Σύμφωνα με την τροπολογία, οι μαθητές των δημοτικών σχολείων θα πρέπει να διδάσκονται τη θεωρία της ισότητας των φύλων και να επισημαίνεται ότι οι διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικώνδεν είναι φυσικές, αλλά ιστορικά και κοινωνικά κατασκευασμένες και αναπαράγονται.
Κατά τη νέα σχολική χρονιά, ένα νέο υποχρεωτικό μάθημα, της σεξουαλικής διαπαιδαγώγησης, θα εισαχθεί σε όλα τα Γαλλικά σχολεία. Τα παιδιά θα πρέπει να εκπαιδευτούν από την ηλικία των έξι ετών! Η σεξουαλική διαπαιδαγώγηση είναι για να μετατοπίσει πλήρως την αντίληψη των παραδοσιακών βιολογικών ρόλων των ανδρών και γυναικών στο μυαλό των παιδιών, αντικαθιστώντας τις με τις νέες ιδέες σχετικά με το λεγόμενο "κοινωνικό φύλο".
Η Γαλλία έχει γίνει το πεδίο στην καλλιέργεια της αφύσικης ανθρωπότητας στους νέους. Η κυβέρνηση Ολάντ έχει απίστευτη επιμονή στην εισαγωγή του γάμου των ομοφυλοφίλων και στο να επιτρέψει ζευγάρια του ιδίου φύλου να υιοθετούν παιδιά, συμπληρώνοντας με συστημικά μέτρα, για να εκπαιδεύσει τη νέα γενιά, που δεν θα έχει καμία ιδέα του άνδρα και της γυναίκας.
Η "δημοκρατική" κυβέρνηση δεν παρέχει καμία εναλλακτική λύση.
Το θέμα θα εισαχθεί σε όλα τα Γαλλικά σχολεία, συμπεριλαμβανομένων των ιδιωτικών και των εκκλησιαστικών σχολείων. Τον Φεβρουάριο, η Επιτροπή Πολιτιστικών Υποθέσεων της Εθνοσυνέλευσης ενέκρινε νομοθετική τροποποίηση του Σοσιαλιστικού Κόμματος της αναπληρωτή Julie Sommaruga, σύμφωνα με την οποία η αποστολή του σχολείου είναι η"διδασκαλία της ισότητας των φύλων".
Σύμφωνα με την τροπολογία, οι μαθητές των δημοτικών σχολείων θα πρέπει να διδάσκονται τη θεωρία της ισότητας των φύλων και να επισημαίνεται ότι οι διαφορές μεταξύ ανδρών και γυναικών δεν είναι φυσικές, αλλά ιστορικά και κοινωνικά κατασκευασμένες και αναπαράγονται.
Η τροπολογία αυτή υποστηρίχθηκε από τον Πρόεδρο της Επιτροπής, καθώς και από τους αριστερούς στο κοινοβούλιο - Περιβαλλοντολόγους, Σοσιαλιστές, Κομμουνιστές, και στις 19 Μαρτίου, η Εθνοσυνέλευση της Γαλλίας ενέκρινε το "Νόμο των φύλων" στην πρώτη ανάγνωση, ανοίγοντας το δρόμο για την επίσημη διαφθορά των ανηλίκων στα σχολεία της Γαλλίας.
Η προτεινόμενη έννοια περιλαμβάνει μια "θεωρία των φύλων".
Είναι εύκολο να καταλάβουμε για το τι είδους "φύλα" μιλούν, αν εξετάσουμε το είδος των"φύλων" που παρουσιάζονται καθημερινά. Σε αντίθεση με τους κλασικούς ρόλους των δύο φύλων, σήμερα, το ίδιο άτομο μπορεί να έχει πολλαπλούς ρόλους και των δύο φύλων. Εκτός από τους "untrendy" παραδοσιακούς άνδρες και γυναίκες, υπάρχουν ομοφυλόφιλοι (οι ομοφυλόφιλοι και οι λεσβίες), όπως και κάθε άλλο "είδος", όπως αμφιφυλόφιλων, τραβεστί και τρανσέξουαλ. Δηλαδή, η ομοφυλοφιλία που χρησιμοποιείται για να θεωρηθεί μια ασθένεια από τα ιστορικά πρότυπα σερβίρεται ως ένα από τα «είδη» των σεξουαλικών σχέσεων.
Η ίδια η έννοια του «φύλου» εισήχθη στα Γαλλικά σχολικά βιβλία το 2011. Η ιδεολογία των φύλων εισάγει μια έννοια σύμφωνα με την οποία, το φύλο δεν καθορίζεται βιολογικά, αλλά είναι συνέπεια της πολιτιστικής και κοινωνικής ανάπτυξης του ατόμου στην κοινωνία.
Κατευθυνόμενες από παραλογισμό, οι σκέψεις αυτές στη σύγχρονη Γαλλία έχουν γίνει"μια δικαιολογία" για να νομιμοποιήσει τους γάμους των ομοφύλων και να επιτρέψει διεστραμμένους να υιοθετούν παιδιά.
Κρίνοντας από τις τρέχουσες τάσεις, θα αποτελέσει τη βάση για την θεσμοθετημένη παιδεραστία και την ομοφυλοφιλία της νεότερης γενιάς, που από πολύ μικρή ηλικία, θα πρέπει να εμφυσήσει την ιδέα του διεστραμμένου σεξ ως βασικό σκοπό της ζωής.
Όταν μια τέτοια ιδεολογία έχει τεθεί σε εφαρμογή από την κυβέρνηση σε ένα δημόσιο οργανισμό όπως η γενική εκπαίδευση, δεν υπάρχει αμφιβολία ότι υπάρχει μια υλοποίηση του συνολικού σχεδίου για την καταστροφή της ανθρωπότητας, με τη μετατόπιση των θεμελιωδών εννοιών της παραγόμενης εξέλιξης της ανθρώπινης σεξουαλικότητας.
Πρώτα, η αγαμία και οι αρχές στην προσέγγιση για αυστηρή ρύθμιση της σεξουαλικής ζωής σε μια οικογένεια ήταν ο στόχος, στη συνέχεια, η ομοφυλοφιλία έγινε κάτι το φυσικό, τώρα, οι ιδέες για πολλαπλούς ρόλους των φύλων είναι η εισαγωγή που αποτελούν τη βάση για τη διαμόρφωση της φυσικά άρρωστης και χειραγωγημένης κοινωνίας.
πηγή: pravda.ru -sygapakozanis
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου