεωργούς. Γεωργοί ήταν οί αρχιερείς, ιερείς, Ιουδαίοι ιθύνοντες, ό εκλεκτός λαός νά καλλιεργεί τήν Θρησκεία Τού Θεού. Δεύτερον, αφού οί γεωργοί κακοποίησαν τούς δούλους Θεού προφήτες, έστειλεν Τόν Υιόν Τού Όν εφόνευσαν ήτοι Τόν Χριστόν! Εκδίωξε τότε Ό Θεός καί εκδίωξις έκ Θεού σημαίνει αφορισμός καί κατάρα τούς κακοήθεις γεωργούς οπού ούτε καρπόν καλόν έκαμαν ούτε σεβάστηκαν δούλους/προφήτας καί Υιόν Χριστόν. Δηλαδή αυτοί οί γεωργοί δέν είναι πλέον ό εκλεκτός λαός. Μάλιστα τόν εκδιωγμόν τούς οί ραββίνοι πρώτεροι γεωργοί ομολογούν οί ίδιοι έν γνώσει ή έν αγνοία τούς όπως μαρτυρείται είς τήν στιχομυθία μαζύν μέ Τόν Χριστόν είς τήν παραβολήν. Δηλαδή συνειδητώς ή ασυνειδήτως αυτοπαραδέχονται τήν ενοχήν τούς! Καί τούς κατατροπώνει μετά Ό Χριστός λέγωντας τούς: «δέν ακούσατε ότι λίθον τόν οποίον απέρριψαν οί οικοδομούντες έθεσε ακρογωνιαίον λίθον Ό Θεός καί έγινε από Τόν Θεόν αυτή η πράξις καί θαυμάσαμεν εμείς, εννοεί εμείς οί ραββίνοι Ιουδαίοι; Ό λίθος όν απέρριψαν οί οικοδομούντες τόν Ναόν τού Σολομώντα ήτοι τούς Έλληνας καί δή τούς ειδωλολάτρες έθεσε Ό Θεός ακρογωνιαίον λίθον αφού σ’ αυτούς παράδωσε τό κτήμα τής αμπέλου καί έχρισε καινούργιους γεωργούς ήτοι ιερείς τού διά Τού Χριστιανισμού. Ακρογωνιαίος λίθος οί Έλληνες οπού απέρριψαν οί Ιουδαίοι από τόν Πύργον τής παραβολής ήτοι τόν Ναόν τού Σολομώντα ήτοι Ναόν Σιών/Κυρίου (Σιών είς μία διάλεκτον τής αρχαίας ελληνικής γλώσσας σημαίνει Κύριος). Οικοδομήθηκε νέος Πύργος ήτοι Ό Ναός Τής Αναστάσεως καί Ναός εντός Αυτού Ό Ίδιος Ό Χριστός! Ό παλαιός ναός/πύργος τού Σολομώντος χαλάστηκε. Ιερείς τού Ναού Τής Αναστάσεως οί καινούργιοι γεωργοί = Έλληνες πρώτεροι ειδωλολάτραι. Τό κτήμα τής άμπελου τής παραβολής είναι τά Ιεροσόλυμα καί ό ληνός (πατητήρι) σταμφυλιών τό θυσιαστήριον τού ναού καί δή η ψυχή οπού εκεί μέσα πρέπει νά γίνεται πάσα θυσία ταπεινότητος, μετάνοιας, εξομολόγησης, συγχώρεσης, αγάπης δικαίου, διότι αγάπη είναι η υποστήριξη τού δικαίου έστω καί άν δέν συμφέρει είς τήν ιδιοτέλεια μάς ήτοι αγάπη ιδιαίτερης ωφέλειας τής ματαιόδοξης υλοφροσύνης μάς.
.
Μέ τά 30 αργύρια έγινε η απαρχή τής φονεύσεως τού υιού τού οικοδεσπότη όπως προφυτεύεται είς τήν παραβολήν.
.
Η κ. Νίκη Κεραμέως η οποία τυχαίως ή μή ή σκοπίμως φέρει τ’ όνομαν τού όρους τής Απώλειας τών ξένων εκβαλλούντων κακής κακώς ραββίνων φονευτών Τού Χριστού, ώς υπ. Παιδείας καί Θρησκευμάτων πρέπει νά είναι θρήσκον όν καί όχι τροχοπέδη είς τά ιερά καί όσια οιασδήποτε θρησκείας. Η επιλογή τεχνοκράτη είς τήν θέση υπουργού Παιδείας καί Θρησκευμάτων είναι μέγα κακούργημα καί όχι ευγενές λειτούργημα όπως αρμόζει. Η μασσωνική αντίληψη διακευβέρνησης θέτει υπαλλήλους τής σέ θέσεις υπουργείων διά νά διοικούν αντί νά λειτουργούν τούς ανθρώπους. Η λέξη υπουργός σημαίνει υπό τώ έργω, ό υπουργός είναι υπηρέτης τού λαού καί δή μέσω τού υπουργήματος όπου έχει αναλάβει. Ό υπούργος είναι τό αντίστροφον. Όταν ό τονισμός είς τ’ αρχαία ελληνικά τοποθετείται είς λήγσαν δηλώνει αγαθόν έργον όταν τοποθετείται είς τήν παραλήγουσα δηλώνεται κακοηθές έργον. Ό εκάστοτε υπουργός περί Θρησκείας άν μή τί άλλον πρέπει νά πιστεύει καί σέβεται τίς παραδόσεις έκαστης θρησκείας καί όχι νά μήν σέβεται καμμία θρησκεία ή νά σέβεται μεροληπτικώς οιανδήποτε θρησκεία ή/καί μάλλον τήν μυστική παραθρησκεία (στοϊκή οργάνωση) οπού τόν διορίζει μόνον.
.
Ό πρώην Μητροπολίτης Καλαβρύτων καί Αιγιαλείας Αμβρόσιος αφόρισε τήν Κεραμέως, υφυπουργόν Προστασίας Πολιτών (Προώθησης Μικροψήγματος μέ ενδιάμεσον σταθμόν τήν καρτα τού πολίτου) Χαρδαλιά καί τόν Πρωθυπουργόν Κ. Μητσοτάκη ώς βλάσφημούς (βλασφημία = βλαβερή φήμη). Τούς δύο δεύτερους επειδή διέρρευσε στιχομυθία βλάσφημη ανά μεταξύ τούς έναντι Τού Χριστού καί τήν οποίαν δέν διέψευσαν, ήτοι ώς νά τήν έκαμαν ή δέν τούς ενδιαφέρει Ό Χριστός καί η φήμη τούς ότι Τόν βλασφημούν ή διέταξαν άλλους νά διαρρεύσουν ό,τι διέρρευσαν. ( Δήλωση Μητροπολίτου Αμβροσίου: Διά τῆς ἐνεργείας μου ταύτης θά ἐπιχειρήσω νά ἀποδείξω ἐπί πλέον εἰς τόν Ἐξοχώτατον Πρωθυπουργόν τῆς Χώρας κ. Κυριάκον Μητσοτάκην, καθώς ἐπίσης καί εἰς τόν ἀσεβέστατον κ. Νικόλαον Χαρδαλιᾶν, τόν Ὑπουργόν Πολιτικῆς Προστασίας, ὅτι εἰς τήν σεπτήν Ἱεραρχίαν τῆς Ἐκκλησίας μας ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ «ΚΟΤΕΣ» ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΡΧΙΕ-ΡΕΙΣ, ὅπως ἀπετόλμησε νά ἐκστομίσῃ κατά τόν μεταξύ των διάλογον μέσῳ τοῦ Facebook, διάλογον, τόν ὁποῖον ἐγκαίρως ἐδημοσιοποίησα καί -δυστυχῶς- μέχρι σήμερον ΔΕΝ ΔΙΕΨΕΥΣΘΗ!
Ἰδού ἀκριβῶς ἡ σχετική φρᾶσις διά στόματος τοῦ κ. Μητσοτάκη: «… Μου έχουν πρ.. τα πα.. με τον Χριστό τους. Πάλι καλά που οι περισσότεροι είναι κότες και κάθονται στα κλουβιά τους»).
Είναι δικαιολογημένη η πράξη τού Μητροπολίτου Αμβροσίου; Είναι! Όταν ένας άνθρωπος καί δή δημόσιας θέσεως βλασφημεί Τόν Θεόν καί δέν ανακαλεί καί δέν μετανοεί τότε διατί ένας ιερωμένος ός έχει εντολήν ότι οίον δήση ή λύση είς τήν γήν θά ισχύει ομοίως καί έν τοίς ουρανοίς νά μήν αφορίσει τόν βλάσφημον; Εάν ό αντιπρόσωπος Τού Θεού επί γής δέν υποστηρίξει Τόν Θεόν τότε θά λογοδοτήσει περί ού έν τοίς ουρανοίς! Δηλαδή ό Μητροπολότης Αμβρόσιος καί κάθ’ ιερωμένος έχει ευθύνην καί άν δέν πράξει σωστώς θά πληρώσει.
.
Έαν τίς βλασφημούσε δημοσίως τούς τρείς ανωτέρω υπούργους δέν θά τού εγγαλούσαν είς τά δικαστήρια; Καί άν κάποιος τούς έθιγε τά οικονομικά, οικογενειακά, επιβιωτικά, ακεραιοσωματικά τούς δικαιώματα δέν θά κινούνταν εναντίον τού; Τότε διατί εκπλάγονται από τήν υπεύθυνη πράξη τού Μητροπολίτου Αμβροσίου, όταν αυτοί βλασφήσαν Τόν Θεόν!
.
Ό αφορισμός δέν γίνεται σέ ανθρώπους άλλης θρησκείας ακόμη καί τών Ιουδαιών πλέον, αυτούς τούς αφόρισε Ό Κύριος όπως φαίνεται είς τήν παραβολήν τής αμπέλου. Αφορίζουν δήθεν Χριστιανούς οίτινες βλασφημούν καί ανθρώπους μέ αξιώματα οπού έστω καί εάν δέν εισίν Χριστιανοί οφείλουν νά σέβονται πάσαν θρησκεία.
.
Μητσοτάκης, Χαρδαλιάς καί Κεραμέως προσπάθησαν νά κατακεραυνώσουν τήν Χριστιανική Θρησκεία καί κατακεραυνώθηκαν από τήν Χριστιανική Θρησκεία ώς άσπονδος εχθρός, άντε τώρα νά εξεμπερδεύσουν μέ τήν χειρότερη κόλλαση ήτοι τήν τάρταρη. Νομίζουν ότι δέν υπάρχει; Καλύτερα νά μετανοήσουν!
.
.
Πάντως αυτοί οί αφορισμοί σημεία τών
καιρών, τής αντίστασης καί τής αναλαμπής τής Ορθοδοξίας.
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου