Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Η Εξαήμερος συμφωνεί εκπληκτικά με την σύγχρονη επιστήμη


 

Η Εξαήμερος συμφωνεί εκπληκτικά με την σύγχρονη επιστήμη

ΑΡΘΡΑ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ. ΕΚΚΛΗΣΙΑ. - 12 Ιαν 2020 - 13:01
19Shares
 
 17
 
 
1. Η Εξαήμερος είναι – ως γνωστόν – το πρώτο κεφάλαιο της Αγίας Γραφής που μιλά για τη δημιουργία του κόσμου σε έξι ημέρες.
Ερωτήματα δημιουργεί η φύση και η σειρά των ημερών – αν είναι 24ωρες ή όχι, αν εκφράζουν αληθινή σειρά δημιουργίας (π.χ. τα φυτά δημιουργήθηκαν πριν τον ήλιο;). Θα παρακάμψουμε αυτά τα θέματα – για τα οποία έχουν εκφραστεί απόψεις ήδη από την αρχαιότητα – αναφέροντας την προσωπική μας γνώμη ότι πρόκειται για μεγάλα χρονικά διαστήματα – δεν είναι 24ωρες – και ότι μάλλον δεν τίθεται θέμα σειράς διότι ΡΕΟΥΝ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ. Πράγματι ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ η γεωλογική εξέλιξη της Γης προχωρά παράλληλα προς την εξέλιξη της ζωής ενώ παράλληλα συντελείται και η δημιουργία των αστέρων σχεδόν από την αρχή του Σύμπαντος μέχρι σήμερα.
Άρα δεν υπάρχει σειρά μεταξύ της 3ης ημέρας που μιλά για τη γεωλογική διαμόρφωση της Γης, της 4ης ημέρας που μιλά για τους αστέρες και της 5ης/6ης ημέρας που μιλούν για τη δημιουργία των ζώων. ===
2. Αυτό το οποίο έχει πολύ μεγαλύτερη σημασία – και στο οποίο φαίνεται να μην έχει δοθεί η προσοχή που αρμόζει – είναι η σειρά των δημιουργημάτων ΣΤΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ της κάθε ημέρας. Εδώ έχουμε ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ συμφωνία Αγίας Γραφής και επιστήμης. Θα πάρουμε τις ημέρες ανάποδα αρχίζοντας από την 6η ημέρα που μιλά για τα ζώα της στεριάς. ===
3. Τα ζώα της στεριάς εμφανίστηκαν σύμφωνα με την ΕΠΙΣΤΗΜΗ με την εξής σειρά: Πρώτα εμφανίστηκαν αμφίβια ζώα που είχαν δυνατότητα να περπατούν στις ακτές και τα οποία η ίδια η επιστήμη αποκαλεί ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ. Από αυτά προήλθαν τα ΕΡΠΕΤΑ, ένα μέρος από τα οποία εξελίχθηκε αργότερα σε ΘΗΛΑΣΤΙΚΑ. Η Εξαήμερος – στην έκτη ημέρα – αναφέρει τα εξής ζώα κατά σειρά: ΤΕΤΡΑΠΟΔΑ, ΕΡΠΕΤΑ, ΘΗΡΙΑ. Αν λάβουμε υπόψη ότι η λέξη «θηρία» είναι η «επίσημη ονομασία των θηλαστικών» [Δ. Κωστόπουλος, Γ. Κουφός, Η εξέλιξη του έμβιου κόσμου: Χορδωτά. Παλαιοντολογία σπονδυλωτών, Ελληνική Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα (www.kallipos.gr), 2015, σ. 162] βλέπουμε ότι Η ΑΓΙΑ ΓΡΑΦΗ ΔΙΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΣΕΙΡΑ ΕΜΦΑΝΙΣΗΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ ΤΗΣ ΣΤΕΡΙΑΣ. Η σύμπτωση στην ορολογία μεταξύ Αγίας Γραφής και επιστήμης δεν είναι τυχαία διότι η Αγία Γραφή είναι θεόπνευστη και ο Θεός ως παντογνώστης προγνώριζε την ορολογία που θα χρησιμοποιούσε η σημερινή επιστήμη. ===
4. Όμως κανένα από τα ζώα αυτά δεν ζει σήμερα – είναι όλα προϊστορικά ζώα. Αυτά κατέληξαν μέσω δαρβινικής εξέλιξης στα σημερινά ζώα. Γι’ αυτό στη συνέχεια της 6ης ημέρας αναφέρονται κι άλλα ζώα – θηρία, κτήνη, ερπετά. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ αλλά για την κατάληξη της εξέλιξης. Δίνει μια τελική εικόνα – όχι πλήρη αλλά ενδεικτική – των ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ζώων. ΕΔΩ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΕΙΡΑ: πρόκειται για απλή απαρίθμηση. ===
5. Η 5η ημέρα μιλά ΠΡΩΤΑ για τα ζώα της θάλασσας και ΜΕΤΑ για τα ιπτάμενα ζώα. Αυτή η σειρά επιβεβαιώνεται πλήρως από την ΕΠΙΣΤΗΜΗ: τα ιπτάμενα ζώα εμφανίστηκαν τελευταία. Ενδιάμεσα – μεταξύ της θαλάσσιας ζωής και των ιπτάμενων ζώων – εμφανίστηκαν τα ζώα της στεριάς από τα οποία προήλθαν τα ιπτάμενα ζώα. Εδώ βλέπουμε ότι η 6η ημέρα – που μιλά για τα ζώα της στεριάς – τρέχει παράλληλα με την 5η ημέρα. Είναι η ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΡΟΗ των ημερών της Εξαημέρου στην οποία αναφερθήκαμε στην αρχή. ===
6. Όσον αφορά τη θαλάσσια ζωή η 5η ημέρα αναφέρεται πρώτα σε – θαλάσσια – ερπετά. Έπειτα μιλά για τα κήτη τα μεγάλα και εκ νέου για τα – θαλάσσια – ερπετά, κάτι που ΔΕΝ αποτελεί επανάληψη αλλά πρόκειται για την ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατάληξη της εξέλιξής τους. Κατά την επιστήμη τα πρώτα ζώα της θάλασσας με αξιόλογη κινητικότητα – ώστε να μπορούν να χαρακτηριστούν ως ερπετά σύμφωνα με την ορολογία της Εξαημέρου – ήταν αυτά της περιόδου του Καμβρίου. ===
7. Όσον αφορά τα ιπτάμενα ζώα η 5η ημέρα αναφέρεται δύο φορές σε αυτά – την πρώτη φορά για να περιγράψει προϊστορικές μορφές ιπτάμενων ζώων και τη δεύτερη για να μιλήσει για τα πουλιά που ζουν σήμερα. ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ Η ΔΙΑΦΟΡΑ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΔΥΟ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΣΤΑ ΠΟΥΛΙΑ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ: Την πρώτη φορά μιλά για «πετεινά πετόμενα επί της γης» ενώ μετά μιλά για «παν πετεινόν ΠΤΕΡΩΤΟΝ». Δεν αναφέρει το «ΠΤΕΡΩΤΟΝ» την πρώτη φορά. Με αυτό συμφωνεί η ΕΠΙΣΤΗΜΗ σύμφωνα με την οποία τα πρώτα ιπτάμενα ζώα δεν είχαν πτέρωμα αλλά χρησιμοποιούσαν μία δερματική μεμβράνη για να πετάξουν. Πρόκειται για τους ιπτάμενους δεινοσαύρους που κυριάρχησαν στους αιθέρες πριν τα πουλιά – τα οποία φέρουν πάντοτε πτέρωμα. ===
8. Την 4η ημέρα δημιουργήθηκαν οι αστέρες/φωστήρες, έπειτα ο Ήλιος και η Σελήνη και τέλος πάλι οι αστέρες. Η διπλή αναφορά στους αστέρες ΔΕΝ αποτελεί ταυτολογία. ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, πολλά αστέρια δημιουργήθηκαν ΠΡΙΝ τον Ήλιο, ενώ άλλα ΜΕΤΑ. Η πρώτη αναφορά στους αστέρες παραπέμπει στους παλαιούς αστέρες, ενώ η δεύτερη αναφορά στην τελική εικόνα που έχουμε ΣΗΜΕΡΑ. ===
9. Η 3η ημέρα έχει δύο τμήματα – ένα γεωλογικό και ένα που μιλά για τα φυτά. Το γεωλογικό τμήμα της 3ης ημέρας λέει αρχικά ότι το νερό συγκεντρώθηκε ΕΙΣ ΣΥΝΑΓΩΓΗΝ ΜΙΑΝ ενώ μετά ότι συγκεντρώθηκε ΕΙΣ ΤΑΣ ΣΥΝΑΓΩΓΑΣ ΑΥΤΩΝ. Το τελευταίο αποτελεί την ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατάληξη της γεωλογικής εξέλιξης της επιφάνειας της Γης και εκφράζει τους διάφορους σημερινούς ωκεανούς και μαζί με αυτούς – έμμεσα – τις σημερινές ηπείρους που τους χωρίζουν. Αντίθετα η ΜΙΑ ΣΥΝΑΓΩΓΗ συνδέεται με την ανάδυση της στεριάς μέσα από τον αρχικό παγκόσμιο ωκεανό – για τον οποίο κάνει λόγο τόσο η Εξαήμερος όσο και η επιστήμη (υπήρχαν μόνο μερικά ηφαιστειογενή νησιά) – με αποτέλεσμα τον σχηματισμό της πρώτης ΥΠΕΡΗΠΕΙΡΟΥ, η οποία εκ των πραγμάτων δεν μπορούσε να περιβάλλεται παρά μόνον από ΕΝΑΝ ωκεανό δηλαδή από ΜΙΑ ΣΥΝΑΓΩΓΗ. Όπως είδαμε και στις άλλες ημέρες η Εξαήμερος δίνει την ΠΡΩΤΗ εικόνα του κάθε θέματος που εξετάζει και έπειτα δίνει την ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ-ΣΗΜΕΡΙΝΗ εικόνα. Επομένως η ΥΠΕΡΗΠΕΙΡΟΣ που περιβαλλόταν από την ΜΙΑ ΣΥΝΑΓΩΓΗ δεν είναι η γνωστή υπερήπειρος Παγγαία αλλά κάποια άλλη υπερήπειρος που προηγήθηκε. ===
10. Το τμήμα της 3ης ημέρας που μιλά για τα φυτά κάνει λόγο ΠΡΩΤΑ για βοτάνη χόρτου και ΕΠΕΙΤΑ για ξύλο κάρπιμον. Αυτό βρίσκεται σε ΣΥΜΦΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ κατά την οποία τα πρώτα φυτά ήταν χαμηλή βλάστηση χωρίς φύλλα και χωρίς ξύλο ενώ τα δέντρα εμφανίστηκαν αργότερα. Όμως αυτή η αρχαία χαμηλή βλάστηση και τα – μεταγενέστερα – αρχαία δέντρα έδωσαν – ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ – τη θέση τους στη ΣΗΜΕΡΙΝΗ χαμηλή βλάστηση και τα ΣΗΜΕΡΙΝΑ δέντρα. Αυτός είναι ο λόγος που η 3η ημέρα αναφέρει δεύτερη φορά τη βοτάνη χόρτου και το κάρπιμο ξύλο. ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ αλλά για την τελική ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατάληξη της εξέλιξης των φυτών. ===
11. Η 2η ημέρα – που μιλά για το στερέωμα – δεν είναι σαφές σε τι αναφέρεται. Ο Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος παραδέχεται ότι το στερέωμα είναι κάτι το άγνωστο που είναι προτιμότερο να μην το προσδιορίσουμε. ===
12. Η 1η ημέρα έχει διπλό περιεχόμενο – γεωλογικό και κοσμολογικό. Το κοσμολογικό σχετίζεται με τις διάφορες φάσεις της επιστημονικής θεωρίας της Μεγάλης Έκρηξης. Το πιο αξιόλογο στοιχείο εδώ είναι η αναφορά της Εξαημέρου στον διαχωρισμό του φωτός που εύκολα μπορεί να ταυτιστεί με την αναφερόμενη στην επιστήμη αποσύζευξη του φωτός από την ύλη που πραγματοποιήθηκε λίγες εκατοντάδες χιλιάδες χρόνια μετά τη Μεγάλη Έκρηξη. Η Εξαήμερος μιλά και δεύτερη φορά για το διαχωρισμό αυτό και η επανάληψη αυτή εκφράζει – όπως είδαμε – την τελική ΣΗΜΕΡΙΝΗ κατάσταση του διαχωρισμού: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, Η ΤΕΛΙΚΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΔΙΑΧΩΡΙΣΜΟΥ ΑΝΙΧΝΕΥΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΓΑΝΑ! Είναι η λεγόμενη μικροκυματική ακτινοβολία υποβάθρου. ===
13. Η γεωλογική εκδοχή της 1ης ημέρας μιλά – μεταξύ άλλων – για τη δημιουργία της Γης και την αρχική της εξέλιξη. Εδώ θα σχολιάσουμε μόνο την φράση «σκότος επάνω της αβύσσου». Κατά την γνώμη μας η άβυσσος δεν αναφέρεται στο νερό αλλά στην τηγμένη Γη. Η Γη αποτελούσε αρχικά – σύμφωνα με την επιστήμη – ένα ρευστό ουράνιο σώμα με τηγμένα πετρώματα από την επιφάνεια μέχρι το κέντρο της. Το σκότος που υπήρχε πάνω από την άβυσσο οφειλόταν στην απουσία ατμόσφαιρας. Όταν αργότερα εμφανίστηκε η ατμόσφαιρα άρχισε να διαχέεται σε αυτήν το ηλιακό φως οπότε η ατμόσφαιρα έγινε φωτεινή. Αυτή είναι – στην γεωλογική εκδοχή της 1ης ημέρας – η δημιουργία του φωτός.
Δημήτρης Α

2 σχόλια:

  1. στήν Γένεση γράφει ότι έγινε φώς αμέσως μόλις έγινε ό ουρανός = ενέργεια καί η γή = μάζα. Άρα τέ, πρίν γίνουν τά φυτά κ.α.. Δεύτερον, δέν αποκλείεται η επιστήμη ν' ανακαλύψει ότι υπάρχουν φυτά σέ μέρη όπου δέν υπάρχουν ήλιοι ήτοι μεγάλη ηλιοφάνεια, π.χ. η χλωρίδα τών εντέρων ενδεικτικά ώς τροφή γιά σκέψη. Τρίτον, ό Μωυσής έζησε τό 1223 π.Χ. καί είναι εκπληκτική η γνώση γιά τά τότε δεδομένη, επίσης η λέξη Γένεση είναι ελληνική, ό Μωυσής γνώριζε ελληνικά καί μάλλον ήταν Γραικός, υπάρχουν ενδείξεις αλλά δέν είναι τού παρόντος θέματος. Κατά συνέπεια, τό νά υπάρχει χλωρίδα σέ αερωμένη ενέργεια = φώς δέν είναι δύσκολον νά τό καταλάβει τίς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Στήν Γένεση γράφει ότι έγινε φώς αμέσως μόλις έγινε ό ουρανός = ενέργεια καί η γή = μάζα. Άρα τέ, πρίν γίνουν τά φυτά κ.α.. Δεύτερον, δέν αποκλείεται η επιστήμη ν' ανακαλύψει ότι υπάρχουν φυτά σέ μέρη όπου δέν υπάρχουν ήλιοι ήτοι μεγάλη ηλιοφάνεια, π.χ. η χλωρίδα τών εντέρων ενδεικτικά ώς τροφή γιά σκέψη. Τρίτον, ό Μωυσής έζησε τό 1223 π.Χ. καί είναι εκπληκτική η γνώση γιά τά τότε δεδομένη, επίσης η λέξη Γένεση είναι ελληνική, ό Μωυσής γνώριζε ελληνικά καί μάλλον ήταν Γραικός, υπάρχουν ενδείξεις αλλά δέν είναι τού παρόντος θέματος. Κατά συνέπεια, τό νά υπάρχει χλωρίδα σέ αερωμένη ενέργεια = φώς δέν είναι δύσκολον νά τό καταλάβει τίς.
    Στό 13. αναφέρεται σέ "σκότος επάνω τής αβύσσου". Όντως άβυσσος είναι αυτός όπου δέν μπορείς νά καταδυθείς ήτοι νά βυθιστείς = βουττήσεις δηλοί άλφα στερητικόν+βύσσος/βύττος, βάττα, βάσσα εξού καί vasa σκανδυναυιστί καί καί γερμανιστί σημαίνει ύδωρ! Όσον γιά τήν ατμόσφαιρα δέν είμαι βέβαιος γιά όσα λέγει ανωτέρω ό συγγραφέας, έχω κάποιες άλλες απόψεις γιά τό πώς προέκυψε.
    Όσον γιά τό 12. είναι ολόσωστον, έχω κάποια απόδειξη αλλά προτιμώ νά μήν τήν αναφέρω καί ίσως σφάλλω, αλλά δέν θέλω νά κλέβονται οί ιδέες μού από ξένους καί βάρβαρους καί νά τίς σφετερίζονται. Τήν έχω κατοχυρωμένη. Δέν μ' ενδιαφέρει άν κάποιοι θεωρήσουν ότι μπλοφάρω, απλά είμαι τσαντισμένος που κάποιοι κλέβουν τίς ιδέες μάς καί εκτός τού ότι λαμβάνουν δύναμη καί δόξα τήν ίδια ώρα καταρρακώνουν τό ηθικόν μάς ώς Έλληνες καί Χριστιανοί. Π.χ. ΝΑΣΑ καί άλλοι παρόμοιοι οργανισμοί κρατών καί πανεπιστημίων.
    Πάντως ευχαριστώ τόν συγγραφέα τού άρθρου επειδή μέ διαφώτεισε καί επιβεβαίωσε περαιτέρω τίς πάγιες απόψεις μού, εμπλουτίζοντας τίς μέ περισσότερες λεπτομέρειες σέ κάποιες ρήσεις τής Γένεσις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή