5+είδη τών Ορθόδοξων Χριστιανών στήν Ελλάδα/Κύπρον, Ορθοδοξία....
.
Πρώτον, Παλαιοημερολογήτες καί Νεοημερολογήτες οπού πιστεύουν ότι δέν είπε σωστόν πράγμα άνθρωπος ός δέν είναι Χριστιανός ή Εβραίος τής Παλαιάς Διαθήκης. Τούς λές είπε λόγου χάριν τό τάδε ό Σωκράτης ή άλλος καί βρυκολακιάζουν. Καί όταν τούς ειπείς ότι ό τάδε παπάς στήν τηλεόραση είπε ότι είπε ό Πλάτων: «επιστήμη η οποία δέν συνοδεύεται από τήν ηθική είναι πονηρή διεργασία» μπορεί καί νά μήν τό δεχθούν επειδή τό είπε ειδικά Αρχαίος Έλλην. Δαιμονοποίησαν όλους τούς Αρχαίους Έλληνες μηδενός εξαιρετέου καί δέν ευρίσκουν σέ κανέναν καλόν, ούτε είς τόν Ιπποκράτην ός ιάτρευε αχρηματιστί ενώ οί σύγχρονοι ιατροί Χριστιανοί καί μή ορκίζονται τόν όρκον τής αφιλοκερδίας, ακεραιότητος, φιλοκαλίας τού Ιπποκράτου αλλά αμοίβονται χρηματικώς πατώντας τόν όρκον τούς καί νομίζουν ότι αυτά δέν τά βλέπει Ό Θεός, Θεός συγχωρέσει τούς μαζύν κ’ εμάς διά τίς αμαρτίες μάς. Αυτοί οί Ορθόδοξοι έχουν τήν παράφρονη πεποίθηση ότι κάθε π.Χ. Έλληνας είναι καταδικαστέος από Τόν Θεόν, τήν στιγμήν οπού Ό Χριστός γεννήθηκε αργότερα καί έψαχνε διά τά απολωλότα πρόβατα Τού, τά οποία άν τό σκεφθείτε βαθειά ώς επί τώ πλείστον αυτά ήσαν οί Έλληνες. Ερωτώ αυτούς τούς Χριστιανούς, άν ζούσατε π.Χ. θά είσασταν τόσον μάγκες ούτως ώστε νά είσαστε Χριστιανοί;;;;; Δηλαδή ώς νά κατηγορείτε έναν Ιάπωνα ός εγεννήθην είς τήν Ιαπωνία καί δέν γνωρίζει τήν γλώσσα τών Σουαχίλι! Αυτόν δέν είναι δίκαιος Χριστιανισμός, ούτε τής αγάπης. Ό Άγιος Βασίλειος είπε πώς ότι είναι αρχαίον καί είναι καλόν είναι ιδικόν μάς καί έστελλε τούς μαθητές τού νά σπουδάσουν σέ φίλον τού τής αρχαίας θρησκείας διά νά μάθουν τά λόγια τών φιλοσόφων. Αυτός καί πολλοί άλλοι αγίοι έσωσαν τά αρχαία ελληνικά βιβλία καί ενσωμάτωσαν τά ηθικά λόγια τούς είς τόν Χριστιανισμόν. Είναι γραμμένα είς τά βιβλία τών Τριών Ιεραρχών καί άλλων τής Ιεραρχικής Συνομωταξίας αυτού οπού από τόν Άγιον Βασίλειον γεννήθηκεν ώς Ελληνορθοδοξία. Συνεπώς οί κατήγοροι είναι αδιάβαστοι, μέ παρωπίδες παραφροσύνης καί ρατσιστές έν αδίκω. Δέν τούς μισώ εννοείται!!!!
.
Δεύτερον, οί Παλαιοημερολογήτες οίτινες θεωρούν πώς ό,τι κάνουν ή σχεδόν ό,τι κάνουν οί Νεοημερολογήτες είναι σφάλμα, Αμυστήριον καί κεκολασμένον ή έστω πλανευμένον. Αυτοί π.χ. επί προσωπικής μού μαρτυρίας ειρωνεύονται τόν Άγιον Παϊσιον καί όχι μόνον. Καί άς υποθέσουμε ότι δέν είναι άγιος, θ’ αγιάσουν αυτοί μέ τέτοια αγενή συμπεριφορά; Μήπως γνωρίζουν τάς βουλάς καί συγχωρέσεις Θεού καί τί είδε είς τούς νεφρούς καί καρδίας τού κάθ’ ανθρώπου; Κρίνουν αυτοί αντί Τού Χριστού; Πού γνωρίζουν πώς αγιάζει Ό Θεός; Έχουν μία έντονη πικρία καί έχουν κάποιον δίκαιον αλλά όχι έναντι τών Νεοημερολογητών. Π.χ. τούς πειράζει τό ότι ιορτάζουν οί Νεοημερολογήται 13 ημέρες κατόπιν καί αυτόν δι’ αυτούς είναι αιτία νά καταλήξουν οί Νεοημερολογήται έν κολλάσει! Μού θυμίζουν τούς ραββίνους οπού παρεξήγησαν Τόν Χριστόν επειδή δέν τούς άρεσε επειδή θεράπευε τό Σαββάτον καί τούς είπε άν πέσει τό αρνί σάς εντός λάκκου (εννοούσε Ό Χριστός ουσιαστικώς τούς ανθρώπους οπού χρειάζονται βοήθεια) τό Σάββατον θά τό αφήσετε νά πνιγεί; Βεβαίως όπως καί πολλοί από τ’ άλλα είδη δέν έχουν εξεχωρίσει τό χρόνιον μέ Τόν Άχρονον Θεόν καί ότι η ταχύτητα τού άχρονου είναι η άπειρη ταχύτητα καί ότι κάθ’ ημέρα Ό Θεός χαίρεται άν ιορτάζεις οίον άγιον καί ότι οί ημερομηνίες είναι τυπικότητες καί όχι ουσιαστικότητες. Κατηγορούν τούς Νεοημερολογήται ώς αιρετικούς, αποσχιστικούς αλλά καί οί ίδιοι έχουν μεταποσχιστεί, φύρδην μίγδην! Κάποιος Νεοημερολογίτης Μοναχός είπε σέ ζηλωτή Παλαιοημερολογίτη ζηλωτή: «άν σού φέρω τήν Θεία Κοινωνία τολμάς νά τήν χύσεις κάτω;» κ’ έμεινε άναυδος. Είς τούς Παλαιοημερολογήται παρατηρώ έναν ζήλον Χριστού πολλές φορές γνησιότερον από τούς Νεοημερολογήται, τέτοιον τόν οποίον δέν υπήρχε σέ κανέναν όταν είμασταν όλοι Παλαιοημερολογήται ή έστω μέ τό Παλαιόν Ημερολόγιον, αφού πρίν τό 1923 ανάγνωσα ιστορικά αίσχιστα, τέλος πάντων Ό Θεός νά σώσει όλους μάς.
.
Τρίτον, Νεοημερολογήται, οίτινες δέν είναι αγριοπροκεκατελλημένοι κατά τών Αρχαίων Ελλήνων, κάποιοι απ’ αυτούς γνωρίζουν τίς αρχαιοελληνικές προφυτείες περί Χριστού καί τούς καλούς αρχαίους ελληνικούς λόγους εντός χρησμών όπως τών Σιβύλλων, φιλοσόφων, επιστημόνων καί μύθων σύν καί πρακτικών από στρατηγούς ή πολιτικούς, χωρίς νά σημαίνει πώς ήσαν αναμάρτητοι αλλά αμαρτωλοί είς τόν βαθμόν τού σήμερον, περισσότερον ή ολιγότερον τού σήμερον. Κάποιοι έξ’ αυτών έχουν εμπερδεύσει τούς αρχαίους ελληνικούς θεούς μέ Τόν Τριαδικόν Θεόν, άλλοι τούς θεωρούν αγγέλους, άλλοι ενέργειες, άλλοι όλους ή μερικούς αγγέλους, δαίμονες καί ενέργειες.
.
Τέταρτον, Νεοημερολογήται Ορθοδοξοδιαμαρτυρώμενοι = Ορθοδοξοπροεστάντες (προτεστάνης = από τήν ελληνική λέξη πρωτοστάτης = επαναστάτης = διαμαρτυρώμενος καί διαδηλωτής σφοδρώς). Αυτοί διαμαρτυρήθηκαν φανερώς ή κρυφίως έσσωθεν ή έξωθεν τούς μέ τίς Εντολές Τού Θεού ή όπως τίς παρουσιάζουν οί μεμπτοί ή άμεμπτοι κληρικοί κατά καιρούς καί έκοψαν έραψαν τίς αμαρτίες είς τά μέτρα τούς. Σ’ αυτούς η Χριστιανική Θρησκεία είναι κατά τά κριτήρια τούς, τά οποία αλλάζουν τακτικά καί σ’ αιφνιδιάζουν τήν μία σ’ αφήνουν άναυδον μέ τήν σοφία καί τήν γνώμην τούς περί Χριστιανισμού καί τήν άλλην σέ κάνουν νά απορείς άν είναι οί ίδιοι ανθρώποι μέ τίς αδαείς, αιρετικές = προσωπικές πεποιθήσεις περί Θεού καί αμαρτιών οπού συχνάκις δέν στηρίζονται σέ καμμία δίκαιη χριστιανική κρίση. Δέν σφάλλουν πάντοτε αλλά όταν σφάλλουν σφάλλουν πολύ! Ουσιαστικώς αμφιταλαντεύονται κ’ έχουν άγνοια τής Αγίας Γραφής, γνωρίζουν μόνον όσα αναφέρονται εντός τών Ναών καί τών επιλεγμένων κατά κάποιον τρόπον ερμηνειών, αναφορών κ.α. Θά μπορούσα νά τούς αφήσω άναυδους εάν τούς ερωτούσα τί εννοούν λόγια μόνον καί μόνον από τήν Θεία Λειτουργία τής Αγίας Ευδομάδος όπως καί τ’ άλλα χριστιανορθόδοξα είδη επίσης!
.
Τέταρτον, Νεοημερολογήται Οικουμενισταί, ό,τι καλόν καί άν έχουν απωλαίνουν τά υπέρ τούς καί υποβιβάζονται επειδή θεωρούν τά οικουμενικά σχέδια, συνλείτουργα μέ θρησκείες δαιμονικές ώς κάτι τίς φυσιολογικόν, τουλάχιστον άμα κάνουν αυτά τά συνλείτουργα ή προσεγγίσεις διά λόγους πολιτικούς υπέρ τής Ορθοδοξίας έχουν τινόν άλλοθι! Τέτοιοι ανήκουν συχνάκις σέ παραθρησκευτικές ψευδοθρησκευτικές οργανώσεις όπως η μασσωνία καί όλα τά πλοκαμοπαρακλάδια τούς! Κάποιοι απ’ αυτούς πιστεύουν τώ όντι ώς τινός βαθμού, ενώ άλλοι είναι κατά τύπον Χριστιανοί, συμφεροντολόγοι, πολλοί καί Αντίχριστοι καί δαιμονισμένοι. Ενώ κάποιοι έξ’ αυτών δέν τό γνωρίζουν ότι ουσιαστικώς δέν πιστεύουν είς Χριστόν, αφού αρνούνται είς τά εσωθικά τούς τήν Ανάσταση Χριστού, τήν Θεανθρώπινη ιδιαιτερότητα Τού, τήν ανάσταση νεκρών, τήν Κρίση, τήν κόλλαση, τόν Παράδεισον καί τήν μετά θάνατον ζωήν, ακόμη καί τήν ψυχήν ή θεωρούν τήν ψυχήν ώς ενέργεια τύποις Δημιουργίας φύσης ύλης. Αυτά ισχύουν ολίγον ή πολύ καί είς τ’ άλλα είδη καί συχνάκις αλλάζουν προσωπική δοξασία = γνώμη καί πεποίθηση. Σέ πολλούς απ’ αυτούς η εξέλιξη τής τεχνολογίας σημαίνει εξέλιξη τού Χριστιανισμού. Δέν γνωρίζουν τί είπε ό Σωκράτης σ’ εκείνους οπού μυκτηρίασαν τόν Σωκράτη επειδή σ’ έναν υποδηματοπώλην έλεγε τά ίδια οπού έλεγε σέ κάθ’ άνθρώπον. Τού είπαν: «πάλαι τά ίδια λές Σωκράτη;» καί τούς απάντησε ό Σωκράτης: «ναί επειδή η αλήθεια δέν αλλάζει ενώ εσείς οπού λέτε ψεύδη κάθε φορά αλλάζετε άποψην κατά τό συμφέρον σάς». Βεβαίως διά τό πρώτον είδος Χριστιανών αυτόν οπού είπε ό Σωκράτης δέν είναι σωστόν επειδή δέν τό είπε Χριστιανός. Λές καί κάθε αλήθεια σέ κάθ’ επίπεδον καί είδος σκέψης, αντίληψης, πεποίθησης, γνωμάτευσης, ανακάλυψης τό είπαν μόνον Χριστιανοί ή μόνον Μωαμεθανοί ή μόνον Εβραίοι κατά τούς εκάστοτε έξ’ αυτών καί άλλων θρησκειών. Ό Θεός έδιδε καί δίδει γνώση σ’ όλους καί επίσης άλλον η γνώση καί άλλον η αμαρτία. Μπορεί νά λές μαλακίες καί νά έχεις καθαράν τήν καρδίαν καί νά μήν λές μαλακίες αλλά νά έχεις ζομφεράν λοιδωρημένη έξ’ αμαρτημάτων καρδίαν. Ό Θεός γνούν ταύτα....
.
Πέμπτον, Νεοημερολογήται εκελελυμένοι. Δι’ αυτούς δέν υπάρχει αμαρτία! Ειδικά σέ θέματα ηδονής, εργασίας, συμφέροντος. Καί συνήθως αμαρτία είναι ότι τούς βλάπτει άμεσα ή έμμεσα τό συμφέρον ή τήν πεποίθηση όπως τό κόμμα άν καί δέν γνωρίζουν ότι κατά βάσιν τό κόμμα οίον καί άν είναι πολιτικόν ή παραθρησκευτικόν ή ό,τι άλλον εκτός Χριστού είναι ψυχοβλαβές καί όργανον διαβόλου περί διχασμού, διαχωρισμού, διαιρέσεως, διπολικότητος ή μάλλον πολυδιχασμοπολικότητος διά νά ελέγχει καί βασιλεύει ό κατακερματισμένος πνευματισμός τού διαβόλου πέρα δώθε είς τάς διαφόρους οργανώσεις, από τίς αθλητικές έως τίς πλέον αορατομυστικές. Ό,τι τούς αδικεί είναι αμαρτία ακόμη καί εκείνον όν αδικεί ή τιμωρρεί τήν αδικίαν τούς. Συγχύζουν τό Αληθινόν Δίκαιον μέ τά δίκαια τών κρατών, όπου ναί μέν κάποιοι νόμοι τούς είναι σωστοί μέχρι τινός βαθμού, αλλά ουσιαστικώς οί διακυβερνήσεις άν τώ παγκόσμιω είναι αντιάνθρωπες, αντιφιλόπτωχες, αντιφιλάνθρωπες ήτοι ιδιοτελείς ή φανατικές, αφού πολλοί φανατικοί δέν γνωρίζουν ότι υποστηρίζουν τήν ψυχικήν, επιβιωτικήν καί σωματικήν ασφάλειαν τούς πρίν καί μετά τόν θάνατον αναλόγως. Αυτοί πιστεύουν ότι Ό Χριστός ήταν άνθρωπος, κομμουνιστής, επαναστάτης δίκαιος άνθρωπος μόνον καί όχι Θεός ήτοι άνθρωπος μέ Πνεύμα Υιού. Τά ίδια πιστεύουν οί Οικουμενισταί καί άλλα είδη Χριστιανών ή κατά τό δοκούν αιρετικοί Ελληνορθόδοξοι ή καί Ορθόδοξοι Χριστιανοί. Έν καιρώ 1821 είς τήν νήσον Γραμβούσα πλησίον τής Ελαφόνησου Κρήτης διατηρείτο είς τό κάστρον «Η Παναγία τών Κλεπτών» από τούς Έλληνες Πειρατές όπως είς τήν Κολομβία υπάρχει «Η Παναγία τών Φονιάδων» πρός τήν οποίαν προσεύχονται οί φονιάδες μέ τήν δικαιολογία ότι τό κάνουν διά νά ζήσουν τήν οικογένεια τούς.
.
Υπάρχουν πολλές άλλες ιδιαιτερότητες ή υποδιαιρέσεις αυτών οπού μπορούσαμε νά τά καλέσουμε είδη, αιρέσεις αμφιαιρέσεις, ημιαιρέσεις, προσωπικές αιρέσεις κ.ο.κ.. Όλ’ αυτά τά συμπέρανα μέ συνζητήσεις μού εντός ή εκτός δικτύου δεκαετίες πολλές. Οί πλείστοι δέν έχουν κάν συναίσθηση πού ανήκουν συχνάκις, ούτε συνείδηση τών ιδιαιτεροτήτων τούς επειδή βασίζονται είς τήν άγνοια τούς καί η άγνοια τούς έστω καί άν συνοδεύεται μ’ επιμέρους τρομακτική γνώση, δέν γνωρίζουν οί εκάστοτε κάποιες σοβαρές ουσιώδεις θεμελιώδεις αλήθειες. Πολλά απ’ αυτά τά είδη είναι αυτόν οπού αποκαλούν αιρέσεις πρό καί μετά Βυζαντινής περιόδου, αλλά μάς βαστούν σέ βαθύν σκοτάδιν απληροφορισίας καί δέν γνωρίζουμε π.χ. τίς πεποιθήσεις τών Νικολαϊτων, Αριανών, Γνωστικών, Μονοφυσίτων, Εικονοκλαστών καί άλλων πολλών αιρέσεων. Καί ενώ δέν θέλουμε νά είμαστε αιρετικοί συχνάκις είμαστε κάποιον είδος αιρέσεως έν μέρει ή πλήρως ή/καί έν μέρει ή πλήρως τό συνονθύλευμα πέραν τής μίας αιρέσεως. Π.χ. δέν γνωρίζουν πολλοί ότι ένας λόγος τών Εικονομάχων ήταν τό γεγονός ότι πολλοί τότε Χριστιανοί έξυναν καί ετρωγαν βαφές από τίς εικόνες καί δηλητηριάζωνταν, μέ αποτέλεσμα οί Εικονομάχοι νά καταταχθούν είς τό άλλον άκρον, όπως τώρα λέμε Αριστεροί καί Δεξιοί.
.
Σέ κάποια απ’ αυτά τά είδη Χριστιανών γίνονται θαύματα, όχι σέ όλα ή μάλλον σέ κάποια μέ πολύ μικρότερη ή καί υπερσπάνια συχνότητα, μαντέψετε διατί. Σέ όσους πιστεύουν γίνονται θαύματα ασχέτως τών λαθών τούς ένεκα Πίστης. Άμα έχεις Πίστη μετακινείς καί βουνά, θά έλεγα μέ τήν Πίστη απευθείας ή μέ τήν υλόφρονη πεποίθηση μέσω ενός εκσκαφέα, αλλά ισχύουν αμφότερα διά τής ρήσης Τού Χριστού, διότι καί η ύλη κτίσμαν Κυρίου εστίν. Νά διατί Ό Χριστός είπε μήν κρίνεις ινά μήν κριθείς καί ουδείς αναμάρτητος, διότι γνώριζε τήν ατέλεια μάς ώς όντα τού νού, τής κρίσης μάς, τής άγνοιας μάς έκ γεννήσεως μάς καί ότι χρειάζεται τεράστιος κόπος καί σοφία διά νά οιδούμε καθαρά τήν αλήθεια ή έστω περισσότερη αλήθεια. Ένας Μοναχός σ’ έναν Μοναστήριον Τού Αγίου Όρους αμέλλησε καί δέν προσευχόταν. Όταν κόντεψε η ώρα τού ν’ αποδημήσει είς Κύριον τού είπαν πέριξ τού οί Συμμοναχοί τού: «δέν φοβάσαι οπού δέν προσευχώσουν ώς έπρεπε τόσον πολύν καιρόν;». Τούς είπε όχι επειδή δέν έκρινα ποτέ κανέναν ενώ εσείς κρίνατε! Καί Ό Χριστός μάς είπε πώς όστις δέν κρίνει δέν θά κριθεί. Συμφώνησαν όλοι τούς καί τού ζήτησαν τήν ευχήν τού. Διότι άμα δέν κρίνεις σημαίνει ότι δέν θεωρείς εαυτόν τέλειον, άξιον, ηθικόν έστω ηθικόν αρκετώς! Είναι ώς νά λές καί άφες ημίν τά οφειλήματα ημών ώς καί ημείς αφίεμεν τοίς οφειλέτας ημών. Συνεπώς, όστις κρίνει νά είναι έτοιμος νά ελεγχθεί είς τό ειδώλιον, όστις δέν κρίνει δέν θά προσαχθεί είς τό ειδώλιον, υπάρχει πειό δίκαιος νόμος απ’ αυτόν;
.
Βεβαίως, επειδή έχω αναγνώσει καί μελετήσει εκατοντάδες χριστιανικά βιβλία είδα αντιφασκίες μεταξύ κληρικών συγγραφέων, οπού σέ κάποιες ανώτερες αντιλήψεις οί αντιφάσεις γίνονται ώς διά μαγείας γέφυρες καί συνπληρώσεις μεταξύ τούς! Συνπέρανα ότι δέν αγιάζεις επειδή δέν σφάλλεις είς οίον δή ποτέ βαθμόν αλλά επειδή είσαι αγαθοπροαίρετος, φιλοδίκαιος έστω καί άν είσαι εθισμένος είς τήν αδικίαν καί πονείς, Πιστός καί ευαγαπών! Έναν απ’ αυτά είναι αρκετόν, καί άμα μελετήσεις προσεκτικά όλην τήν έκταση τής Αγίας Γραφής όχι μόνον όσα ακούεις είς τήν Θεία Λειτουργία αυτόν θά εύρεις!
.
Εννοείται, ότι δέν κρίνω καί δέν κατακρίνω εδώ, αλλά συμπεραίνω. Δηλαδή άν μού ζητούσες νά πάρω κάποιον είς τό δικαστήριον άν υπήρχε τρόπος Χριστιανόν από οιονδήποτε τών έν λόγω ειδών δέν θά τό έκαμνα, εκτός άν μού τό ζητούσε Ό Θεός ή ήταν θέμα υπερίσχυσης τής σωφροσύνης, τής αλληλεγγύης καί τό τέλος πολέμου μεταξύ Χριστιανών, δηλαδή ίσως θά τό έκαμνα όχι από προσωπική πεποίθηση αλλά διά τόν καλόν Τού Χριστιανισμού ήτοι τών ψυχών.
.
Επειδή ζούμε σ’ εποχήν αλληλουχίας κρίσεων, έπρεπε νά φανερωθεί καί τούτον. Έναν άλλον παράδειγμαν, είς τό Βυζάντιον χρίζονταν Επισκόποι αριστοκράτες οίτινες δέν ήσαν κληρικοί, δέν λέγω ότι είναι σφάλμα, τό σφάλμα είναι νά διοικεί ανήθικός ή ανάξιος τών περιστάσεων καί δή δίχως νά ζητεί μέ ταπεινοφροσύνη τήν Φώτειση έκ Θεού. Ό Αυραάμ είχε γυναίκα τήν Σάρρα τήν ετεροθαλή αδελφή τού αλλά αυτόν δέν σκανδάλισε Τόν Θεόν, ίσως μάλιστα ή μάλλον αφού έγινε αυτήν ήθελε Ό Θεός νά έχει γυναίκα τού, διό εξ’ άλλου όλοι αδέλφια είμαστε καί οί πρώτοι ανθρώποι ανθρωπογόνησαν διά συνουσίας αδελφών. Τό θέμα είναι νά μήν είσαι πόρνος, άθεος, άπιστος, φιλόκακος, άδικος κ.α. Άλλωστε, είς τά όρη οπού ζούσε ό Αυραάμ δέν εύρισκες γυναίκα όποτε ήθελες καί άν κάποιες ήσαν πόρνες ή ειδωλόφιλες δέν ήταν οί κατάλληλες διά τόν Αυραάμ καί ώς έκ τούτου Ό Θεός τού έδωκε από τήν συγγένεια σού επειδή ταίριαζαν έστω κάπως! Έτσι γιά ν’ ανοίγουν τά πνευματικά μάτια μάς καί νά μήν λέμε ότι πιστεύουμε είς τήν Αγίαν Γραφήν αλλά νά μήν γνωρίζουμε τί μάς διδάσκει.
.
Όλα αυτά τά είδη Χριστιανών οπού προαναφέραμε υποτίθεται ότι πιστεύουν είς τήν Μία Αποστολική Εκκλησία αλλά έγιναν μαλλιά κουβάρια! Λέγεται ότι θά έρθει η Αναλαμπή τής Ορθοδοξίας (άν μάς αξίζει αφού κρίνει Ό Θεός) καί θά διορθωθούν όλα τά κακώς κείμενα διά τού βασιλέα έκ Θεού επί γής Εξαδάκτυλος. Ούτος θ’ ανοίξει τίς πύλες διά τά δαιμόνια εντός τής κούφιας γής διά νά τιμωρρήσουν τούς ακόλαστους καί νά δοκιμάσουν τούς ταλαντευώμενους, δέν τά λέγω εγώ τά λέγουν άγιοι προφύτες!
.
Ό Δίας κατά τόν μύθον όταν γεννήθηκε τόν γαλουχούσε η αίγα Αμάλθεια καί είς τήν Θεία Λειτουργία τής Αγίας Ευδομάδος ανέγνωσα ότι ό πανδίκαιος Ιώβ είχε μία θυγατέρα μέ τό όνομα κέρας τής Αμάλθειας! Τροφή διά σκέψη. Κάποια είδη από τούς ανωτέρω Χριστιανούς θά παρεξηγήσουν μέ διαφορετικούς τρόπους τό ανωτέρω ρηθέν μού. Κάποιοι θά τό αμφισβητήσουν ότι λέγεται, αυτοί είναι οί ηλίθιοι. Κάποιοι θά μέ θεωρήσουν αιρετικόν αυτοί είναι οί πανηλίθιοι. Κάποιοι θά σκεφθούν ότι ίσως ήταν πολυθεϊσταί οί Ευραίοι, Έλληνες, ότι ό μύθος αντιγράφηκε από τούς Ιουδαίους, ότι οί Έλληνες αντέγραψαν από τούς Ιουδαίους κ.ο.κ.
.
Λοιπόν, πρώτον, είναι πρός τιμήν τών αρχαίων εκείνων κληρικών οπού δέν τό έκρυψαν καί δέν τό απέβαλαν από τήν Παλαιά Διαθήκη καί δή από τήν Θεία Λειτουργία. Δεύτερον, φανερώνεται μία συγγενική ή συμπολιτισμική σχέση Ελλήνων καί Ιουδαίων (γνωρίζω ότι είναι μία εθνότητα, παλαιότερα λεγόταν Γραικοί). Τρίτον, η αναφορά αυτή είς τήν Παλαιά Διαθήκη καί είς τήν Αγίαν Ευδομάδος Θεία Λειτουργία έχει τόν λόγον τής αλλά δέν είναι πρός τιμήν τών κληρικών ότι δέν τό διεπέλυσαν είς αμφότερες τίς αναφορές, διότι πολλοί αναγνώθουν καί ένεκα άγνοιας καί χαμηλής στάθμης πίστης σκανδαλίζονται, εξωστρακίζονται, πλανούνται, απιστούν, αιρετούν. Η λέξη Ιώβ είναι η ελληνική λέξη Ιώβιος. Η ρίζα ιώ/ιέ/ιά καί τών άλλων φωνηέντων ανά μεταξύ τούς μέ αρχικόν τό ιώτα σημαίνει ταυτόχρονα ιερόν καί ταχύτητα, συνεπώς Ιώβιος σημαίνει ιερός βίος, όπως τώ όντι διακρίνεται ό Ιώβ! Η ταχύτητα τής αντίληψης είναι γνώμονας διάκρισης τής αλήθειας από τό ψεύδος. Ό Μωυσής = Μοϋσής = είναι η λέξη Μούσος όπως Μούσα, ελληνικότατη, ήτοι ό Μούσος τής αληθινός θρησκείας, ωμιλούσε ελληνικά καί άλλα πολλά.... εξού καί τό βιβλίον τού ονομάζεται ΓΕΝΕΣΙΣ!!!! Χριστός Ανέστη έκ νεκρών, αυτόν έν τέλει είναι οπού έχει σημασία.
.
(Είδη = Αίρεση σημαίνει διαφοροποίηση..... Είμαστε αιίρεση τού Ιουδαϊσμού. Η αίρεση ώς λέξη δέν σημαίνει οπωσδήποτε τήν ροπήν πρός τό σφάλμαν, άδικον, αναληθές, κατάντησε ώς λέξη μέ κακόν νόημαν επειδή στιγματίστηκε έμμεσα ένεκα τών αιρετικών Χριστιανών τής αρχαιότητος καί τού Μεσαίωνα, εξού καί οί διαφοροποιήσεις τών Φανερών καί Απόκρυφων Ευαγγελίων ανά μεταξύ τούς, τό καθένα πρός τό κάθε άλλον είτε είναι Φανερόν είτε Απόκρυφον, π.χ. οί 4 Ευαγγελισταί λέγουν διαφορετικά λόγια περί διαφορετικών περιστατικών Τού Χριστού, είναι όμως πρός τιμήν τών κληρικών οπού δέν τά έκρυψαν καί τούτον δείχνει ότι όσην Θείαν Χάριν έξ’ Αγίου Πνεύματος καί άν είχαν δέν ήταν μάλλον τόση διά νά εξεχωρίσουν ακόμη καί οί Ευαγγελισταί τήν σωστή λεπτομέρεια, ή αλλοιώθηκαν διά τών αντιγραφών ή έγιναν όλες οί διαφορετικές περιπτώσεις ταυτοχρόνως ώς διά τινής Θείας Μαγείας).
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου