Πέμπτη 27 Ιουνίου 2013

Η ΜΕΘΟΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ


Γράφει: Λευτέρης Γκίνης
Ηλεκτρονικός μηχανικός, μηχανικός υπολογιστών, προγραμματιστής.

Τρίτη 25/6/2013
(1)Έχω και παλαιότερα γράψει σχετικό άρθρο για την μεθόδευση η οποία έλαβε χώρα στην Βαλκανική για την μετατροπή της χώρας μας σε υπόδουλο κράτος, και την εξαφάνιση του Έθνους των Ελλήνων.

Στο σημείο αυτό θα θυμίσω λίγο τον Κινέζο στοχαστή και εν δυνάμει στρατηγικό σύμβουλο της μεγάλης Κίνας, Sun Tzu (340bc), ένας άνθρωπος στον οποίο ανέθεσε ο Αυτοκράτωρ της Κίνας να του λύσει το μεγάλο ζήτημα των πολεμικών συγκρούσεων. 


Ένα «σπορ» το οποίο κόστιζε πολλά χρήματα αλλά και πολύ προσωπικό στην Αυτοκρατορία, ο «κύριος» αυτός λοιπόν μετά από μακρά σκέψη (διαλογισμό) κατέληξε στο συμπέρασμα ότι.

Αντί έναν αντίπαλο να τον πολεμήσεις για να τον υποδουλώσεις καλύτερα θα είναι να τον «υπονομεύσεις».

Στην συνέχεια ο «διαφυγών» εις την Δύση πράκτορας της KGB Yuri Bezmenov σε διαλέξεις του που έκανε στον Καναδά και στην Αμερική ανέλυσε λεπτομερώς τον τρόπο εφαρμογής αυτού του δόγματος.

Αυτή η ενέργεια του Ρώσου πράκτορα δεν άρεσε καθόλου στην ιδιαιτέρα πατρίδα του, με αποτέλεσμα κάποια ημέρα να αρρωστήσει βαριά και να αποβιώσει.

Εμείς όμως στον υπόλοιπο κόσμο είχαμε επιτέλους την ευκαιρία να ανοίξουμε λίγο τα μάτια του μυαλού μας (όσοι από εμάς έχουμε τέτοια) και να αντιμετωπίσουμε την πραγματικότητα, μία πραγματικότητα η οποία για την πατρίδα μας ήταν σε πολύ προχωρημένο στάδιο και μάλλον σε μη αναστρέψιμη φάση.

Η εφαρμογή είχε αρχίσει από το τέλος του δευτέρου παγκοσμίου πολέμου, όταν δηλαδή ακόμα το Ελληνικό κράτος ήταν σε πλήρη διάλυση και σπαρασσόταν από έναν απαράδεκτο (με επιεική χαρακτηρισμό) εμφύλιο πόλεμο.

(2)Τότε λοιπόν μπήκαν τα θεμέλια (το πρώτο λιθαράκι) του δόγματος Sun Tzu (καλόν θα ήταν να προσπαθήσουμε να θυμόμαστε αυτό το όνομα).

Από τότε που όλοι οι υπουργοί παιδείας άλλαζαν και εκπαιδευτικό σύστημα με την δικαιολογία της βελτίωσης ή και αναβάθμισης, ο ρόλος τους ήταν ηλιθιοδώς επιζήμιος, και αυτό διότι ενέδιδαν κάθε φορά στην έμμεση και άμεση πίεση των «φίλων» Δυτικών συμμάχων, μία πίεση που δεν ήταν σε θέση να καταλάβουν και να αναλύσουν οι ταγοί της εποχής, και μάλιστα δε όταν κάθε φορά που έκαναν και μία αλλαγή έπαιρναν χρήματα από την «Δύση» υπό μορφή δανείου (και σημειώσατε παρακαλώ) ότι κάθε φορά που ο υπουργός υπέγραφε ένα τέτοιο δάνειο χαρακτηριζόταν μεγάλος ευεργέτης και ελάμβανε για τον λόγο αυτό ποσοστιαία προμήθεια.

Ας επιστρέψουμε λοιπόν στο πρώτο λιθαράκι και να το δούμε καλά, να το παρατηρήσουμε, να επιβεβαιώσουμε την ύπαρξή του, διότι διαφορετικά δεν πρόκειται να καταλάβουμε ούτε την παρουσία του αλλά και δεν πρόκειται να ποτέ να κάνουμε κάτι για να ανατρέψουμε την συνθήκη την οποία δημιούργησε.


Το λιθαράκι αυτό είχε την μορφή της μόνιμης αστάθειας, μιας περίεργης αστάθειας στην Ελληνική παιδεία μιας εκρίζωσης των διαδικασιών ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ μόρφωσης.

Μέρα με την μέρα αφαιρούσαν από τα βιβλία της διδακτέας ύλης στις μικρές μόνον τάξεις ελάχιστα κομματάκια αναφορών στον τρόπο εκμάθησης, στην αξία της εκμάθησης, στην υποβάθμιση της Ελληνικής γλώσσας και της μεθόδου εφαρμογής της.

Είναι σε όλους τους δασκάλους γνωστό ότι η Ελληνική γλώσσα και κατ’ επέκταση η Ελληνική παιδεία έχει την ικανότητα να διατηρεί ή ακόμα και να δημιουργεί νοήματα πίσω από κάθε λέξη.

Στις «δυτικές» γλώσσες αλλά κυρίως στην Αγγλική δεν υπάρχουν νοήματα πίσω από τις λέξεις, οι λέξεις υπάρχουν και χαρακτηρίζουν τα είδη έτσι όπως είναι απλουστεύοντας την διαδικασία αναγνώρισης αντικειμένων ταυτόχρονο περιορισμό της φιλοσοφικής ανάπτυξης των λέξεων και των νοημάτων πίσω από αυτές.

Η ανάγκη λοιπόν του «δυτικού» πολιτισμού για ανάπτυξη φιλοσοφικής σκέψης τον οδήγησε στο «γλωσσικό δάνειο», δηλαδή ο 
(3)
δυτικός κόσμος άρχισε να δανείζεται πληθώρα λέξεων και νοημάτων από την Ελληνική γλώσσα, μέχρι την σημερινή διαμόρφωσή του δυτικού τρόπου σκέψης.
Σε καμία όμως περίπτωση η όποια «δυτική» ανάπτυξη δεν ανέβασε την γλώσσα της στο επίπεδο της Ελληνικής, η δυτική γλώσσα παρέμεινε ένα εργαλείο ανάπτυξης της τεχνολογίας, αφήνοντας ελεύθερο τον χώρο της φιλοσοφίας στη Ελληνική γλώσσα.

Μπροστά στον κίνδυνο ο «δυτικός» γεωπολιτικός σχεδιασμός να έχει την τύχη της Ρωμαϊκής αυτοκρατορίας (υποχρεωτική εισαγωγή της Ελληνικής γλώσσας στην ζωή τους και το εμπόριό τους) αποφάσισαν την εκ βάθρων πλήρη εξαφάνιση της Ελληνικής γλώσσας και του Ελληνικού πολιτισμού, και της Ελληνικής φιλοσοφίας.

Αυτός είναι και ο λόγος που ποτέ οι «δυτικοί» φίλοι μας Ευρωπαίοι δεν ανέχονται να ακούν ότι υπάρχουν ακόμα Έλληνες ζωντανοί που έχουν την δύναμη να διαβιούν με σχετική άνεση ακόμα και μέσα στο ορυμαγδό της οικονομικής ύφεσης, μιάς ύφεσης την οποία τεχνηέντως έθεσαν σε εφαρμογή με απώτερο σκοπό την εξαφάνιση του Έθνους των Ελλήνων.

Προς επίρρωση των ποιο πάνω σας παραπέμπω στην ρύση του κ. Γ. Παπανδρέου (we need a global governance, now and fast) ερμ: Θέλουμε μία παγκόσμια διακυβέρνηση τώρα και γρήγορα.

Υπάρχει μία διάχυτη πίεση από την πλευρά πέραν του ατλαντικού προς την πλευρά της παγκόσμιας διακυβέρνησης.

Στην προσπάθειά τους αυτή έχουν απόλυτη ανάγκη να εξαφανίσουν κάθε διαφορετικότητα στο ανθρώπινο είδος έτσι ώστε να είναι σε θέση να καταπιέζουν όλες τις προσωπικότητες και να μην επιτρέπουν σε κανέναν να αναπτύσσει τις φιλοσοφικές του ανησυχίες αλλά και τις όποιες τεχνικές πρωτοβουλίες να τις έχουν σε δική τους αποκλειστικό έλεγχο.

Το μεγαλύτερο εμπόδιο όλων ήταν και παραμένει η Ελληνική γλώσσα, η Ελληνική κουλτούρα και το ανήσυχο Ελληνικό πνεύμα, «αυτά τα γνωρίσματα του Έλληνα πρέπει να τα εξαφανίσουμε, 

εξαφανίζοντας την Ελληνική γλώσσα» είχε πει ο Henry Kissinger στην δεκαετία του 60.Αυτό λοιπόν το σχέδιο εφαρμόστηκε και εφαρμόζεται με απόλυτη μεθοδικότητα, και έχουμε φτάσει σήμερα να μην έχουμε 

(4)
ΚΑΝΕΝΑ μορφωμένο Έλληνα, έχουμε βεβαίως πολλούς εκπαιδευμένους Έλληνες αλλά μορφωμένο ΚΑΝΕΝΑ.

Όλοι αυτοί οι εκπαιδευμένοι Έλληνες βρίσκουν διέξοδο κοινωνική και αναπτυξιακή μέσα από την μετανάστευση, έχουν φροντίσει δηλαδή οι «φίλοι» και σύμμαχοι «δυτικοί» να έχουν ανοικτά τα σύνορα για εργάτες του πνεύματος και της επιστήμης και της καθημερινότητας και μέσα από το τον δρόμο να επιλέγουν ότι καλύτερο υπάρχει για τα δικά τους υποχθόνια σχέδια.

Σ’ αυτό το σημείο μάλλον θα πρέπει να δώσω μία εξήγηση σε όσους με διαβάζουν, όλες οι προηγούμενες τοποθετήσεις μου (υπάρχει σοβαρή πιθανότης) να οδηγήσουν κάποιους στο λάθος συμπέρασμα, ότι δηλαδή είμαι και εγώ ένα ακόμα «αλλοπαρμένος» περίεργος σοφιστής που έχω χάσει τελείως την μπάλα της εξέλιξης αλλά και της σκέψης.

Ε λοιπόν καλοί μου φίλοι δεν υπάρχει κάτι τέτοιο διότι υπάρχουν και πολλοί πανεπιστημιακοί διδάσκαλοι οι οποίοι πρεσβεύουν τα ίδια για την εφαρμογή του δόγματος Sun Tzu στην δική μας κοινωνία.

Εδώ που έχουμε φτάσει υπάρχουν μόνο δύο δρόμοι που θα πρέπει να ακολουθήσουμε.

Ο ένας είναι ο ένοπλος αγώνας, με ότι αυτό θα ήθελε να σημαίνει.
Και ο άλλος είναι η επαναφορά στην προτεραία κατάσταση μέσα από την αναγνώριση του «εχθρού», την ανάλυση των αδυναμιών του (διότι έχει και τέτοιες, μόνον που εμείς ποτέ δεν θέλαμε να δούμε) και την εφαρμογή ενός ανάποδου σχεδίου με σκοπό την ανάσχεση των οδυνηρών καταστάσεων που μας έχουν επιβάλει, και μάλιστα με την βοήθεια την δική μας, εμείς είμαστε αυτοί που κάθε φορά επιλέγαμε τα ίδια και τα ίδια λερωμένα πρόσωπα για να εφαρμόσουν τις ίδιες και ίδιες βρώμικες πολιτικές απαξίωσης της ¨ελληνικής γλώσσας και της Ελληνικής ιστορίας, και του Ελληνικού πνεύματος εν γένει.

Ο δεύτερος τρόπος είναι και ο πλέον μόνιμος, αλλά και ο πλέον οριστικός για την αλλαγή του κακού σκηνικού. Διότι ο πρώτος είναι ακριβώς αυτό που περιμένουν οι «δυτικοί» φίλοι μας, για να δικαιολογήσουν την στρατιωτική εισβολή τους στον Ελλαδικό χώρο.

(5)
Και ναι αυτό θα πρέπει να δείτε σαν μία ζοφερή πραγματικότητα έχουν έτοιμες ειδικές δυνάμεις ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ για να επέμβουν και να καταργήσουν κάθε είδους ελευθερία και δυνατότητα αναστροφής, και αυτό διότι όπως είπαμε και στην αρχή «είμαστε στο τελευταίο στάδιο πριν την επιβολή στρατιωτικού νόμου».

το μόνο που φοβούνται πραγματικά είναι να ξυπνήσει ο Έλληνας, και να αρχίσει να κάνει τα εντελώς αντίθετα πράγματα από αυτά που τον έχουν βάλει να κάνει.
Όταν δηλαδή αρχίσει ο Έλληνας να σκέφτεται και να αποφασίζει εντελώς διαφορετικά από αυτά που του επιβάλουν να κάνει.

Όταν ο Έλληνας αποφασίσει να διαγράψει από την ζωή του όλα τα επιπλέον σκουπίδια με τα οποία τον φόρτωσαν, και βάλει και πάλι στην ζωή του το Ελληνικό τρόπο διαβίωσης.

Ποτέ δεν ήταν μέσα στην Ελληνική παιδία η τηλεόραση, ήρθε όμως και μέσα από αυτή δίδεται η δυνατότης στους «παγκοσμιοποιητές» να εφαρμόσουν τα ιδιοτελή σχέδιά τους, ε λοιπόν αυτή είναι μία πολύ μεγάλη ευκαιρία να αναστρέψουμε τα αποτελέσματα αυτού του εργαλείου χρησιμοποιώντας το ίδιο το εργαλείο με την αντίθετη φορά.

Να δώσουμε δηλαδή ένα τελείως διαφορετικό νόημα στην χρήση της τηλεόρασης ως μέσον ενημέρωσης και διασκέδασης.

Κάνουμε εδώ την σωστή επιλογή και απορρίπτουμε τα μέσα εκείνα που μας διαβάλουν το Ελληνικό μας πνεύμα, κάνοντας την σωστή επιλογή στην τηλεόραση κάνουμε την σωστή επιλογή για την ζωή μας και την ζωή των παιδιών μας.

Θα ήθελα λοιπόν να μην αντιμετωπίζεται τις ιδέες αυτές σαν εξωπραγματικές αλλά να δείξετε σε όλους τους λαούς ότι είμαστε σε θέση όλοι οι Έλληνες να αναστρέψουμε τα καταστρεπτικά σχέδια των «οικονομικών δολοφόνων» της παγκοσμιοποίησης.

Και μάλιστα η αναφορά μου ήταν ένα μόνο παράδειγμα στην πληθώρα των επιλογών αναστροφής που έχουμε την δυνατότητα να εφαρμόσουμε.

Το μεγαλύτερο όμως βήμα είναι αυτό που θα έχουμε να κάνουμε κάθε φορά που πρέπει να ψηφίσουμε. Δεν πρέπει να περιμένουμε την τελευταία στιγμή για να ενημερωθούμε, δεν πρέπει να περιμένουμε 

(6)
την τελευταία στιγμή να δούμε τι θα πουν οι πολιτικοί απατεώνες. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι από πολύ καιρό πριν και να έχουμε αποφασίσει τι θα κάνουμε, έτσι ώστε να μην αφήσουμε κα πάλι ψεύτες και κοινούς απατεώνες να καταλάβουν την εξουσία, διότι με αυτό τον τρόπο δεν θα μπορέσουμε να κάνουμε καμία αλλαγή.

Επίσης θα πρέπει μέσα από τον χρόνο που περνά πριν τις εκλογές να ΕΠΙΛΕΓΟΥΜΕ τους καλύτερους δυνατούς εκπροσώπους μας και να τους προωθούμε στα ύπατα αξιώματα της πολιτικής, κλείνοντας έτσι τον δρόμο σε κοινούς πολιτικούς απατεώνες να αναρριχηθούν έρποντας και με τα κέρατά τους στην εξουσία, διότι τέτοιοι χαρακτήρες είναι ικανοί να διαβρωθούν αλλά και να υποστούν πιέσεις στις οποίες θα ενδώσουν προκειμένου να έχουν προσωπικά οφέλη προδίδοντας το κύτταρο εκείνο της κοινωνίας το οποίο τον ανέδειξε.


Εντοπίστε, τα στοιχεία υπονόμευσης του κοινωνικού ιστού, καταγράψτε τα και μελετήστε τα έτσι ώστε να είστε σε θέση να επιτεθείτε κάνοντας το ακριβώς αντίθετο από αυτό που σας εντέλουν να κάνετε.


Οργανώστε τις τοπικές κοινωνίες έξω από το κυβερνητικό κατεστημένο, ασχοληθείτε εσείς με τα παιδιά σας και με την κοινωνική ανατροφή τους, δώστε εσείς τις βάσεις στην γνώση και όχι το σχολείο, μην αφήνεται το σύστημα να σας μεγαλώνει τα παιδιά θα τα μεγαλώσει λάθος, θα τα κάνει ἐτσι όπως θέλει για να τα χάστε για πάντα. 


Αντίσταση τώρα στο υπάρχον σύστημα εκπαίδευσης διότι υποσκάπτει και καταστρέφει κάθε θετικό στοιχείο στην υποδομή των κοινωνικών θεσμών.


Καταλαβαίνω ότι οι προτροπές που σήμερα δίνω (κατά παράβαση των κανόνων μου) θα διεγείρουν κάποιους εκπαιδευτικούς που βιάζονται να υπερασπιστούν το έργο τους, στερώντας όμως από τους εαυτούς τους το δικαίωμα στην ελεύθερη σκέψη.


Ναι κύριοι και κυρίες, είσαστε άβουλα αντικείμενα στα χέρια ανόητων υπανθρώπων που θέλουν με κάθε τρόπο να σκοτώσουν το Ελληνικό Έθνος, έτσι λοιπόν πριν αρχίσετε να πετροβολάτε βάλτε το 

(7)
μυαλό σας να λειτουργήσει και βοηθήστε τον συνάνθρωπο που σας έχει μεγάλη ανάγκη στην μόρφωση του παιδιού του. 


Η παρακοή στο επιβαλλόμενο από το παρόν σύστημα εκπαιδευτικό πρόγραμμα πρέπει να γίνει δεύτερη φύση σας ξέρετε πολύ καλά τι πρέπει να πείτε στα παιδιά κα πως πρέπει να τα μεγαλώσετε, πως πρέπει να τα κάνετε να σκέπτονται και όχι να παπαγαλίζουν.


Κάντε το με τον τρόπο αυτό πιάνεται το τιμόνι της χώρας στα χέρια σας και το στρίβετε στον αντίθετο από τον λάθος δρόμο (δηλαδή στον σωστό).


Αθήνα 25-6-2013
 
 
 
 
πηγή 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου