Παρασκευή 17 Αυγούστου 2018

ΝΑ ΔΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ!!!!!


 



ΝΑ ΔΙΑΤΙ ΟΙ ΕΛΛΗΝΟΚΥΠΡΙΟΙ ΑΝΕΦΟΔΙΑΖΟΥΝ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΤΕΧΟΜΕΝΑ!!!!!
.
Αυτή η κυβέρνηση καί αυτά τά κόμματα τού ίδιου μασσωνικού Αντιχριστιανικού καί αντιελληνικού συνδικάτου, τά οποία μάς έλεγαν καί μάς λέγουν νά αγαπάμε τούς αδελφούς Μωαμεθανοκύπριους, διατί διαμαρτύροντε μαζίν καί τά κουτορνίθα οί ψηφοφόροι τούς επειδή ό πτωχόκοσμος τών Ελληνοκύπριων πηγαίνει είς τά κατεχόμενα καί αναεφοδιάζεται μέ καύσιμα ενός τρίτου καί ολιγότερα τής τιμής τών καυσίμων από τό Κλεπτοκράτος; Εάν μάς αγαπάει τό Κλεπτοκράτος νά χαμηλώσει τήν τιμήν καυσίμων! Θυμίζω ότι οί πετραλαιοπωλητικές εταιρείες τού Κλεπτοκράτους μάς, πρώτες φυγάδευσαν τά χρήματα πρίν τό Κούρεμα Αναστασιάδη είς τήν αλλοδαπήν! Θυμίζω ότι ακόμη φυγαδεύουν τό χρήμα όπως πολλοί άλλοι είς τήν αλλοδαπήν καί η ελληνοκυπριακή οικονομία ομοιάζει με παραλακκούιν = παραφρεάτιον = ενδιάμεσον φρεατίδιον μεταξύ τού αποπάτου αφοδεύσεως καί τού κυρίως λάκκου, ήτοι τά χρήματα κερδίζοντε εδώ αλλά φυγαδεύοντε εκτός Κύπρου. Τουτέστιν, είτε τά χρήματα καταλήξουν είς τήν Ελβετία από Ελληνοκύπριους είτε είς τά κατεχόμενα ποία η διαφορά; Θυμίζω ότι πρόσφατα άφησαν τούς Μωαμεθανούς νά περάσουν φαλαγγιστί από τόν Πύργον πρός τά Κόκκινα διά νά ιορτάσουν τούς βομβαρδισμούς εναντίον Ελληνοκυπρίων μετά από τίς στραβάρες τών πράξεων τών ψευδοπαλλικαράδων Ελληνοκύπριων καί Μωαμεθανοκύπριων ήτοι διαίρει καί βασίλευε από τό βαθύ παρακράτος τής μασσωνίας! Θυμίζω ότι παρότι η Τουρκία προσπάθησε νά κάνει εισβολή είς τήν Κύπρον έν έτει 1963 καί δέν μπόρεσε τό επέτειχε έν έτει 1974, επειδή αντί νά καταλάβουμε τίς προθέσεις τίς καί νά μήν τίς παραχωρούμε ευκαιρίες εισβολής κάνωντας πολιτική επαναπροσέγγισης κάναμε πραξικόπημα καί μετά τήν κατοχήν κάνουμε τήν επαναπροσέγγιση, ενώ έπρεπε νά κάνουμε πολιτική ειρήνης πρίν νά γίνει τό κακόν. Θυμίζω, ότι εκείνοι όπου έκαναν τό πραξικόπημα καί εκείνοι όπου έκαναν πόλωση αντίπατριωτική από τήν άλλη, τώρα ώς κόμματα μάς συμβουλεύουν νά κάνουμε επαναπροσέγγιση αφού πρωτίστως μάς κατάστρεψαν. Θυμίζω ότι είς τήν Κύπρον υπάρχουν ανθρώποι όπου ό μιθσός τούς δέν τούς ικανεί νά περισσεύσουσι χρήματα διά νά κάνουν εκδρομή από τήν μία είς τήν άλλη μεριά τής Κύπρου ένεκα καυσίμων, αλλά ούτε νά κινούντε δι’ οχήματος σέ κοντινές αποστάσεις μέ άνεση. Καί όμως τό Κλεπτοκράτος τής Αντιαλληλεγγύης καί οί δισεκατομμυριούχοι ψευδοσυμπατριώτες ή αλλοδαποί τών πετραλαιοπωλητικών εταιρειών δέν τούς λογαριάζουν ούτε κάν ότι υπάρχουν, απλά τούς χειρίζοντε ώς άβουλα τάχα άνευ αξίας καταναλωτικά αντικειμενοκτήνη! Αφού τόν πτωχόν δέν τόν φροντίζεις ρέ μαλάκα θά αγοράζει καί τήν βενζίνη σού από επάνω σέ τριπλάσια καί πολλαπλάσια τιμή, ενώ είχες αμοιφθεί μέ εκατομμύρια προώθησης τού Σχεδίου Ανάνα καί κάθε άλλου Αντιχριστιανικού, Αντιελληνικού καί Αντιλαϊκού μασσωνικού Σχεδίου; Άει είς τόν διάολον καί είς Τόν Θεόν είσαι εγκαλεμμένος δι’ ανάκρισιν άθεε άψυχε!!!!
Βεβαίως ό πτωχός καί ό μεσαίος τάξεως Ελληνοκύπριος δικαιολογείται νά ανεφοδιάζεται μέ καύσιμα από τά κατεχόμενα διά νά επιβιώσει καί νά δαπανήσει τά εναπομείνοντα χρήματα τού σέ επιχειρήσεις μικρές τού Κλεπτοκράτους διά νά επιβιώσει ό απλός λαός. Άλλωστε, Ελληνισμός δέν είναι ούτε οί Τράπεζες, ούτε οί πολιτικοί, ούτε οί ζάμπλουτοι κλέπται, ούτε αί πετρελαιοπωλητικαί εταιρείαι, αλλά ό ΛΑΟΣ! Άκουσες ΑΚΕΛ, ΔΗΣΥ, ΔΗΚΟ, ΕΔΕΚ κ.α.;;;;; Ειδικά τά ΑΚΕΛ και ΔΗΣΥ βρώμα καί δυσωδία αντιλαϊκής, αντιχριστιανικής καί αντιελληνικής προπαγάνδρας καί ΛΥΣΣΑΣΜΕΝΗΣ ΠΟΛΥΔΙΑΠΡΑΞΣΕΩΣ! Είπα νά μήν ομιλήσω, αλλά πόσην ανοησία καί βλακώδη ειδωλολατρική αφοσίωση από τούς ψηφοφόρους καί τούς Χριστιανούς καί πόση υποκρισία καί υπόσκαψη τού Χριστιανισμού, τού Ελληνισμού καί τού Λαού (συμπεριλαμβανομένων καί τών απλών Μωαμεθανοκύπριων) από τά σκατοκόμμματα σάς, συμφεροντολόγοι, υποκριταί, Γραμματείς, Φρισσαίοι καί τσιράκια αυτών, τών αξιοματούχων τής μασσωνίας καί τού διεθνές εγκλήματος, πτού σάς καί ζήτω Χριστός μού!
Πώς θά επιβιώσει ό Λαός; Μέ τό νά μήν τού περισσεύουν χρήματα διά νά πληρώνει τό πετρέλαιον τριάκις κάι βάλε, νά λιμοκτονεί καί εσείς νά τού λέτε έναν ψευδοπραύω επειδή δέν έχει νά φάει ή νά τού περισσεύσουν χρήματα, διά κάτι άλλον καί χρήσιμον διά τήν οικογένειαν τού; Ψευδοκλεπτοκυβέρνηση τής υποκρισίας, τής ασυδωσίας καί τής ανομίας κούκου!!!!!
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Τετάρτη 11 Ιουλίου 2018

ΡΕΣΙΤΑΛ ΦΙΛΟΚΑΚΙΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΝ ΚΥΠΡΟΥ!!!!!



 

https://www.pentapostagma.gr/2018/07/%CE%B2%CF%8C%CE%BC%CE%B2%CE%B5%CF%82-%CE%B1%CF%81%CF%87%CE%B9%CE%B5%CF%80%CE%B9%CF%83%CE%BA%CF%8C%CF%80%CE%BF%CF%85-%CE%BA%CF%8D%CF%80%CF%81%CE%BF%CF%85-%CF%8C%CF%83%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CE%B9%CE%BF.html

Ό ανεκδιήγητος Ττόμυς δέ Μπίιιιιυυυυυυ! ΚΑΙ ΦΙΛΟΚΑΚΗ ΥΠΕΡΦΙΛΟΚΑΤΗΓΟΡΗ ΒΔΕΛΥΓΜΑΤΙΗ ΓΛΩΣΣΑ του. Καί εάν ακόμη τού έπταιξαν ό Ιωσήφ ό Βατοπαιδινός καί ό Ιωσήφ ό Ησυχαστής εάν τού έπταιξε καί αυτός, πώς κατηγορεί όλους τούς Μοναχούς καί αξιωματούχους από τότε καί μετά; Η γενίκευση τού δείχνει μωρία, συναγωγή πονηρευομένων μέ αρχηγόν αυτόν, αφέλεια βλακείας, μίσος πρός ΤΟΝ ΧΡΙΣΤΙΑΝΙΣΜΟΝ, διχόνοια ήτοι αντιχριστιανική προδοτική φαρισσαιοϊουδαϊκή στάση, σκόπιμη αποστασία τών Χριστιανών διότι όταν βλέπουν αυτά όπου γίνοντε μέ τό παπαδαριόν αηδιάζουν καί φεύγουν από ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΙΗΣΟΥ ΧΡΙΣΤΟΝ, τό κρίμαν είς τόν λαιμόν σάς ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ. Καί όπως είπε καί η προφητεία: "είς τούς έσχατους καιρούς άλλοι θά φορούν τά ράσα καί άλλοι θά είναι οί ιερείς". Η δέ παροιμία λέγει: "δέν κάνουν τά ράσα τόν παπά" αλλά προφανώς τά έργα. Ό Χριστός είπε από τούς καρπούς θά καταλάβετε τό ποιόν τού δένδρου!!!!! Είμαι Χριστιανός καί δικαιούμαι νά σ' ελέγχω διά τήν θέσιν όπου κατέχεις περισσότερον απ' ό,τι εσύ εμέναν τόν λαϊκόν. ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΤΡΙΑΔΑΝ σ' έχω εναγκαλιεσμένον, Κύριε καί Θεέ μού κρίνον όλους μάς. Συγχώρησον μέ Κύριε!!!! Ίδές Κύριε καί κρίνε Κύριε!!!! (διαβάστε ανωτέρω τίς φιλόκακες δηλώσεις τού!!!!!)

Πρώτον, θά ευχηθώ είς τόν Ττόμμυ δέ Μπί καί είς όσους κατηγορεί έν δικαίω ή αδίκω καί όσους τόν πίκραναν καί όσους πίκρανε Καλόν Παράδεισον, ορμούμενος από αληθινά χριστιανικά λόγια! (Πρέπει νά ενοχλήθηκε αυτός καί ανωτέροι τού, ότι χιλιάδες Ελληνοκύπριοι καί άλλοι Ορθόδοξοι πηγαίνουν μέ δέος είς τήν Μονή Βατοπαιδίου καί σώζοντε αί ψυχαί τών από τήν εξομολόγηση, καθότι άνθρωποι όπου ποτέ δέν εξομολογήθηκαν καί δέν είχαν σκοπόν νά τό κάνουν, είς τό Βατοπαίδιον δέν αποχωρούν καί εισίν έτοιμοι νά "ερίσουν" εάν δέν τούς εξομολογήσουν είς τό "παρά πέντε" τής αναχώρησης τών, είμαι παθών αυτής τής ευεργεσίας καί ώς γνωστόν τά δηλωμένα καί αδήλωτα όργανα τού Σατανά εκνευρίζοντε όταν σώζοντε ψυχαίς, καί αί γνωσταί διεθνείς Αντιχριστιανικαί Οργανώσεις βρυκολακιάζουν)



Δεύτερον, Μίστερ Ττόμυ δέ Μπί, όστις αναμάρτητος βαλλέτω πρώτος λίθον, τό άκουσες αυτόν από Τόν Χριστόν;

Τρίτον, μήν ξύνεις πληγές!

Τέταρτον, καπνίζεις, δέν εξεύρω εάν τό έκοψες, αλλά κάποτε καπνίσαμε μαζίν, χαχαχά, εντός τής Αρχιεπισκοπής!

Πέμπτον, είπες ότι θά αυτοπαραιτήσουν από τόν αρχιεπισκοπικόν θρόνον, καί θά έδινες είς τόν Κύκκου ή Λεμεσσού τόν θρόνον, ώστε νά μοιραστείς τήν εξουσίαν, όταν εξελέγεις, εξ' ομφύκιου, μαλακίες είς τά τετράγωνα τού μάρκετινγκ = παγαποτιά! Εκλέγηκες μέσω περίεργων δυνάμεων ενώ πήρες ελάχιστον ποσοστόν καί οί δύο ανθυποψήφιοι σού ισχυρόν ποσοστόν! Ποίες εισίν αυταίς αί περίεργαι δυνάμεις όπου σέ προτίμησαν καί διατί;;;;;; ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ!!!!!

Έυδομον, υπάρχουν ενδείξεις εάν όχι αποδείξεις, ότι ανήκεις σέ μυστικές εταιρείες καί ΟΓΔΟΟΝ, μέ όσα είπες δύναμαι νά υποψιαστώ καί όταν υποψιάζομαι εγώ δέν είναι τυχαίον, ότι από σκοπού επισκέπτεσαι τό Αγίον Όρος, χωρίς νά επισκέπτεσαι τό Βατοπαίδιν, ινά φέρεις ΔΙΧΟΝΟΙΑΝ κατ' εντολήν ανωτέρων σου μυστικών εταιρειστών. ΕΝΑΤΟΝ, αντί νά ενώνεις κακιώνεις καί διαιρείς, δέν είσαι τής ειρήνης αλλά εμπαθής καί φιλόκακος, μνησίκακος καί ασυγχωρητικός, ΤΟΥΤΕΣΤΙΝ, είσαι ανάξιος διά αρχιεπίσκοπος, προτιμώ τόν άλλον τόν Παλαιοημερολογίτην, εάν είναι καλός. Πήγε νά ιδεί συμμαθητές είς τό Άγιον Όρος, λές καί τώ Αγίω Όρει είναι καμία παιδική χαρά αλητήριων εφήβων!!!!!

Δέκατον, ό Κοσμάς ό Αιτωλός τό είπε ότι είς τούς έσχατους καιρούς, οί ρασοφόροι θά είναι οί χειρότεροι. Καί πρίν ειπείς ο,τιδήποτε ΕΙΣ ΤΗΝ ΑΓΙΑΝ ΤΡΙΑΔΑΝ Σ' ΕΧΩ ΕΓΚΑΛΕΜΕΝΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΣΕ ΚΡΙΝΕΙ ΟΠΩΣ ΔΙΚΑΖΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΛΥΠΗ ΤΩΝ ΠΤΩΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΙΣΗ ΤΩΝ ΠΕΝΟΝΤΩΝ!!!!

ΕΝΤΕΚΑΤΟΝ, Ό Ττόμμυς δέν Εϋ, ήτοι ό Χρυσόστομος ό Α΄, έκτιζε ξενοδοχεία χωρίς νά τά αποξενώσει από τήν Εκκλησία, καί κέριδιζε καί η Εκκλησία καί ό κόσμος όπου εργαζόταν, άν καί τόν εκμεταλλεύτηκαν όταν έπαθε κυρίως αρτησιοσκλήρυνση φίλοι καί άλλοι εντός Αρχιεπισκοπής. Εσύ πώλησες τήν ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ όπου μάς τήν χάρισε ό Μικρασσιάτης Μποδοσάκης, πωλείς τά κτήματα τής αρχιεπισκοπής σέ ξένους επενδυτές, δηλαδή τά αποξενώνεις άπαξ διαπαντός καί αυτόν είναι τουλάχιστον προδοσία, διότι δέν γίνεται μεμονωμένα αλλά κατ' επανάληψη. Κάποτε ήθελα νά αγοράσω κτήματα από τήν Αρχιεπισκοπή καί απολογούμαι δημοσίως, καί ζητώ συγχώρεση από Τόν Τριαδικόν Θεόν!

ΔΩΔΕΚΑΤΟΝ, μίστερ Ττόμυ δέ Μπί, μετά από όλα αυτά καί ότι έκτισες όπως λέγουν σέ νεκροταφείον καί αρχαία, κάνε τόν απολογισμόν τής αυτοκριτικής σού καί αποφάσισε εάν είσαι καλύτερος από τούς Βατοπαιδινούς Πατέρες. Εκείνοι εξομολόγησαν χιλιάδες καί προσφέρουν σέ χιλιάδες φροντίδα, διανυκτέρευση καί βρώση, έστω μέ τά κακώς κείμενα τούς, όπου δέν λείπουν από κανέναν μάς. Καί πού εξεύρεις ότι δέν μετανόησαν καί δέν εξομολογήθηκαν βρέ μπαγάσα, χεχεχέ! Ενώ εσύ χρειάζεσαι παραίτηση, μετάνοια καί εξομολόγηση άρον άρον νά σώσεις τήν ψυχήν σού!

ΔΕΝ ΧΡΙΑΖΟΜΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΠΑ ΔΙΑ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ!!!!

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ







Παρασκευή 6 Ιουλίου 2018

ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΑΝ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΒΛΑΝΙΑ ΒΟΡΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ;

 


ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ. ΑΝ ΟΝΟΜΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΒΛΑΝΙΑ ΒΟΡΡΕΙΟΣ ΗΠΕΙΡΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ;
.
(Ώς πρός τήν προσμοίωση τής σημαίας τής Βόρρειος Μακεδονίας = Σκοπίων τού Βυζαντίου άλλως πώς, μέ τά εστιατόρια McDonalds =McDonia από πολλά έτη μελέτησα καί διετύπωσα σέ άρθρα ότι η λέξη Μακντόναλτς προέρχεται από τήν λέξη Μακεδόνας έκ παραφθοράς είς τήν Σκοτία/Σκοτιά, όπως τό Γεώργιος έγινε Τζιώρτζ, Ζώρζ, Χορχέ κ.α.. Οί Μακεδόνες ήσαν μεταγενέστεροι τών Ελλήνων Κελτών καί Γαλατών Ελλήνων υιών τού Ηρακλέως άποικοι καί επικαλούντο προσδεικτικώς Μακεδόνες καί ύστερα Μάκ έν συντομία όπως π.χ. τό Ιωσήφ σέ Σήφης κ.α., ή Μακντόναλτς παραφθαριστί. Ήτοι McDonia =       MαcεDonia = Μακεδονία = ΜαcεΔονία!!!! Άρα τέ, η ειρωνία διά τών εστιατορίων Μακντόναλτς ώς ΜcDonia δέν είναι ειρωνία αλλά αντιειρωνία ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ, ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!!!!! Καί ό νοών νοείτο!!!!).
.
Εάν οί Αλβανοί αποφασίσουν νά ονομάσουν τήν χώρα τούς Βόρρειος Ήπειρος θά κάνουμε καυγά ή θά πανηγυρίσουμε; Από αυτήν τήν ερώτηση καί τήν απάντηση τής θά φανή εάν έχουμε πολιτική στραβομάρα ή διορατικότητα! (Όλα τά απολωλότα φυλετικά καί θρησκευτικά πρόβατα θά επιστρέψουν είς τήν Μάνα Ελλάδα τήν Γή τής Ορθοδοξίας, θά εκπλαγείτε ίσως αλλά θά τό ιδείτε!!!!).
.
Βεβαίως είς τήν Ελλάδα καί τήν Κύπρον (καί κάθε άλλη ελληνική περιοχή) τούδε καί σέ κάθε πεπερασμένη καί μελλοντική εποχή θά υπάρχει ισχυρά αντιελληνική πολιτική, τί νομίσατε ότι θά παύσει ποτέ η δράση αυτή; Εάν ναί, τότε δέν έχετε συλλάβει τί εστίν Ελλάς καί ότι πάντοτε έχει εχθρούς, ξένους, Έλληνες, ψευδοξένους = Έλληνες όπου δέν γνωρίζουν τήν ελληνική τούς καταγωγή ή τήν περιφρονούν επειδή άλλαξαν συνείδηση διά τής κοσμικής καί θρησκευτικής ιδιότητος όπου ανήκουν καί επειδή εισίν παλειανθρώποι ιδιοτελείς (οί πλείστοι). Οί Πομάκοι δηλώνουν Έλληνες καί Μωαμεθανοί, ενώ είς τόν Πόντο οί εκμωαμεθανοποιημένοι Έλληνες μισούν τήν Ελλάδα καί Τόν Χριστόν, όπως ό πολύ λυσσασμένος Ερτογάν, Έλλην από τήν Ποταμιά τού Πόντου, όπου είς τίς 29/05/2018 έκανε αναπαράσταση τών τοιχών τής Κωνσταντινούπολης (δηλαδή εάν οί Τούρκοι επανομοατίσουν τήν Εισταμπούλ Κωνσταντινούπολη θά τό αρνηθούμε; Χαχαχαχά), τά ενέδυσε μέ πανώ (πάνινες αναπαραστάσεις) από εικόνες Τής Παναγίας μάς καί τά έκαψε. Η πράξη αυτή διά Τήν Μητέρα Τού Θεού πέρασε σχεδόν απαρατήρηση από τό σύνολον τής θρησκευτικής καί κοσμικής εξουσία τής Ελλάδος, τής Κύπρου καί τού Απόδημου Ελληνισμού, αίσχος!!!!
.
Εάν οί Ιταλοί αποφασίσουν νά ονομάσουν τήν χώρα τούς Μεγάλη Ελλάδα τί θά κάνουμε; Δηλαδή εάν όλοι αποφασίσουν νά δηλώσουν τήν ελληνικότητα τούς εμείς θά τούς τήν αρνηθούμε εγωιστικώς θεωρώντας τήν αποκλειστικόν προνόμοιον ή θά πανηγυρίσουμε; Ιδού η ρόδος ιδού καί τό πήδημα τής διορατικότητος!
.
Πρέπει νά τονίσουμε ότι κάθε απόφαση μάς μέ τό οιονδήποτε ελληνικόν ζήτημα θά αποβή καλόν ή κακόν, ουδέτερον ή ανάμεικτον, βάσει τού Νόμου τής Τετραπιθανότητος: α) μέν β) δέ γ) ουδέτερον καί δ) ανάμεικτον καί δή τών εκάστοτε χειρισμών τής εκάστοτε κυβερνήσεως καί τού λαού ανά έκαστη μικροεποχή καί μεγαλοεποχή, θά μετατρέπεται κάθε απόφαση σέ έναν από αυτά τά 4 όπου προείπαμε. Μόλις ορίσαμε τόν ορισμόν τού ρούν τής Πολιτικής Διαναπτύξεως.
.
Είσαι βέβαιος ότι εσύ ό οιοσδήποτε Έλληνας έχεις περισσότερον ελληνικόν αίμα από τόν οιονδήποτε Σκοπιανό, Αλβανό, Ιταλό, Εβραίο κ.α.;;;;; Έ τότε μόλις παραδέχθηκες ότι δέν γνωρίζεις τήν ελληνική Ιστορία, διότι εάν τήν γνώριζες θά ήξευρες ότι οί Έλληνες εξαπλώθησαν σ’ όλα τά μήκη, πλάτη καί ύψη τής Γής, άλλοι ήρθαν σ’ εμάς καί εμείς πήγαμε αλλού πρώτοι, πρίν από τόν καθέναν καί όταν ήρθαν σ’ εμάς ξένοι οί πλείστοι ήσαν Έλληνες όπου ανέπτυξαν καινούργια έθιμα καί θρησκευτικές πεποιθήσεις αλλά καί γλωσσικά ιδιώματα, ώστε είς τά βάθη τής αγραμματοσύνης καί τής λησμονιάς, εξέχασαν τήν ελληνική τούς καταγωγή! Ώς έκ τού εδώ δηλώνω όχι Εθνικιστής αλλά Υπερεθνικιστής αφού είμαι τής απολύτου πεποιθήσεως ότι όλοι οί καυκασιογενείς = καυκασιοχαρακτηριστικοπρόσωποι λαοί εισίν Έλληνες καί όχι μόνον, χαχαχαχά!
.
Κατά συνέπεια, πολλοί πρόσφυγες όπου έφτασαν είς τήν Ελλάδα από τήν Συρία ώς Χριστιανοί ή Μωαμεθανοί, εάν μελετήσετε τήν Ιστορία, θά καταλάβετε ότι κατάγονται από αρχαίες ελληνικές πόλεις, αίτινες μέ τήν σειράν τούς έγιναν πολλά άλλα φύλα μέ ιδιαιτερότητες είς τά ήθη, έθιμα, γλωσσικούς ιδιομματισμούς, εξαναγκασμούς από ηγεμόνες κοσμικούς, θρησκευτικούς καί ψευδοθρησκευτικούς! Τώρα ποίος έχει περισσότερη διορατικότητα; Αυτός όπου νομίζει ότι Έλληνας είναι όστις ζεί ή γεννήθηκε εντός τής ελληνικοκρατικής επικράτειας καί έμαθε τήν ελληνική γλώσσα ή όστις έχει γονίδια ελληνικά, καί όπου κάποτε ήταν στρατιώτης, έμπορος, άποικος Έλλην έξ’ Ελλάδος;
.
Η χώρα όπου ονομάστηκε Βόρρειος Μακεδονία ώς γεωγραφική περιοχή έχει ελληνικόν αίμα καί ό Επίσκοπος Ορχίδος τών Σκοπίων όπως καί πολλοί άλλοι Σκοπιανοί τό βροντοφωνάζουν. Η Βόρρειος Μακεδονία καί η Αλβανία = Βόρρειος Ήπειρος μία ημέρα θά ενσωματωθούν είς τήν Ελλάδα. Η ονομασία Βόρρειος Μακεδονία δίδει πρόσφορον έδαφος επανάπτυξης τής ελληνικής τούς συνείδησης, αλλά δέν τό βλέπετε, ούτε αυτοί όπου υπόγραψαν τήν συμφωνία τό βλέπουν, ήτοι ό Τσίπρας καί η εκατέρωθεν παρέα τού! Ό Μακεδονομάχος Καπετάν Κώττας, δέν ήξευρε γρίν (λέξην) ελληνικά, ωμιλούσε σκοπιανιά αλλά είχε ελληνική συνείδηση, προφανώς ό άνθρωπος έφερε μέσα τού τήν μεγαλοφυία τής ελληνικής νοημοσύνης, καί απόδειξε πέρα ώς πέρα ότι ήταν καί είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΕΡΟΣ από πολλούς Έλληνες! χαχαχαχά! Τί θά έλεγαν είς τούς σημερινούς Κόττες οί στενόμυαλοι Έλληνες; Δέν είστε Έλληνες; Έλληνας είναι καί ό μετέχων τής ελληνικής παιδείας καί ό μετέχων τών ελληνικών γονιδίων, ωσαύτως όρισαν μέ τήν κβαντική τούς σκέψη οί Αρχαίοι ημών προγόνοι. Υπομονή, καί η νίκη είναι ιδική μάς υπό τό προίσμα: «ουδέν κρυπτόν υπό τού ηλίου» όπως είπε ό παππούλης ό Ηράκλειτος τό 700 π.Χ..
Ό άλλος ό παππούλης ό Μεγαλοπροφήτης Κοσμάς ό Αιτωλός είπε: «από τίς τρείς χώρες μία θά μείνει». Πιστεύω χωρίς νά είμαι απόλυτος, ότι από τήν Βόρρεια Μακεδονία, τήν Αλβανία ή Βόρρειο Ήπειρο καί τήν Ελλάδα, μία χώρα θά μείνει, η Ελλάδα ή τό άλλον τρίπτυχον: Ελλάδα, Κύπρος καί Μικρά Ασσία θά γίνουν όλες Ελλάς!!!!
.
Μήπως εάν η Τουρκία αποφάσιζε νά μετονομαστεί Μικρά Ασσία ή Ιωνία θά τής λέγαμε αίσχος!;;; Όχι! χαχαχά! Μά αυτά είναι Τού Θεού, η πρώτη φάση διά τήν αλλαγή τών παιδομαζομένων καί άλλων Ελλήνων από τουρκική καί άλλη μειονοτική φυλή νά γίνει ελληνική συνείδηση, χαχαχαχά, μά πώς δέν τό βλέπετε;
.
Καί τί θά κερδίσωμεν εάν όλη η Γή καί όλον τό Σύμπαν μετονομαστεί σ’ ΕΛΛΑΣ αλλά έκαστος τών Ελλήνων απωλαίσει τήν ψυχήν τού; χαχαχαχά! Σάς ενδιαφέρουν τά ονόματα αλλά είς τά τινά όπου ωθούν είς τό εμφύτευμα τού μικροψήγματος κωφεύετε, αδιαφορείτε καί οκνηρείτε, ώ μώροι εγωισταί καί ανεγκέφαλοι! Είναι επειδή δέν μελετήσατε νά ιδείτε ότι ό κόσμος είναι έναν πτώμα, όπως λέγει Ό Χριστός είς τό κατά Θωμάν Ευαγγέλιον!
.
Πού είναι τά σύνορα Τής Αληθινής Ελλάδος; Είς τά σπλάγχνα Τού Πατέρα Τού Άκτιστου Τού έν τοίς Ουρανοίς!!!!
.
Ό Θεός μαζίν μέ όλους μάς διαφωνούντες καί συμφωνούντες καί μήν μέ παρεξηγείτε, δέν σάς τά λέγω από κακία αλλά από καυστική διαπαιδαγωγική αγάπη, εγώ ό περισσότερον όλων σάς αμαρτωλός. Είμαι δέ τόσον αμαρτωλός όπου δέν τολμώ νά αναλογιστώ πόσον διότι δέν θ’ αντέξω νά τό αυτόπροσεγκαρδιώσω, αλλά τό γνωρίζω! Κύριε Ελέησον μέ τήν κατάμαυρη κατεστραμμένη ψυχή καί τήν κάθ’ άλλη αμαρτωλή έν γνώσει ή έν αγνοία τής ψυχή!
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Τρίτη 15 Μαΐου 2018

ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΝΑΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ Η Η.Π.Α. ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΙΕΡΣΟΛΥΜΑ!

 



ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΝΑΟΥ ΣΟΛΟΜΩΝΤΟΣ Η Η.Π.Α. ΠΡΕΣΒΕΙΑ ΙΕΡΣΟΛΥΜΑ!
.
Εφοδιαστείτε μέ Αντίδωρα καί Αγιασμόν, Άγιον Ελαιόλαδον, Αγίαν Γραφήν καί θά μέ θυμηθείτε. Καί άλλα ιερά εκφυλακτικά κειμήλια καί πράγματα.
.
Ήρθε η ώρα όπου αναμέναμε η ώρα τής Αποκάλυψης Τού Ιωάννη. Τά γεγονότα τρέχουν ραγδαία πρός τά εκεί καί αφήστε τούς άλλους νά χαίροντε μέ τά υλικά αγαθά, τίς οικονομίες καί νά ειρωνεύοντε. «τά μακρά κοντά ηρτάν» λέγει μία ελληνοκυπριακή παροιμία, ή «ό καιρός γάρ εγγύς».
.
Θά δωθή η μάχη Χριστού καί Αντίχριστου καί θά ιδούμε ποίος θά νικήσει, αφήστε τούς άλλους νά εμπαίζουν, όπως ενέμπαίζαν τόν Νώε καί όπως έκαναν μέ τές πρόστυχες πράξεις, προτάσεις καί ειρωνίες είς τά Σόδομα καί τά Γόμμορα.
.
Οπλιστείτε μέ ιερόν ύδωρ καί ιερόν άρτον, κουράγιον, προσευχήν, κειμήλια, ψυχολογική προδιευθέτηση. Ανάγνωση ιερών βιβλίων, ειδικά εκείνων όπου εισίν ειδικά ινά δίδωσι κουράγιον καί αντοχήν ένεκα δυσχερειών, καταδρομής τής τύχης καί καταδίωξης.
.
Δέν γνωρίζουμε εάν θά μεσολαβήσει ό Εξαδάκτυλος αλλά ό Αντίχριστος πλησίασε πολύ κοντά.
.
Ετοιμαστείτε από τώρα ώς Σπαρτιάτες Τού Χριστού.
.
Μετά τόν Γ΄ΠΠ όλοι θά συνδεθούν (καί αφού περάσει η εποχή τής βασιλείας τού Εξαδάκτυλου, εάν υπάρξει) είτε μέ τόν Αντίχριστο είτε μέ Τόν Χριστό. Δέν θά υπάρχει άλλη επιλογή, δέν θά υπάρχει τρίλημμα (τρία+λήμμα) αλλά δίλημμα (δύο λήμματα).
.
Ακόμη καί οί μεγαλορρημονούντες Αρχαιολάτρες θά επιλέξουν έν τέλει έναν από τούς δύο. Η μή επιλογή τότες δέν θά είναι επιλογή, νά τό θυμάστε. Όποιος δέν θά είναι μέ τόν μέν θά είναι μέ τόν δέ αυτόματα! Οί επιλέγοντες Αντίχριστο θά συνδεθούν ώς διαβολική ασελγελεύθερη αντίστοιχη καί αντίθετη (μέ εκείνη Τού Χριστού) άμπελον τής απώλειας τού Αντίχριστου, διά τής τεχνολογίας τών εμφυτευμένων μικροψηγμάτων. Ό Ναός τού Αντίχριστου θά είναι ό Ναός τού επανεγερθέντος τότε Σολομώντος καί απ’ εκεί θά ελέγχεται κάθε μικροψηγματοποιημένη ψυχή.
.
Όσοι θά επιλέξουν Χριστό θά «χαθούν» από τήν κοινωνία (σατανοκοινωνία έν αντίθεσει μέ Τήν Θεία Κοινωνία) τού Αντίχριστου, θά κηρυκτούν ανεπιθύμητοι επί τής γής, άκουσον άκουσον, λές καί είναι ό Αντίχριστος καί οί οπαδοί όπου έκτισαν τήν γήν (ύλην) καί τόν ουρανόν (αϋλίαν) καί θά καταδιώξουν μέ ανεκλάλητη θρασύτητα όποιον δέν υποκύψει είς τήν άμπελον τής απώλειας διά μικροψήγματος! Μακάριοι οί καταδιωγμένοι από παντού είπε Ό Χριστός καί ό νοών νοείτο! Θά λάβη Στέφανον Δικαιοσύνης επί τής κεφαλής τής ψυχής τού μέ τήν Άκτιστη Αήττητη Σπάθα Τού Τριαδικού Θεού.
.
Φαίνεται λοιπόν ότι όλες αί κλίκες από τούς σατανολάτρες, τούς οικονομολάτρες, πολυθεολάτρες, διασκεδασολάτρες έως τούς τυπικολάτρες Ψευδοχριστιανούς θά ενωθούν μέ τόν Αντίχριστο καί μόνον όσοι είναι αμιγώς καί μόνον Χριστιανοί θά ενωθούν μέ Τόν Χριστόν. Νά διατί λέγει Ό Χριστός είς τό Ευαγγέλιον Τού Θωμά: «ότι πολλοί ευρίσκοντε είς τήν εξώθυρα τού Νυμφώνα αλλά μόνον οί μοναχικοί θά εισέλθουν». Δηλαδή όσοι θά πιστεύουν καί αγαπούν μόνον Χριστό καί όχι μαζί μέ Τόν Χριστό καί ολίγον απ’ όλα ή οποιαδήποτε βαριά αμαρτία. Ό έχων ώτα ακούειν ακουέτω. Ό Θεός φύλαξε τό Ευαγγέλιον Τού Θωμά διά τήν εποχήν τής απιστίας, ώς έναν σύντομον κωδικόν σύγγραμαν μή λάθους, μή απώλειας. Ενδεικτικόν διά νά τό βαστάμε σέ δύο κόλλες χαρτίν όταν θά καταδιωκόμαστε! Έν σοφία εποίησε καί πολλά θαυμαστά θά παρουσιάζονται διαρκώς έκ τούδε καί είς τό εξής σύν τώ χρόνω!
.
Θά γίνει μπάχαλο. Θά συναχθούν όλοι είς τά Ιεροσόλυμα, οί δικαιούντες τήν Ιεράν Σολυμών Πόλιν καί οί σφετερίζοντες. Ό Χριστός καί οί άλλοι.
.
Τά Ιεροσόλυμα είναι η Πόλις ήτις αντιπροσωπεύει τίς τρείς Μονοθεϊστικές Θρησκείες. Ιουδαϊσμό, Χριστιανισμό καί Μωαμεθανισμό.
.
Η Αμερικάνη Πρεσβεία κάνει τήν βάση τής είς τά Ιεροσόλυμα ώς παγκόσμια εβραϊκή υπερδύναμη. Επιβεβαιώνεται η ρήση τού Αγίου Παϊσίου τού Αγειορίτου: «δέν υπάρχει Αμερική είναι εβραϊκή βάση».
Τά Ιεροσόλυμα είναι έδρα τού Ιουδαϊσμού, Τού Χριστιανισμού, τού Μωαμεθανισμού, τού Εβραιοαμερικάνικου Στρατού ήτοι Η.Π.Α., τού Αντίχριστου λίαν συντόμως εκεί όπου ήταν οικοδομημένος ό Ναός τού Σολομώντος καί Τού Τριαδικού Θεού ήτοι Ό Άγιος Τάφος (καί οί λοιποί Αγίοι Τόποι) Τού Χριστού!
.
Κατά τήν διάρκειαν τής πλήρης εξουσία τού Αντίχριστου Ό Άγιος Τάφος (όπως καί τά άλλα Άγια Μέρη καί Ναοί ανά τώ παγκόσμιω) θά κλείσει καί δέν θά γίνεται θυσία, όπως μάς πληροφορεί η Παλαιοδιαθηκή Προφητεία, ήτοι ημέρας 1335! Όστις αντέξει τόσες ημέρες χωρίς νά αποδεχθεί μέ τήν θέληση τού τό μικροψήγμα τής σατανικής αμπέλου τής απώλειας, Μέγιστος Άγιος θά γίνει οίαν διαγωγήν καί εάν είχε πρίν, καί είτε εξομολογήθει ποτές καί είτε δέν εβαπτίσθηκε ποτές. Διότι όστις αντέξεις 1335 ημέρες διά νά τό κάνει τούτον θά έχει ήδη βαπτισθεί διά τής Μετάνοιας καί θά βαπτίζεται καθημερινώς ημέρας 1335!
.
Μετά θά έρθη Ό Χριστός Δευτέρα Φορά, η Δευτέρα Παρουσία. Καί η Συντέλεια τού Κόσμου. Νά τί λέγει Δανιήλ (12, 1-13) είς τό (13): «καί σύ δεύρο καί αναπαύθου έτι γάρ ημέραι καί ώραι είς αναπλήρωσιν συντέλειας, καί αναστήση είς τόν κλήρον σού είς συντέλειαν ημερών».
.
Καί η προφητεία ότι σχεδόν όλοι θά υποκύψουν είς τόν Ιούδαν καί θά προσκυνήσουσι αυτώ, από Προφητεία Ζαχαρίου (Κεφ. 14, 9-14) είς τό (14): «καί ό Ιούδας (προδότης αντίστοιχος τού Ισκαριώτη Ιούδα, ήτοι ό Αντίχριστος) παρατάξεται έν Ιερουσαλήμ καί συνάξει τήν ισχύν πάντων τών λαών (διά τής αμπέλου τής απώλειας τού μικροψήγματος) κυκλόθεν, χρυσίον καί αργύριον καί ιματισμόν είς πλήθος σφόδρα (τότες άμα τό πέρας τού Γ΄ΠΠ καί τού Εξαδάκτυλου άμα συνάξει, δέν θά υπάρχει άλλη επί γής βασιλεία, οί βασιλείς οικειοθελώς καί συνάμα ψυχαναγκαστικώς θά καταργηθώσι καί αυτοκαταργηθώσι κατ’ εντολήν τής Σιωνιστικής Μασσωνίας καί θά κηρυχθεί ένας παγκόσμιος βασιλεύς ό Ιούδας Αντίχριστος, όπως παρουσιάζεται από τά Πρωτόκολλα τής Σιών)».
.
Καλόν είναι ν’ αναγνώσετε πάσα Προφητεία τής Παλαιάς Διαθήκης διότι εισίν κατατοπιστικότερες καί σκοπόν έχουν νά ενισχύουν τήν πίστην, νά διατί συγγράφθηκαν παλαιότερα διά νά προσηγορούν ότι Ώς Λόγος Ήξευραν Τί Έλεγαν καί νά ενισχύσουσι τήν ολιγοπιστία μέ μακροπιστία καί μεγαλοπιστία.
.
Τά Ιεροσόλυμα διά 1335 ημέρας θά γίνει Πόλις τού Σατανά, δέν γίνεται νά Συλλειτουργεί είς τόν ίδιον Ιερόν Τόπον καί Ό Θεός καί ό διάβολος. 1335 ημέρας κατοχής τών Ιεροσολύμων από τόν υιόν τού διαβόλου, τόν υιόν τής ψυχαπώλειας, τόν υιόν τού σφετερισμού, τής αχαριστίας, τής φιλοκακίας, τής μισανθρωπίας, τού ψεύδους καί τής απάτης.
.
Νά έχετε Αντίδωρον καί Αγιασμόν καί νά προσεύχεστε από πρίν, νά δυναμώσει η ψυχική, εγκάρδια καί νοητική θέληση, νά γίνετε τό θαύμαν Τού Χριστού Έν Χριστώ καί Έν ψυχεί σάς!
.
Καί μήν δίδετε μεγάλη σημασία είς τά καθημερινά πεπραγμένα, πολιτικά καί πολιτισιτικά δρώμενα, είναι από τόν διάβολον καί τούς διαβολάνθρωπους διά νά σάς περισπούν τήν προσοχήν καί αντί νά προσεύχεστε νά ασχολείστε καί αναλώνεστε μέ ανάξια καί συγχυστικά μάταια ασχολήματα. Μόνον νά λέτε Ό Θεός νά μακαρίσει όσους αποθαίνουν σέ οποιαδήποτε χώρα από οιανδήποτε αιτία, είτε εισίν φίλοι είτε εισίν εχθροί, ομόθρησκοί ή αλλόθρησκοί, διότι φέρνει μεγάλη αξία είς τήν ψυχήν, τήν κάνει αντάξια Τής Βασιλείας Τών Ουρανών, επειδή πρό+συν+συγχωράτε κάθ’ άλλον συνάνθρωπον σάς. «Εάν μνημονεύετε μέ ψυχοσωτηρία τών άλλων τό ίδιον θά πράξει Ό Χριστός σ’ εσάς».
.
Δόξασοι Ό Τριαδικός Θεός, καλήν αντάμωσιν Ευ+Αντάρτες Τού Τριαδικού Θεού!
.
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ

Δευτέρα 16 Απριλίου 2018

Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΗΤΑΝ ΙΟΥΔΑΙΟΣ! ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ





Ο ΣΟΦΟΚΛΗΣ ΗΤΑΝ ΙΟΥΔΑΙΟΣ! ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΙΟΥΔΑΙΩΝ
 .
Ο Σοφοκλής δέν ήταν Ιουδαίος αλλά Υιού δεούμενος = Υιουδαίος/Υιουδέος.
 .
Δέν υπάρχει αμαρτία, μαλακία, κακία, αχαριστία όπου νά έκαναν οί Αρχαίοι Ιουδαίοι καί νά μήν τήν έκαναν καί οί Αρχαίοι Έλληνες, είτε αναγράφεται εντός τής Παλαιάς Διαθήκης είτε ουχί. Συνεπώς, αμφότεροι κινούντε είς τόν ίδιον παρονομαστή!
 .
Μέ τήν διαφορά, ότι μερικοί Αρχαίοι Ιουδαίοι μετανόησαν καί εμπράκτως διόρθωσαν ενώπιον Τού Θεού τάς βαρετάς αμαρτίας τούς, τά ίδια έκαναν καί μερικοί Αρχαίοι Έλληνες. Όλοι οί άλλοι Ιουδαίοι καί Έλληνες, δηλαδή όσοι δέν μετανόησαν, τού ίδιου κόμματος καί καταδίκης κατηγορούμενοι είναι. Ό άδικος είναι άδικος καί ό δίκαιος δίκαιος όποια θρησκεία καί κολιαντυρίζει (εναγκιστρώνεται).
 .
Οί Αρχαίοι Έλληνες χαλούσαν ναούς αρχαιοελληνικούς, συνήθως άμα κατακτούσαν οί μέν Έλληνες τούς δέ Έλληνες, αλλά δέν υφίσταται μαρτυρία Αρχαίοι Ιουδαίοι νά χαλούσαν ναούς τών ομόθρησκων τών!
 .
Συνεπώς, όστις κατηγορεί τάς αμαρτίας τών Αρχαίων Ιουδαίων συγκατηγορεί καί τάς αμαρτίας τών Αρχαίων Ελλήνων καί τό αντίστροφον καί μόνον ό μώρος καί ό παγαπότης δέν τό παραδέχεται τούτον!
 .
Οί μισητές τού Χριστιανισμού, κατηγορούν π.χ. τόν Λώτ ότι επάνω είς τήν μέθην τού συνουσιάστηκε μέ τάς θυγατέρας αυτού, αλλά λησμονούν ότι οί ίδιοι οί θεοί τού Δωδεκάθεου συνουσιάζονταν ανά μεταξύ τών όντες αδέλφια. Υπήρχε δέ, καί αδελφογαμία είς τούς θνητούς Ιουδαίους καί Έλληνες τότες, καί ήταν από κάποιους θεμιτόν, από άλλους ίσως όχι. Ό Αύραμος = Αβραάμ μέ τήν γυναίκα τού Σάρρα ήταν ετεροθαλείς αδέλφια, αλλά εκείνον όπου τόν έκανε σπουδαίον ήταν ότι δέχθηκε νά θυσιάσει τόν υιόν τού Ισάξιον είς Τόν Θεόν. Τεκνοθυσίες γινόντουσαν καί είς τήν Ελλάδα, όπως είς τό Λυκαίον Όρος τής Πελοποννήσου, αλλά σέ ποίον; Τόν Θεόν ή τόν διάβολον; Βεβαίως, εάν έξ’ απάτης θυσιάζεις είς τόν διάβολον νομίζοντας ότι θυσιάζεις είς Τόν Θεόν, δέν είναι τό ίδιον μέ τό νά θυσιάζεις έν γνώσει σού είς τόν διάβολον. Ανθρωποθυσίες σέ πνεύματα γινόντουσαν σ’ όλην τήν ανθρωπότητα. Είς τήν περίπτωσιν τού Αύραμου, έν τέλει η ανθρωποθυσία δέν έγινε, όπως καί είς τήν περίπτωση τής Ιφιγένειας, βάσει τής γνωστής Τραγωδίας. Η θυσία τού Ισάξιου ήταν διά χάριν Θεού καί τίποτε άλλον, η θυσία τής Ιφιγένειας διά χάριν τού μάταιου γοήτρου μίας πόρνης, τής Ωραίας Ελένης, καί διά χάριν τού εμπορίου καί τής πολεμοχαρίας. Η Αθηνά λέγεται ότι αποσώβησε τήν εσχάτη τήν Ιφιγένεια ενώ άλλοι υπαινίσσοντε ότι η θύσια τής πραγματοποιήθηκε.
 .
Ό Λώτ κουβαλούσε πολλά χιλιόμετρα έναν κουβά ύδατος από τόν Ιεροδάνη = Ιορδάνη Ποταμό διά νά ποτίσει τά τρία κούτσουρα όπου τού έδωσε ό Αύραμος διά νά εξιλεωθεί καί τού είπε εάν έν τέλει τά κούτσουρα χλωρέψουν καί θαλλέψουν είναι σημείον ότι Ό Θεός σέ συγχώρησε. Μόνον τήν πρώτη καί τήν έσχατη ημέρα μεταξύ τριών ετών κατάφερε νά πάρει τό ύδωρ είς τά κούτσουρα καί έν τέλει νά θαλλέψουσιν, τές άλλες ημέρες ό διάβολος μεταμορφωμένος σέ γρηά, παιδί, χωλό, άρρωστο άνθρωπο ίστατο είς τόν δρόμο τού Λώτ καί αναγκάζετο νά τού τό παραχωρήσει από φιλανθρωπία. Ό Αύραμος τού είπε νά μήν πάρει ποτέ ύδωρ από τήν βάττα όπου θά έδιδε σ’ άλλον, προφανώς, επειδή θά μιερώταν τό ύδωρ από τόν μεταμορφωμένο διάβολο καί συνάμα διά νά επιδείξει ό Λώτ τήν πίστη τού νά κάνει κατ’ επανάληψη τήν ίδιαν ταλαιπωρίαν διά χάριν τής συγχωρέσεως όπου επιζητούσε μέ έμπρακτη θερμοπιστία!
 .
Ό Οιδίπους άμα έμαθε ότι συνουσιαζόταν μέ τήν μητέρα τού καί φόνευσε τόν πατέρα τού, αυτοτυφλώθηκε διά νά εξιλεωθεί, όπως αργότερα ό Άγιος Αντώνιος ό Μέγας. Η πραγματεία αυτή έγινε όμως σέ παράσταση τραγωδίας, καί έχει τήν ίδια αντίληψη εξιλέωσης μέ τά ιουδαϊκά δεδομένα έκ τών ευσεβών ταπεινών Θεόπιστων Ιουδαίων.

Είς τίς διδαχές τής Παλαιάς Διαθήκης, αλλά καί τής Καινής Διαθήκης αλλά όχι πασιφανώς, η Θεοπιστία καί δή η Θεοθυσία είναι ανώτερη από τήν αγάπη πρός αλλήλους. Τό δίκαιον υπερέχει τής αγάπης εκτός εάν η αγάπη είναι τέτοια ούτως ώστε νά συγχωρεί πάν άδικον τών άλλων προς τό πρόσωπον όπου συγχωρεί.
 .
Εάν κατασκευάζατε = αναπλάθατε έναν ρομπότ = ανθρωποειδές, θά είχατε τήν απαίτηση νά σάς υπηρετά ή θά ήταν δίκαιον νά τό υπηρετείτε; Δηλαδή είναι δίκαιον νά υπηρετεί ό κτίστης τό κτίσμα ή τό κτίσμα τόν κτίστη; Μόλις απαντήσετε, αναρωτηθείτε μεταξύ εσάς καί Τού Θεού, ποίος είναι ό κτίστης καί ποίος τό κτίσμα, ποίος τό ρομπότε καί ποίος ό μηχανικός, τότε θά καταλάβετε τά καθήκοντα σάς καί τές υποχρεώσεις σάς.
 .
Θά ήταν δίκαιον ο μηχανικός νά αγαπάει ή έστω νά σώσει ή έστω νά μήν ανακυκλώσει έναν ανυπάκουον ρομπότ; Ή νά τό εξυλώσει; Δηλαδή ό Δαίδαλος έπρεπε νά υποκλίνεται είς τό γιγάντιο ανθρωποειδές τού μηχανήματος τού Ταλώς ή ό Ταλώς νά υπακούει τόν Δαίδαλο; Θά δεχόσανταν νά κάθεστε εντός τού οχήματος σάς καί νά σάς προσοδηγεί όπου θέλει συμπεριλαμβανομένου καί τού κρεμνού ή εσείς νά προσοδηγείται τό όχημα; Άλλωστε, πότε ό άνθρωπος εποίησε κάτι διά νά τό υπηρετεί καί όχι νά τόν υπηρετεί αυτόν τό κάτι;
 .
Ό άνθρωπος είναι έναν αναπλασμένο ρομπότ καί οφείλει νά μήν προσβάλλει μέ τήν ανυπακοή τού καί τήν προσωπική τού θέληση Τόν Κτίστην τού.
 .
Η μεγαλύτερη δαιμονία = πολυδαιμονία ήταν η εφεύρεση τού ανθρώπου υπό τήν επήρρεια τού διαβόλου, τής ανθρωποκεντρικότητος. Η ανθρωποκεντρικότητα είναι η μεγαλύτερη βαρβαρότητα, αδικία, αναίδεια, θρασύτητα, κακία, υπερηφάνεια, αλαζονεία, έπαρση, οίηση, εγωιστικότητα, υποτίμηση τών πάντων όλων άλλων, από Τόν Κτίστην Θεόν έως τό κάθε μή άλλον κτίσμαν, από τά κτήνη, τά φυτά, τά μετάλλα, τήν φύση. Η ανθρωποκεντρικότητα τής ύστερης Αρχαίας Ελλάδος συγκρούεται μέ τούς στίχους τής Γένεσις. Γεν. 1,21 καὶ ἐποίησεν ὁ Θεὸς τὰ κήτη τὰ μεγάλα καὶ πᾶσαν ψυχὴν ζῴων ἑρπετῶν, ἃ ἐξήγαγε τὰ ὕδατα κατὰ γένη αὐτῶν, καὶ πᾶν πετεινὸν πτερωτὸν κατὰ γένος. καὶ εἶδεν ὁ Θεός, ὅτι καλά. Γεν. 1,22 καὶ εὐλόγησεν αὐτὰ ὁ Θεός, λέγων· αὐξάνεσθε καὶ πληθύνεσθε καὶ πληρώσατε τὰ ὕδατα ἐν ταῖς θαλάσσαις, καὶ τὰ πετεινὰ πληθυνέσθωσαν ἐπὶ τῆς γῆς.
 .
Η Γένεσις μία ελληνική λέξη εντός τής Παλαιάς Διαθήκης, είπε νά κατακυριεύσουν τήν γήν τά παντός είδους ζώα, όχι ό άνθρωπος.
 .
Καμμία κεντρικότητα δέν είναι ενάρετη πλήν τής Κτιστικοκεντρικότητας ήτοι τής Θεοκεντρικότητας. Η πρώτη άδικη κεντρικότητα ή καί κεντρικοποίηση όπου έγινε ποτέ ήταν η Εωοσφορκεντρικότητα καί δή η διαβολοκεντρικότητα, όταν ό διάβολος απαίτησε ίση μεταχείριση καί ανωτερότητα ακόμη από Τόν Θεόν, ενώ ήταν έναν πλάσμαν Τού Πλάστη. Αλήθεια, Δίκαιον, Αγάπη, Αγαθότητα, Αιωνιότητα είναι Η Πλαστοκεντρικότητα, ήτοι τό κέντρον τής ύπαρξης είναι Ό Άκτιστος Τριαδικός Θεός καί τίποτε άλλον.
 .
Η ανθρωποκεντρικότητα είναι η μεταβίβαση τής διαβολοκεντρικότητας είς τόν άνθρωπο, έχουν τά ίδια χαρακτηριστικά αλλά αντί νά είναι κέντρον ό διάβολος είναι ό άνθρωπος, δηλαδή είναι η ίδια άδικη αχάριστη αμαρτία τηρούμενη από τόν άνθρωπο αντί τόν διάβολο, μεταδιδόμενη από τόν διάβολο είς τόν άνθρωπο έν εμπνεύσει κάνωντας τόν διαβολάνθρωπο ή ενσαρκωμένο διάβολο! Η πλέον οργανωμένη παραθρησκεία συνειδητής ανθρωποκεντρικότητας καί διαβολοκεντρικότητας είναι ό Τεκτονισμός. Ιουδαίοι μέ τά κακά αρχαιοελληνικά ιδεώδη, άν καί όπως είπαμε πρίν όστις δέν είναι Θεοκεντρικός όπως καί εάν λέγεται, ό,τι καί εάν είναι, ακόμη καί ιερέας, είναι ανθρωποκεντρικός.
 .
Καί όταν ό άνθρωπος πεισθεί νά γίνει ανθρωποκεντρικός, τότε καταλάβει ότι κέντρον τής ύπαρξης (τάχατες, χαχαχαχά) είναι ό άνθρωπος καί τότε προχωράει ακόμη έναν αμαρτωλόν βήμαν ιδίως εάν είναι ισχυρός καί γίνεται ατομοκεντρικός αυτοθεωρώντας μέσα είς τήν ζάλην τής εξιππασμένης οίησης τού, τόν εαυτόν τού ώς τό ανώτερον ή έναν έκ τών ανώτερων έκ τών ανθρώπων (γελοία πράγματα τών πιθήκων μέ τό όνομαν άνθρωπος όπου αντί νά αντιληφθούν τήν αλήθεια καί νά ενωθούν μέ Τό Θέλημαν Τού Θεού, ψευδοανακηρύσσουν τούς εαυτούς τούς θεούς! Θυμηθείτε όταν ανακηρύχθηκε ό Μέγας Αλέξανδρος θεός καί μετά εξεκληρίστηκαν οί απογόνοι τού από τόν γαμβρόν τού Κάσσανδρο άνδρα τής Θεσσαλονίκης. Ό Αλέξανδρος είχε εξεκληρίσει είς τά 13 τού έτη ολάκερη τήν Θήβα γενοκτονώντας τήν, πλήν τού Πίνδαρου, αλήθεια τά γονίδια αυτά μού θυμίζουν τούς Οθωμανούς, οί οποίοι δέν ομοιάζουν μέ Μογγόλους αλλά μέ Έλληνες, παρακαλώ Μόγγολος είναι ό σχιστομμάτης, χαχαχαχά! Ό Αλέξανδρος πήρε ό,τι έδωκε, εξεκλήρισμα έδωκε εξεκλήρισμα έλαβε. Ό Χριστός, απαντάει είς τόν θερμόαιμον Ελληνογενή Πέτρο όταν απέκοψε τό ώτον = αυτίν τού Ρωμαίου στρατιώτη είς τόν Κήπον τής Γεθσημανής (Γεσθημανής = τού γένεσθαι μάνα;) λέγοντας τού: « όποιος ζεί μέ τό σπαθί απαθαίνει μέ τό σπαθί» μέ άλλα λόγια: «μάχαιραν έδωκες μάχαιρα θά έρθη νά σ’ εύρει!».
 .
Αυτόν είναι τό προπατορικό αμάρτημα, η μεταβίβασης τής ίδιας ασέβειας τού διαβόλου είς τόν άνθρωπο. Ό διάβολος αυτοδηλητηριάσθηκε άπαξ καί αυτοανακηρύχθηκε θεός καί ισόθεος ο βλαμμένος βλάξ (άλλωστε η λέξη βλάξ προέρχεται από τήν λέξη βλάβη = βλάπτω = βλαμμένος) καί θέλησε νά παρασύρει καί άλλους ένεκα ζήλου τού φθόνου είς τήν απώλειαν Τής Θείας Χάριστος μαζίν τού, διότι όπως ομολογεί η παροιμία: «ό θάνατος μέ τούς πολλούς – δήθεν – είναι γλυκύς!», ψευδαίσθηση είναι, διότι οί πολλοί εντός Κολλάσεως δέν δίδουν παρηγοριά καί κουράγιον είς τούς άλλους. Εάν λόγου χάριν, δύο άνθρωποι πυρακτωθούν από τά βλήμματα βόβμας, δέν θά παρηγορείται ουδείς έξ’ αυτών επειδή καίγεται καί κάποιος άλλος. Όταν καίγεσαι δέν θυμάσαι τίποτε άλλον παρά μόνον τήν τυρρανία τής φρίκης όπου δοκιμάζεις καί όπως μία άλλη παροιμία ομολογεί: «τζειαμέ πού ππέφτει τό λαμπρόν τζειάμε κρούζει = εκεί όπου πίπτει τό λαμπρόν = πύρ εκεί καίγει = εκείνον καίγει καί εκείνος μόνον δύναται νά καταλάβει τό αυτομαρτύριον τού».
 .
Υγεία είς τό Σύμπαν καί δή τό Άπειρον είναι η Θεοκεντρικότητα, Ακτιστοκεντρικότητα καί όχι κάποιον εξιππασμένον όν όπου καλείται άνθρωπος ή εξωγήινος ή διάβολος ή άλλον πνεύμαν κτιστόν! Τό κέντρον Τής Ύπαρξης είναι Ό Κτίστης Τής Ύπαρξης καί Ό Κτίστης Τής Ύπαρξης είναι Προάκτιστος = μηδέποτε κτισμένος, Ούτος είναι Ό Κέντρος = Ό Απειροπαναλειπτοκέντρος!!!!
 .
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΔΙΑΣ